Je laatste 3 aankopen??

Het begon eigenlijk met een cadeaubon van Bol van 500,- waar ik er 2 van heb gekocht:D
ik had altijd het vermoeden (heb een Wasp Deluxe gehad) dat die Wasps het volgens mij goed zouden doen in een soort polyconfiguratie zoals de perfourmer / oberheim fvs. De combinatie van die rauwe lofi osc's met dat gekke multimode filter en dan ook nog loopende envelopes en aardig wat lfo golfvormen met een redelijk overzichtelijke interface....

Die 2 wasps klonken inderdaad dikke prima en met die prijsverlagingen kwamen er steeds meer bij :D

Ik zal binnenkort eens wat posten. Ze zijn perfect voor die afx / boc achtige sounds maar ook voor die lichtelijk gedetunede CS achtige pads.
 
Dit had ik nog op mijn telefoon staan. klinkt natuurlijk nergens naar en ze worden hier multitimbraal gebruikt :D


klinkt echt mooi en organisch. snap helemaal je wasp verslaving. wel jammer dat er geen cv control voor het filter op zit.
Anyhow erg mooi sound. zo zie dat als je een wesp met rust laat dat ze ook lief kunnen zijn.
 
@Takegawa krijgt concurrentie op het vlak van onmogelijk zeldzame synth collecties!
Haha, nou dat valt best mee hoor, ik heb een paar zeldzame units staan, maar om dit een collectie te noemen... 8o)
Enneuh; ik zoek veel maar vind zelden wat... dus waar @Jeroenhn twee Zyklus'sen vandaan heeft geklust; Chapeau! Als twee wat veel blijkt ben ik natuurlijk erg geïnteresseerd in een unit :)
 
Yamaha TG 77
Akai air delay voor de MPC
...die andere ben ik al weer vergeten,,, :dubbel:
 
vakantie geld is binnen!

1) Clarity M Stereo (geinig... weet nog niet wat ik ermee moet, maar zag er cool uit... wilde het hebben)
2) U-He Diva (ik heb de manuals van alle andere synths uit... tijd voor een nieuwe dus)
3) Soundtoys Decapitator (wat filmpjes van gezien, en veel positiefs over gehoord. ik ga het eens zelf proberen)
 
vakantie geld is binnen!

1) Clarity M Stereo (geinig... weet nog niet wat ik ermee moet, maar zag er cool uit... wilde het hebben)
2) U-He Diva (ik heb de manuals van alle andere synths uit... tijd voor een nieuwe dus)
3) Soundtoys Decapitator (wat filmpjes van gezien, en veel positiefs over gehoord. ik ga het eens zelf proberen)
Vakantie geld is op.😁
 
Roland D-70
E-Mu Vintage Pro
Digitech Studio Vocalist EX
Peavey DPM Spectrum Bass
 
Haha, nou dat valt best mee hoor, ik heb een paar zeldzame units staan, maar om dit een collectie te noemen... 8o)
Enneuh; ik zoek veel maar vind zelden wat... dus waar @Jeroenhn twee Zyklus'sen vandaan heeft geklust; Chapeau! Als twee wat veel blijkt ben ik natuurlijk erg geïnteresseerd in een unit :)
Deze twee zullen hier niet weggaan, maar wellicht is er 'binnenkort' wel een alternatief voor je. We (een groepje Zyklus enthausiastelingen) zijn bezig een kloon te maken (met instemming van de oorsprongkelijke ontwikkelaars), en het idee is om dit open source te maken: Zelf de onderdelen kopen / kastje & bordjes laten maken op basis van de KiCad files die nu ontwikkeld worden en bouwen maar. De software voor de EPROMs kun je dan als bin downloaden, of als source en aanpassen naar smaak. Het is geen complex machientje gelukkig, electronisch gezien. De software daarintegen.........
 
Dit had ik nog op mijn telefoon staan. klinkt natuurlijk nergens naar en ze worden hier multitimbraal gebruikt :D


Nice, jammer van het telefoongeluid maar wel mooie sounds en feel!

Heb ff wat videos bekeken en wel een leuke bak idd. Wist van de edp wasp alleen dat het filter lekker kon knorren in bandpass en/of notch modus, maar die enhanced osc is ook wel erg tof zeg!

Nu sterk zijn en niet maar de thomann site gaan :bekdicht:
 
- ReFX Nexus 4.5
- U-he Zebra 2

Niet echt synth, maar wel wereldberoemd:
- 7" singletje The Winstons - Color Him Father / Amen, Brother (de bekende amen-break)
 
Back
Top