[TP] De Hardcore Kick REMIX CONTEST

Mijn variatie op de hardcore kick.
Even een echte Hilltree evil soundscape ervan gemaakt .
sjorrie van de lage bitrate ....anders paste die hier niet op ;)

Overigens trigg...ik vond jou stem het moeilijkst om erin te mixen ...klonk gewoon niet :D
 

Attachments

  • bart_het_soundschaap.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 93
Lekker melig draadje dit! me se likey!

Hierbij mijn inzending.

érg hardcore! ;)

Mijn variatie op de hardcore kick.
Even een echte Hilltree evil soundscape ervan gemaakt .
sjorrie van de lage bitrate ....anders paste die hier niet op ;)

Overigens trigg...ik vond jou stem het moeilijkst om erin te mixen ...klonk gewoon niet :D

Bart het Soundschaap... mmm... inderdaad héél commerciële Top40 tektrens... Hoe heb je dat in godsnaam gemaakt??

Is niks serieus hoor , verveelde me gwn ff :W

Iemand die vaker hardkoorkiks gemaak heb! :okdan:

hier een klein voorproefje van mijn remix,

het resultaat van een avondje klooien met de Sylenth (absoluut een aanrader voor een stevige hardcorekick)

Heil, ow wholy Sylenth, the most hyped softsynth on this forum :halleluja
maar het wordt inderdaad een lekker bak herrie! :biertje:
 
Ben bang dat ik ook maar een poging moet gaan wagen...:D
 
hier een klein voorproefje van mijn remix,

het resultaat van een avondje klooien met de Sylenth (absoluut een aanrader voor een stevige hardcorekick)

BOING BOING BOING.. hehe ja tog

hee ehm ik heb het gevoel dat de hele vocal-lijn in jouw versie wat te laat zit, daarom loopt het niet meer helemaal sync.. beetje naar voren schuiven denk ik
 
Moet het perse met een hardcore kick? :D
 
Tsja,.. ik had de vocals mee op vakantie,.. en mn laptop.. en wat andere hardware,.. en een piepkleine casio midi keys,..en t was daar zooooo lekker rustig.

Alleen de mic van mn laptop had nogal wat gruis,. dus dat krijg je er gratis bij!

Hardcorekick Mario010's Unplugged 2meter sessie!
 

Attachments

  • hardcorekick010.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 84
Laatst gewijzigd:
Tsja,.. ik had de vocals mee op vakantie,.. en mn laptop.. en wat andere hardware,.. en een piepkleine casio midi keys,..en t was daar zooooo lekker rustig.

Alleen de mic van mn laptop had nogal wat gruis,. dus dat krijg je er gratis bij!

Hardcorekick Mario010's Unplugged 2meter sessie!

Ik vind hem geweldig! Ik zat ook al te denken aan een soft-jazz versie, maar zo goed had ik hem nooit kenne make... :okdan::halleluja
 
Back
Top