Buren klagen al vrij snel.

Goed... Hier heeft niemand iets aan.

Heb ik net mn buurman aan de deur staan, klachten over mn muziek.
Dr moet iets meer sublaag in mn mix en op de snare mocht wat minder reverb.

Dat heb ik maar snel gedaan, alles om een goede relatie met je buren te houden he!? ;)

-C-

Haha, woon je soms naast pmx?

Ontopic: Burengeluid, waarom je niet hebt gevraagd kan wel erg storend zijn. Vooral als je klein woont en er niet aan kunt ontsnappen kan het erg hinderlijk zijn dat je dingen hoort als je graag wilt rusten.

Vooral in flats is het echt leven en laten leven...
 
huilende hyena shite... 2 quasi bollebooschen die naar elkaar lopen te blaffen... dat krijg je als je als schaap al die stof jarenlang gewillig tot je hebt willen nemen en als je dan eindelijk bent waar je denkt te willen zijn dan zit je zo rotsvastgeroest dat elke andere bewering of andere gedachte met wortel en tak in de hens word gezet :D

continue...
 
huilende hyena shite... 2 quasi bollebooschen die naar elkaar lopen te blaffen... dat krijg je als je als schaap al die stof jarenlang gewillig tot je hebt willen nemen en als je dan eindelijk bent waar je denkt te willen zijn dan zit je zo rotsvastgeroest/programmed dat elke andere bewering of andere gedachte met wortel en tak in de hens word gezet :D

continue...
 
buren terreur is ook erg vervelend. hier naast woont een eikel en daar zijn we met z'n allen in de buurt vet klaar mee.

en ja , hij belt ook de politie als iemand een feestje heeft eens een keer, wegens " geluidsoverlast "
 
Check je eigen citaat:


goh, onrechtmatige daad duuh

Hier de vereisten:
* een onrechtmatige gedraging (doen of nalaten);
* toerekenbaarheid van de daad aan de dader;
* schade;
* causaal verband tussen de daad en de schade;
* relativiteit.


Zie de rechtelijke uitspraken van post 211


Ik heb niet gezegd dat 163 gaat of er wel of geen schade bestaat, maar dat het gaat of er een verplichting bestaat tot het VERGOEDEN van die schade.. je leest te globaal en je hoeft mij de vereisten voor een onrechtmatige daad niet uit te leggen hoor.. Bram.

Nou hou ik er over op.. de oplossing is: landelijk gaan wonen:peukie:
 
buren terreur is ook erg vervelend. hier naast woont een eikel en daar zijn we met z'n allen in de buurt vet klaar mee.

en ja , hij belt ook de politie als iemand een feestje heeft eens een keer, wegens " geluidsoverlast "

Geef allemaal een feestje tegelijk!
Niet te vaak natuurlijk .... erm 96 keer per jaar?
:mega:
 
ja ja, enge buurten voor enge mensen, tis geen oplossing, maar soms denk je d'r toch eens aan..
 
Zoals dat uw klagerij over sublaagjes gaat
En als de helft van ons een kaartje inzendt want
Toekomstmuziek is NU en dat is niet eng
(tenzij in zwembroek)
Stemmen voor brrrrrrrr
minder geluid
en (s)beleid in het algemeen!!!
 
Toen ik mijn buurman had gevraagd of we misschien even over het
geluid konden praten werd gereageerd met
;"Ik woon hier niet"




Inmiddels zijn we zo ver dat hij er wel woont maar nu "nooit aanwezig"
 
Toen ik mijn buurman had gevraagd of we misschien even over het
geluid konden praten werd gereageerd met
;"Ik woon hier niet"




Inmiddels zijn we zo ver dat hij er wel woont maar nu "nooit aanwezig"

Oh, dat is ook best irritant. Je bedoelt toch dat hij de herrie veroorzaakt, maar ontkent dat hij er woont of dat hij aanwezig is?

"Ik woon hier niet, ik verblijf hier alleen de komende jaren dagenlijks."

Nu hij aangeeft dat hij er nooit is kan je hem misschien vragen of hij de geluidsinstallatie uitzet als hij weggaat! ;)
 
Een nuttige tip : draai gedurende 5 minuten snoei harde muziek, daarna installatie gewoon uitzetten.
Als de politie komt net doen of je neus bloed :engel:
 
Oh, dat is ook best irritant. Je bedoelt toch dat hij de herrie veroorzaakt, maar ontkent dat hij er woont of dat hij aanwezig is?

"Ik woon hier niet, ik verblijf hier alleen de komende jaren dagenlijks."

Nu hij aangeeft dat hij er nooit is kan je hem misschien vragen of hij de geluidsinstallatie uitzet als hij weggaat! ;)

Inderdaad ja, hij ontkent gewoon alles,
dan wordt een gesprek moeilijk.

In dit geval gaat het niet over volume of decibel, maar meer over lawaai dat constant elke dag de hele dag doorgaat.

Het is een studentenhuis
maar van de studenten heb je echt nooit last, die zijn 80% van de tijd niet eens thuis.
maar er zit opeens een werkloze gast van over de dertig tussen :)
 
Oei, dit is toch wel een hot topic! Inmiddels kijkt de hele straat mij chagerijnig aan, omdat ik het 's nachts weleens laat maak. Dan heb ik gewoon een koptelefoon op en helaas zijn er nooit feestjes bij mij thuis. Inmiddels loop ik 's nachts op mijn tenen door het huis. Maar er is bij de politie en de verhuurder gemeld dat ik de hele straat wakker houd.... Ook heb ik briefjes gekregen waarin staat dat ik een slaapstoornis zou hebben. Terwijl ik gewoon verslaafd ben aan het synthforum.. :-P
 
Laatst gewijzigd:
mij hoor je niet snel klagen bij de buren hoor, ik ga eerder vragen wat voor muziek erop staat :)

Mijn buurman zou dan antwoorden;
"er staat helemaal geen muziek op,
en trouwens sowieso ben ik hier niet vandaag,
waarom sta je nu tegen jezelf te praten?"
 
Oei, dit is toch wel een hot topic! Inmiddels kijkt de hele straat mij chagerijnig aan, omdat ik het 's nachts weleens laat maak. Dan heb ik gewoon een koptelefoon op en helaas zijn er nooit feestjes bij mij thuis. Inmiddels loop ik 's nachts op mijn tenen door het huis. Maar er is bij de politie en de verhuurder gemeld dat ik de hele straat wakker houd.... Ook heb ik briefjes gekregen waarin staat dat ik een slaapstoornis zou hebben. Terwijl ik gewoon verslaafd ben aan het synthforum.. :-P

Het kan soms ook aan het huis liggen
 
Back
Top