Hoe om te gaan met het leven.

Bij welke lichamelijke pijnen gaan mensen zich van kant maken?

Dan komen er bij mij 3 dingen naar boven.
Aangezichtspijn, clusterhoofdpijn en (ben er niet zeker van) de gympie gympie plant.

Om dit even in perspectief te zien:
Een gebroken bot doet behoorlijk pijn, de meeste mensen kennen dit wel.
Een etage hoger zit een wortelkanaal behandeling zonder verdoving, hier krijg je een enorme elektrische schok door je lichaam.
Weer een etage hoger zitten zo'n 20 dingen waaronder geboorte, hartaanval, nierstenen, gordelroos en nog wat dingen.
Hier kom je in andere dimensies van pijn. Als je het niet ervaren hebt, kan je het je niet voorstellen.

Maar mensen gaan zich niet van kant maken als ze deze pijnen hebben.
Daarvoor moet je nog een etage hoger e kom je bij de eerst genoemde dingen.


Mijn punt:
Mensen die zelfmoord gedachten hebben of het gedaan hebben, hebben een vergelijkbare pijn als de aller ergste lichamelijke pijnen die iemand maar kan ervaren.
Dat is geen kattenpis en kattenpis stinkt behoorlijk.

Heb je zelfmoord gedachten, besef dan dat je niet meer wilt leven op DEZE manier.

Ken je iemand die eventueel zelfmoord gedachten heeft, ga te rade bij 113.
Wat je kunt doen voor een ander | 113 Zelfmoordpreventie
Hier leer je wat je wel en ook vooral wat je niet moet zeggen.
Ga dus niet zomaar iemand "helpen", dat kan verkeerd uitpakken.

Blijf adem halen en het is niet voorbij totdat de dikke dame zingt.
 
tja, wat een open deuren topic zeg....
tis wel raar dat zon topic als deze meer respons heeft dan synth gerelateerde.

Schijnbaar lopen er nogal wat labiele types rond...en ja, zielig gaan zitten doen met zijn allen doe ik niet aan mee.
Is de andere kant van het sombere gelul laten zien zeg maar.

Lekker elkaar de put in praten, wat schiet je daar nu mee op. En persoonlijke zaken moet je persoonlijk oplossen...
Maak gewoon een gabber track als je de woede kwijt wilt, ofzow....
 
Leer diepe ontspanning en alertheid
Eet en drink geen kunstmatig gemaakte producten.
wijsheid boven feitjes
 
Duw je handen tegen het scherm
1726733597463.png


En even wat doekoes overmaken thx
 
tja, wat een open deuren topic zeg....
tis wel raar dat zon topic als deze meer respons heeft dan synth gerelateerde.

Schijnbaar lopen er nogal wat labiele types rond...en ja, zielig gaan zitten doen met zijn allen doe ik niet aan mee.
Is de andere kant van het sombere gelul laten zien zeg maar.

Lekker elkaar de put in praten, wat schiet je daar nu mee op. En persoonlijke zaken moet je persoonlijk oplossen...
Maak gewoon een gabber track als je de woede kwijt wilt, ofzow....
Ja, gabber is de oplossing van alles, daar wordt iedereen better van, geef het nog even door voordat de Algemene Beschouwingen voorbij zijn, kunnen vast wat mee.

Ik denk dat posters hier op het forum meer verwantschap/herkenning verwachten de vinden. Of dat zo is en of het helpt is maar de vraag. Die stoere praat van jou (uit dat piepkleine hartje) in ieder geval niet, zoals gewoonlijk.
 
Ja, gabber is de oplossing van alles, daar wordt iedereen better van, geef het nog even door voordat de Algemene Beschouwingen voorbij zijn, kunnen vast wat mee.

Ik denk dat posters hier op het forum meer verwantschap/herkenning verwachten de vinden. Of dat zo is en of het helpt is maar de vraag. Die stoere praat van jou (uit dat piepkleine hartje) in ieder geval niet, zoals gewoonlijk.
Ja psies lekker elkaar gaan zitten bevestigen in cirkelredenaties.
Het mag dan stoere praat zijn, maar das dan beter dan zielige tranentrekkers en elkaar schouderklopjes geven hoe zwaar het leven wel niet is...DUH

En zeker niet gaan relativeren en de andere kant belichten, nee lekker als een sekte elkaar de put in praten. Goed bezig, daar kom je verder mee.

Ik ga nooit mijn mond houden of mijn mening aanpassen aan groepsdruk, maakt me niet populair, I know(interesseert me geen reet). Ik hoef geen bevestiging van nobodies op internet.. Doe ermee wat je wilt. als mijn mening je niet bevalt, kan je ook een ander topic bezoeken. Leuk he als zaken worden omgedraaid?
 
Uiterst empatisch, na het bericht van de TS.. iedereen is zoals hij/zij is.

Gelukkig hoeft niet iedereen te dealen met (fysieke) pijn.. maar ik werd er wel beetje stil van.. het advies is ook, bel met 113 en ga niet de wijze adviezen van anderen opvolgen. Ik denk dat de berichtopvolging er hier ook lekker bijhangt.
 
In mijne tijd als het niet ging kreeg ik een draai rond rond mijn oren en een stamp onder mijn gat.Verman je zei mijn vader, het leven is hard,een krijgsgevangene van de tweede wereldoorlog.Ik wist meteen hoe laat het was in deze wereld.
De dag van vandaag laten ze een verkeerde scheet en ze hebben jarenlang therapie nodig.(bij wijze van spreken).Is de generatie wat te verwend met al de luxe en keuzes nu?
 
Behoorlijk offtopic, maar daar had ik toevallig een leuk artikel over gelezen laatst.

Mijn oma (geboren in 1915) wilde daar nooit over horen. Vroeger was het zeker niet beter, volgens haar. Heb haar vaak horen zeggen, in mijn jeugd, dat ze graag in die tijd jong had willen zijn.
 
De jaren 90 waren wel een mooie tijd natuurlijk ... koude oorlog voorbij, dienstplicht afgeschaft, welvaart, drinken op je 16de, drugs en techno.
 
Hihi - zie ik nu zelfs Nap met het klimmen der jaren neigen tot een nostalgische waardering voor het verleden...? ;)
 
Back
Top