Je laatste 3 aankopen??

Velen hebben echt last van GASvorming.
Normaliseer je geldgang eens even.🫡
Ja ik heb een probleem. Ik heb namelijk al sinds maanden nog maar 1 ding gekocht en geld uitgeven voelt aan als pijn.
 
Vermits t al méér dan 2 maanden geleden is dat ik hier wat te melden had...

MEGA FM
Big sky

dat zijn er 2, ik ben aan 't afkicken :D
 
Cool, de MegaFM dan :) De BigSky...

Mwa had die overwogen maar ben uiteindelijk voor een UAFX Golden gegaan.
 
Als ik moet wachten tot de DRIE laatste aankopen dan duurt het nog wel een tijdje.... ik koop weinig, ben eigenlijk heel tevreden. :engel: Maar ja... ik had het boek 'Switched On' vorig jaar voor mijn sinterverjaarkerst gekregen en blijkbaar heeft mij dat geïnspireerd tot de aankoop van een Moog. Best duur spul maar gelukkig maken ze de Mavis en die was bij Thomann 299 euro. Moest bijna 3 weken wachten, maar ben er heel blij mee. Klinkt geweldig en heeft voor zo'n klein ding best wat te bieden. Fijn patchveld erbij waarmee je 'm ook kunt verbinden met eurorack. Echt een leuk ding! :okdan:
 
Bird Rolling Sampler
Arturia FX Collection V4
Apple Mac Studio M2 Ultra met 128GB ram en 2TB SSD
 
Octatrack mk1
analog 4 mk1
Digitone (weggedaan voor de a4, maar vond hem toch te leuk, dus weer terug ;)
 
analog 4 mk1
Digitone (weggedaan voor de a4, maar vond hem toch te leuk, dus weer terug ;)
Nice! Ik heb sinds kort de Analog keys.
Was nooit een Elektron Fan maar ben dik tevreden.
Wat een toffe synth.

Analog Keys
UAFX Starlight
UAFX Golden
Volca Modular (3e)
 
Nice! Ik heb sinds kort de Analog keys.
Was nooit een Elektron Fan maar ben dik tevreden.
Wat een toffe synth.

Analog Keys
UAFX Starlight
UAFX Golden
Volca Modular (3e)
ik heb de boot altijd afgehouden omdat ik ze te duur vond destijds. Moest ook al m’n hardware wegdoen toen we ons 2e kindje kregen. Inmiddels zijn we 13 jaar verder en hebben we een nieuw huis met eigen kantoorruimte (waarvan ik altijd al riep; bij genoeg ruimte haal ik alles weer in huis). Met COVID begon t weer te jeuken. Eerst ander leuk spul gekocht (oa Yamaha rm1x) en een digitakt, en TOEN was t gedaan. Alles weg, en alleen elektrons in tha house. Het plezier met die bakken is ongeevenaard, lekker hands on, zonder daw kutten is het leukste dat er is! Plezier in muziek maken is weer terug, voelde lang aan als werk, maar nu niet meer…

Veel plezier met de a4!!
 
SSL 12
SSL UF-1
Belkin Thunderbolt 4 dock
Pluginfo
 
Plugin Alliance The Oven
Upgrade naar Steinberg Spectralayers Pro 10
Upgrade naar D16 LuSH 2
 
Plugin Alliance The Oven
Hoe bevalt deze?

Ik had in eerste instantie geen idee wat het was, maar toevallig kreeg ik gisterenavond via YouTube autoplay een filmpje te zien met studio tour in studio van Maor, waar hij de hardware versie ook laat zien.

 
Back
Top