[TP] De Hardcore Kick REMIX CONTEST

Ik heb maar 1 nummer uit deze thread geluisterd en ik weet zeker dat dat de beste is.
:halleluja:halleluja:halleluja:hallelujaTragmadat!!!
 
+1 voor Tragmadat!!! :dubbel:
 
'k Ken alleen maar een Kutnummer-remix maken, maar daar wacht OOK niemand op.. :D
 
:D hehe..
 
ik ben een beetje laat met de inzending maar hier de mijne:

Gisteren dus inderdaad uren aan het klooien en naar het scherm te staren omdat iemand ergens in het afgelopen halfjaar tegen mij zei/schreef dat hij had gehoord van iemand anders dat je prima hardstyle en hardcore kicks kon maken binnen één Sylenth1 patch.

Een selectie van 4 patches is verwerkt in de remix, waar ik de sample van tegenkwam toen ik de testtrack wilde opslaan. Dan kan die sample er net zo goed opgeplakt worden, ofnie ? :D De kicks hebben verschillende toonhoogtes, velocity waardes en modulatiewheel gelinkte cuttoff frequentiesweepsmodificatiefreestylingongongongerdeongst.

Oja, de "lead" voor zover je erover kan spreken is ook een Sylenth1 arp synthje.
 

Attachments

  • sylenth1_hoemaakhckick.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 89
Laatst gewijzigd:
Mijn variatie op de hardcore kick.
Even een echte Hilltree evil soundscape ervan gemaakt .
sjorrie van de lage bitrate ....anders paste die hier niet op ;)

Overigens trigg...ik vond jou stem het moeilijkst om erin te mixen ...klonk gewoon niet :D
paulus strechus maximus :)
of niet?
 
:?:?:?:? Uhhrrmm,. Dat slaat nergens op! Ik eis beluisterd te worre!!!!
Waar is de :smeris: trackpolitie :smeris: als je ze nodig hebt!?

8~ ik vind die van jou wel't lekkerst en't orrigineelst!
en ik krijg ontzettend veel zin om er lekker met een campertje en wat gear naar een warm land te rijden!!!

Gr. Arjen 8)
 
Volgens mij is de trackpolitie tegenwoordig bij sterrenstelsel 1238#!@#aAD#1413 aan het surveilleren en is daardoor deze versie een aantal lichtjaar vertraagd :engel:


:smeris::smeris::smeris::smeris::smeris::smeris::smeris::smeris::smeris:
 

Attachments

  • Trackpolitie - Hardcorekick (Palm Inscriptions Remix).mp3
    2,3 MB · Bekeken: 95
Laatst gewijzigd:
Back
Top