vraag over bepaalde hardcore kicks

Wat zou Enoid hier nou van zeggen?

lol ff iets totaal anders, iemand zei eens tegen mij dat hij met "dione" in de studio kon komen, toen vroeg ik aan hem of dat hij ook met enoid zou gaan produceren, antwoord "ja hij ook"

fail

OT, voor mij zelf en ik denk ook wel voor andere geld dit meer als richtlijn ipv het voor kauwen wat we moeten doen, toen ik kreeg te horen dat fireworx onder anderen gebruikt werd door neophyte (ja sorry naam trekt ook aan) ging ik me er ook in verdiepen. En het is ook weer niet zo dat fireworx nu de hemel in geprezen word als DE machine om kicks mee te maken, het is gewoon reuze interessant om te weten waar de grote jongens mee werken!
 
haha, idd, laatst ook nog wat oude Thunder's door zitten lezen :P
 
lol ff iets totaal anders, iemand zei eens tegen mij dat hij met "dione" in de studio kon komen, toen vroeg ik aan hem of dat hij ook met enoid zou gaan produceren, antwoord "ja hij ook"

fail

Haha..:D
 
een bergje 909 samples laden,een bergje inserts (eq's,filters en distortions) en gewoon tweaken en draaien tot je het gewenste effect hebt...
:okdan::D
 

Attachments

  • Test Bounce 01.mp3
    287,7 KB · Bekeken: 104
Korte test in Reason 5.0

De RNS is toegevoegd in het zip bestand bij de bijlage....
Heb hier soort van behoorlijk gebruik gemaakt van het oversturingsgeluid in Reason...

Laat maar weten? :)
 

Attachments

  • test.wav
    4,3 MB · Bekeken: 107
  • test.zip
    64,1 KB · Bekeken: 117
Tommyknocker heeft 22 kicks vrijgegeven op zijn facebook..
Ook die van criminal..
Check it..
 
Ik vind het schitterend de Hardcore.

Het enigste minpunt van de kicks van tegenwoordig vind ik het overlimiten van de kicks. Ze bespreiden tegenwoordig soms het hele frequentiespectrum van 50 Hz tot laten we zeggen 5000 Hz (of hoger soms). Maar om dit soort kicks dan snoeihard te maken met een brickwall-limiter kan ik niet aanhoren.
 
Back
Top