FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks) I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ej leez, waarom upload je niet gewoon via sf? is een stuk makkelijker

@ weer anders.mp3 dacht aan het begin ff dat je een stukkie dj promo ging laten horen:P
van 18 tot 33 seconde een beetje de filter akties van hem
 
oja das waar ook joh, we zitten met een maximum aan te uploaden spul..
maar als je met 86 berichten al aan je max zit ,dan ben je er wel serieus mee bezig:P
 
haha.. promo filters.. ^^ lol thnx
lol zal er wel ff gebruik van gaan maken :D.. ik vind speedyshare trouwens gewoon lekker werken..
 
Laatst gewijzigd:
ik denk dat jij berichten plaats via "snel reageren" in het onderste vakje van deze pagina..

je kan ook op Post Reply klikken dan staat er ergens beheer bijlage,daar kan je bestanden mee uploaden naar het forum.. er is ook niks mis met speedyshare alleen soms moet je wachten tot je kan downloaden. das irritant
 
:W...ok thnx :D... en neer ti sgeen promo kick tis een kick uit zon Vengeance House pakketje :D.. zon club house kick ofso
 

Attachments

  • kicktest4.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 71
  • kicktest2.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 59
  • kicktest3.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 65
Laatst gewijzigd:
:W...ok thnx :D... en neer ti sgeen promo kick tis een kick uit zon Vengeance House pakketje :D.. zon club house kick ofso

de 1ste klinkt oke:okdan:

de 2e klinkt een beetje Te overstuurt
de 3e niet beluisterd geen zin in.
 
OK bedankt allemaal :D! Ik zal idd niet zomaar meer gaan uploaden ;).. alleen als het zinnig is
 
Laatst gewijzigd:
die rititititieuw beodel je ? Niet zo.

Die kick is wel lekker, zou er alleen aan het einde nog een klein beetje extra oversturing bij doen over het eindsignaal. Dus na datgene wat je nu hebt nog een los distortion oid effect om er net een beetje extra randje aan te geven.
 
ja klopt.. Hm zal ik dat even aanpassen.

Ik zal dat eens proberen met die kick! Bedankt voor de tip.
Kick klinkt idd nog veel beter met een extra randje :D.. klinkt gelijk al stuk ''stoerder''

Heb de screech ook verbetert >

http://www.speedyshare.com/479585956.html

 
Laatst gewijzigd:
kheb ff wat met mn nieuwe schatje virus ti2 zitten kutten
basje gepakt,wat dist er over gesmeerd en veel met filters kutten
leek me wel het demonstreren waard voor hier.. de attack is wat opengedraaid omdat er aan het begin van die bas een piepje zit wat ik nog ff niet weg krijg
 

Attachments

  • Ekses Vierus Raped(ear test) ingekrimpt voor SF.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 53
kheb ff wat met mn nieuwe schatje virus ti2 zitten kutten

Wel lief zijn voor haar hé!:D

Ik word ni warm van die kick. Maarja je hebt em nog maar net , komt wel goed.:okdan:
 
Wel lief zijn voor haar hé!:D

Ik word ni warm van die kick. Maarja je hebt em nog maar net , komt wel goed.:okdan:


ik had ook niet schatje moeten zeggen want ik vind het meer een hem dan een haar:P

tis ook een BASS geen kick ,ik vind hem wel duister klinken alleen de punch mist maar dat is zoals ik al zei omdat er een vaag piepje aan het begin zit
vette kicks maken lukt me er ook al wel mee hoor ,dit laatste stukje was ook meer voor de liefhebbers van filtersex
 
ik vind hem wel lauw zoals ze dat tegenwoordig zeggen
lekker kickie die screech vind ik ook wel lache.. mag inprincipe wat meer detune over en wat variatie in pitch/semitone .. dat klinkt wel dik denk ik
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top