Je laatste 3 aankopen??

Je hebt geen idee hoe lang ik al op zoek was, maar uiteindelijk gevonden. Een Waldorf XTK 30 voice, BRANDNEW!
Daarvoor heb ik afgelopen weekend 1100 Km moeten rijden, maar het was absoluut de moeite waard.
(de verkoper wou het toestel niet opsturen - eerste eigenaar)
Dus 3 aankopen ?? Ja, want de standaard XTK is 'slechts' 10 voice en deze lady is dus 30-voice en bijgevolg het 3-voud. Vandaar.
More than happy owner van dit klein stukje 'exclusive exotica' en geweldig zusje voor mijn Q. :-)

1684222105823.png
 
Hele mooie. Proficiat. Nu weten we wat je eerder al voorzichtig los liet.
vriend van me heeft een heel erg bruine rack versie. Hij wou m niet laten horen, want ik ging er eentje willen.
Een echte vriend dus 😉
 
Hoe is die Motor Synth? Lijkt mij enorm interessant, maarr vind 'm op video's soort van steriel/niet warm/zielloos klinken, ondanks z'n gekke skills.
Ik heb er eentje gehad. Super origineel concept!
Een heel groot nadeel is het geluid wat uit het kastje komt. Ik had de tweede revisie en die moest een stuk stiller zijn, maar manmanman wat een takkeherrie.
Misschien dat het inmiddels weer beter is. Geen idee.
Soundwise vond ik er ook niet zoveel aan.
Maar uniek is het wel. En prachtig om naar te kijken als je er op speelt :okdan:
 
M'n laastste aankoop (plus midikabels) - gisteren binnengekomen.
Een Zyklus MPS-1. Een van de 60 ooit gemaakt. Een van de 40 ooit verkocht. En een van de 2 die Vangelis heeft gebruikt, de andere was de prototype die bij een aantal concerten was gebruikt eind jaren 80. Dit was de unit uit de studio in Athene en later Rome.
Had wat moeite met wakker worden na jaren in de opslag te hebben gestaan, maar na wat interne schoonmaakwerk weer helemaal up, zelfs het display is nog kraakhelder.
Aankopen daarvoor was een tweede A-80 (voor onderdelen) en een roland memory card.
Zyklus nr 2. Deze was van een van de ontwikkelaars. Hij was uitgeleend aan iemand in een vochtig klimaat en daardoor defect, maar met wat pijn en moeite weer op de rit gekregen.
 

Attachments

  • IMG_6015.jpg
    IMG_6015.jpg
    168,5 KB · Bekeken: 111
Ensoniq ISF-1 voor de Mirage
Elektron Analog keys
UA starlight delay pedal, geruild voor OG green russian Big Muf
 
Afgelopen jaar een Korg Kronos2 73. Hij klinkt fantastisch, maar de simpelste dingen zijn onmogelijk om te bedienen.
Daarom heb ik een Roland Fantom7 gekocht. Die heeft knopjes voor wat je wilt bedienen en geen onnodige parameters.
Plus, hij kan klassieke Rolands nadoen. De Kronos kan dus helaas weg, zodra de Fantom binnen is...
 
En in deze aflevering van op vakantie in de hobbykamer:
Elektron Octatrack MKII met stofkap
Wat samples om op bovenstaand apparaat te zetten
Elektron ECC-6 en ECC-7 tassen
Millenium Rackstand 4U
T.racks Power MS6
Kabelbinders
Black Market Modular Monomult
 
Synthesizers zijn een lange tijd gevorderd sinds 1969. Dus ja, een 1969 Moog is cool, maar met een Fantom kun je zoveel meer.
 
- RME Fireface UFX III
- PRO VLA II
- Strymon big Sky
- Strymon timeline
- Eventide H90
- Hologram Microcosm
- kabels
 
- Novation Summit: prachtige synth, erg blij mee, boek snel resultaten met eigen patches maken from scratch
- MP Midi Controller model 2A: preorder, ik wil 'm gewoon hebben en we zien wel of het echt goed werkt :D
- Elgato Stream Deck: super handig mits ergonomisch gezien goed geplaatst
- diverse handige dingetjes via Etsy.com, zoals brackets om m'n audio interface onder bureau te hangen en een handige standaard voor de Stream Deck

Etsy.com is een aanrader voor unieke custom made accessoires. Ook heel veel audio/synth gerelateerd spul te krijgen!
 
Back
Top