Hoe om te gaan met het leven.

Die discussie komt steeds weer terug. Toch lijkt het mij duidelijk. Dit topic valt onder het hoofdje:



En in die afdeling staat het topic ook. Dus wat is het probleem? Wie het wil hebben over zaken die wel met muziek of aanverwante elektronica te maken hebben is hier (in deze afdeling van ons forum) eenvoudig aan het verkeerde adres. Voor discussies over muziek, synths, zelfbouw, etc., etc. bevat ons forum andere specifiek daaraan gewijde afdelingen.
Ik stel niets te discussie.. Ik haalde het alleen aan omdat het een mooi voorbeeld was (het kan gewoon schreef ikj) en @andreos zich afvroeg of het onderwerp van dit topic "Hoe om te gaan met het leven" niet op een ander forum thuishoort..
Hola.
Hoort dit wel thuis op dit forum..
Er zijn genoeg forums ervoor.
Blijf hier lekker muziek maken.

Groeten van andreos.
 
@MacGyverGear Mijn opmerking was niet tegen jou gericht. Ik heb zelf in mijn meer theoretische topics herhaaldelijk het commentaar gehad dat zoiets niet op het Synthforum zou thuishoren. Dat bedoel ik met "die discussie komt steeds weer terug". Alleen is nu Patat Met de pineut. Gelukkig is het in dit geval maar een enkeling die het bestaansrecht van het topic ter discussie stelt.

Het biertopic is naar mijn idee een van de best geslaagde topics die ik hier ooit begonnen ben. En ik ben blij en vereerd dat je het aanhaalt.
 
@MacGyverGear Mijn opmerking was niet tegen jou gericht. Ik heb zelf in mijn meer theoretische topics herhaaldelijk het commentaar gehad dat zoiets niet op het Synthforum zou thuishoren. Dat bedoel ik met "die discussie komt steeds weer terug". Alleen is nu Patat Met de pineut. Gelukkig is het in dit geval maar een enkeling die het bestaansrecht van het topic ter discussie stelt.

Het biertopic is naar mijn idee een van de best geslaagde topics die ik hier ooit begonnen ben. En ik ben blij en vereerd dat je het aanhaalt.
Ah.. Cheers! :mega:
 
De rubriek "overig" was ooit bedoeld voor topics die niet direct over muziek en synths gaan maar wel gerelateerd zijn, zoals gedoe met pakketdiensten, ervaringen met muziekwinkels, oplichters op marktplaats etc. Niet het Viva forum dependance dat het vandaag de dag geworden is. Maar ja, tijden veranderen
 
Als topics die niet specifiek over synths gaan overheersend zouden worden dan heb je een probleem. Maar dat is toch niet het geval?
 
Ach, je kunt je afvragen of topics waar mensen hun hele persoonlijke hebben en houden lossen hier thuishoren. Gelukkig hoef ik daar als ex-mod niets meer van te vinden. Maar"in mijn tijd" zou deze draad zonder enige twijfel direct de kliko ingegaan zijn :beard:
 
Als je de content op een synthesizer forum aan banden zou moeten leggen zou het over synthesizers moeten gaan. Sommigen beschouwen VST's ook als synthesizers. Of Drumcomputers?? Kan echt niet!! En zangers zouden dan eigenlijk gewoon hun mond moeten.. maar ja.. :P

Ik trek echt wel een grens bij gitaristen. Iedereen die ooit als niet-gitarist in een bandje speelde en met dat volk te maken had weet wel waarom.


:D
 
Ach, je kunt je afvragen of topics waar mensen hun hele persoonlijke hebben en houden lossen hier thuishoren. Gelukkig hoef ik daar als ex-mod niets meer van te vinden. Maar"in mijn tijd" zou deze draad zonder enige twijfel direct de kliko ingegaan zijn :beard:
Ik heb het niet meegemaakt, maar volledig terecht. Echt hoor... wtf lees ik hier allemaal. Dit is toch een forum over synths en gerelateerde zaken?
 
