FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks) I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
genelecs, maar dan wel minstens de 8040's natuurlijk

Of een goeie koptelefoon die goed laag weergeeft, zoals een AKG K701.
Niet een beyer dynamics, die pompen het laag op, klinkt "vet" maar niet net zo betrouwbaar om op af te mixen.
 
genelecs, maar dan wel minstens de 8040's natuurlijk

Of een goeie koptelefoon die goed laag weergeeft, zoals een AKG K701.
Niet een beyer dynamics, die pompen het laag op, klinkt "vet" maar niet net zo betrouwbaar om op af te mixen.

Thx!:okdan:

Ben eig wel beetje trots op mezelf dat ik dat al bereikt heb. :D

@ niel 1500 pleuro,s voor een setje monitoren vind ik wel wat overdreven:? of was het een grapje?:)
is dit niks? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-mo...-studio-monitor-per-stuk/product-details.html

@ Aftersho-Q je mag ook best trots zijn op jezelf indd ,ik bedoel als je al door een (screening) heen komt van thunderdome zal het vast niet lang gaan duren voordat jij met je naam op een cd,tje in de freerecordshop ligt..van mij hoeft het allemaal niet zo die bekendheid ,ik maak liever muziek voor mn kammeraadjes en voor de hobby natuulk
 
hydra,eq/en wat clap hithat rommel
denk dat dit er meer op lijkt?
 

Attachments

  • Hydroid.mp3
    421,3 KB · Bekeken: 49
ag ik maak ook wel eens iets dat ik denk van Huh.. welke stijl is dit
vaak zit het tussen hardcore/style/techno/speedcore/electro/en nog wat stijltjes in,maar das meestal op zondag ochtend hoor
 
Heb ff wat in 20 minuutjes gemaakt 8~

tell me

Klinkt niet slecht maar als je deze nu op 150bpm zet heb je hardstyle.:D
Net als bij mij , maar dan hoor je hardcore terug in men hardstyle.:P
 
was net wat aan het tweaken op mn andromeda en plotseling had ik een kick te pakken.
nu weet ik dus ook hoe ik kicks moet maken op de andro.
dus hier een andromeda kick , clean en distorted met de interne analoge distortion van de a6.

mvg

donfifis
 

Attachments

  • vette kick a6 clean.wav
    3,9 MB · Bekeken: 50
  • vette kick a6 analog distortion .wav
    3,9 MB · Bekeken: 43
heb nog wat door getweaked want ik vond toen ik de kick op mn speakers luisterde inplaats van mn hoofdtelefoon dat hij erg hoog was.
dit is het resultaat.
wat je hoort zijn a6 kick met interne analog distortion , a6 snare , a6 hihat , a6 lead.

mvg

donfifis
 

Attachments

  • a6 kick snare hihat lead.wav
    3,9 MB · Bekeken: 68
heb nog wat door getweaked want ik vond toen ik de kick op mn speakers luisterde inplaats van mn hoofdtelefoon dat hij erg hoog was.
dit is het resultaat.
wat je hoort zijn a6 kick met interne analog distortion , a6 snare , a6 hihat , a6 lead.

mvg

donfifis


klinkt opzich niet slecht geloof ik ,ik zal hem nog eens luisteren thuis op mn normale speakers ipv int beeldscherm ingebouwde
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top