Je laatste 3 aankopen??

Vanaf de opkomst van eurorack heb ik het bewust genegeerd als 5u gebruiker vond het formaat maar niks en had niet echt wat met Doepfer en daar is het de jaren door bij gebleven maar ja onlangs hoorde ik toevallig iets waarvan ik dacht wacht even bleek het het Leibnitz binaire subsysteem te zijn van Xaos, vervolgens ben ik me dan toch eens wat gaan verdiepen in eurorack het eerste resultaat zie je op de foto ik ben bang dat er nu geen weg terug meer is want er staat nog meer in bestelling.
20230427_113609.jpg
 
Vanaf de opkomst van eurorack heb ik het bewust genegeerd als 5u gebruiker vond het formaat maar niks en had niet echt wat met Doepfer en daar is het de jaren door bij gebleven maar ja onlangs hoorde ik toevallig iets waarvan ik dacht wacht even bleek het het Leibnitz binaire subsysteem te zijn van Xaos, vervolgens ben ik me dan toch eens wat gaan verdiepen in eurorack het eerste resultaat zie je op de foto ik ben bang dat er nu geen weg terug meer is want er staat nog meer in bestelling.
Bekijk bijlage 3834714
Kijk dat is doorpakken .
 
Vanaf de opkomst van eurorack heb ik het bewust genegeerd als 5u gebruiker vond het formaat maar niks en had niet echt wat met Doepfer en daar is het de jaren door bij gebleven maar ja onlangs hoorde ik toevallig iets waarvan ik dacht wacht even bleek het het Leibnitz binaire subsysteem te zijn van Xaos, vervolgens ben ik me dan toch eens wat gaan verdiepen in eurorack het eerste resultaat zie je op de foto ik ben bang dat er nu geen weg terug meer is want er staat nog meer in bestelling.
Ja Doepfer heeft natuurlijk niet zo een flair. Grijze modules, saaie uitstraling etc.
Maar de sound is goed. 3U, 4U, 5U .... Als ik mijn Euromuur in 5U had koste dat 3x zoveel plek.
Maar alle modular synths zijn tof.
Maar goed Eurorack is goed ontwikkeld en is nu echt een mix van alles gewoorden.
Zo zijn er de Serge modules van Elby Design, Tip Top met de Buchla lijn en nog heel veel meer.

Dan zie je toch dat Doepfer een aantal onmisbare modules heeft.

Heb sinds kort de NLC modules ondekt.

Zo zeg je stapt er wel hard in, iig heel leuk om te zien :)
Veel sucses met je reis.

Cheers

Tim
 
- Soma Lyra-8
- Soma Lyra-8 adapter

Denk dat ik nu wel klaar ben met mijn Soma-arc als alles binnen is.
Nou ja bijna dan

- Heleboel kabels met krokodillenklemmen
- Soma Rumble of Ancient Times
 
- Electronic Music van Allen Strange
- kabels
- 5 metronomen
 
Pulsar 8200
Arturia Augmented Brass
Arturia Cinematic Trio voor die augmented series
 
- i13700 pc gebouwd met 34" ultrawide
- Analog Rytm mk2
- Novation Peak
- Cubase 12 pro
- Soundtoys 5 bundle
- Novation Launchkey MK3
 
Een 3e Maths, een V1 dit keer want je moet toch ook bliksemschichten in je case hebben...

B6A4829C-D506-43EA-A7A5-A7869C9C8A7B.jpg
831_screen_shot_20140712_at_44406_pm_1.png


Een decksaver voor de MPC One
Korg SQ-1
En dit mooie setje:

IMG_9363.jpeg
 
nog steeds in diy eurorack lalaland, dus:

- Fruku Froal Quad Function Generator diy (nederlandsche waer!)
- Passive Mult diy
- Buffered Mult diy

inmiddels op t punt aangekomen dat ik het aandurf om alleen pcb/frontpanel kits te kopen en vervolgens zelf alle onderdelen te sourcen. :L
 
DSI Prophet 6
Keybed en pcb's Oberheim Matrix 6
A. Strange Electronic music.

Heb serieus de Moog one overwogen die in Goes stond....gelukkig was die snel weg :-)
Ook een bijna een Wurlitzer A200 die hellaas al was verkocht.
Kan de piano maar niet uit mijn hoofd zetten, rhodes of wurly ook goed.
 
Molten modular
Cosmix-pro mixer
rides in the storm: XXM-DPM-QUA-TUL
knurlies...
 
Twee dingen gekocht sinds september, geloof ik. Boss BX-800 en Mackie VLZ-1402.

Alles klinkt beter door die Mackie, zelfs zonder oversturing. Ik gooide net een stereo out van wat jams uit m'n R16 naar een stereokanaal van de Mackie en het voelde een beetje als toen ik voor het eerst een bril opdeed.
 
Back
Top