Je bent niet alleen :D


Elke twee weken in de oefenruimte... ik zie het als conditie training altijd...:D

Een flesje bier openen, het niet kunnen bedwingen en daarvoor een topic openen, het kan gewoon. :mega:

Als je de content op een synthesizer forum aan banden zou moeten leggen zou het over synthesizers moeten gaan. Sommigen beschouwen VST's ook als synthesizers. Of Drumcomputers?? Kan echt niet!! En zangers zouden dan eigenlijk gewoon hun mond moeten.. maar ja.. :P
Klinkt fantastisch... ik hou van puriteiten... revolutie op dit forum graag.

Ach, je kunt je afvragen of topics waar mensen hun hele persoonlijke hebben en houden lossen hier thuishoren. Gelukkig hoef ik daar als ex-mod niets meer van te vinden. Maar"in mijn tijd" zou deze draad zonder enige twijfel direct de kliko ingegaan zijn :beard:
Tja.. vind het moeilijk... Je kan ook op het viva forum gaan zitten... denk dat veel mensen hier toch ook wat 'broederschap' ervaren... wereld is wel wat veranderd...

Anyway petje af voor huidige en voormalige mods! Zonder hen is dit forum er niet..
 
Ik ga nu naar het vivaforum om daar maar over synths te babbelen…

Vind het zelf wel ok om met mede knoppendraaiers dingen van me af te pennen. T helpt namelijk, geeft met het idee dat mijn shit relatief is, ik niet alleen ben met iets vervelends in t leven, hart onder de riem etc. Niks mis mee…bevalt t je niet omdat je het maar wijvengezeik vindt (denk dat dat de Viva referentie was?) of vind je dat je leven perfect is, of dat je zo gesloten bent dat je het er niet over wilt of kunt hebben, ook prima, klik je een ander topic aan…

Als @Patat Met hier ook maar iets aan heeft, of welke andere reagluurder dan ook, dan is t topic geslaagd wat mij betreft.

Zet voor nu je synths maar weer aan ;(
 
boeien......

dat zijn allemaal persoonlijke feiten die mensen echt voor zichzelf moeten oplossen.
je kan ook niet vragen naar de beste kleur enzo, is allemaal een persoonlijke reis. jwz
 
Laatst gewijzigd:
Ik ga nu naar het vivaforum om daar maar over synths te babbelen…

Vind het zelf wel ok om met mede knoppendraaiers dingen van me af te pennen. T helpt namelijk, geeft met het idee dat mijn shit relatief is, ik niet alleen ben met iets vervelends in t leven, hart onder de riem etc. Niks mis mee…bevalt t je niet omdat je het maar wijvengezeik vindt (denk dat dat de Viva referentie was?) of vind je dat je leven perfect is, of dat je zo gesloten bent dat je het er niet over wilt of kunt hebben, ook prima, klik je een ander topic aan…
Klik je een ander topic aan...

Oké, dus we kunnen hier voortaan ook topics openen over tuintips, kooktips, vakantietips, rookworst, bbq, toiletpapier, etc.?
Ik heb als synth-nerd nou eenmaal echt enorm de behoefte om over deze zaken te praten met andere synth-nerds.
Dat helpt mij, is echt helemaal niks mis mee en geeft mij een steuntje in de rug....

En bevalt je het niet? Klik je toch lekker gewoon een ander topic aan?
 
Een worst-topic bestaat zelfs al! Een post over rookworst zou daar niet misstaan. 8)
 
Ach, je kunt je afvragen of topics waar mensen hun hele persoonlijke hebben en houden lossen hier thuishoren. Gelukkig hoef ik daar als ex-mod niets meer van te vinden. Maar"in mijn tijd" zou deze draad zonder enige twijfel direct de kliko ingegaan zijn :beard:
Lang geleden was ik ook mod hier. Sommigen van deze topics gingen niet direct in de kliko in mijn tijd. We lieten ze een tijdje sudderen, tot het uit de hand dreigde te lopen. En dan gingen ze "op slot" en daarna meestal ook in de kliko. Alles onder het mom van "zo jongens en meisjes, lolletje gehad, genoeg geklooid nu weer braaf over synths lullen." :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top