Je laatste 3 aankopen??

Echt triest al dat gekoop hier.
Moet er geen muziek worden gemaakt dan?
Wellicht hulp zoeken voor GAS?

- Doepfer A150
- Doepfer A151
- Doepfer A152
- Doepfer A-180-4
- Rackrails 2x 16U
- Patch kables
- Mob of Emus Polyfunctional Harmonic Sextet

:{ oooops
 
Nog een Behringer ARP 2500 Clocked Sequential Control Module 1027 Sequencer Module. Die ligt nu op zo'n fucking UPS afhaalpunt aan de andere kant van Utrecht
Ik kijk/keek altijd welke vervoerder gebruikt wordt bij een shop, UPS is standard skip.Thomann heeft ook UPS, ik kan me herinneren dat ik toen gewoon om een andere gevraagd heb, dat kon. UPS sux big time. Die pleuren het gelijk in het depot als meneer de limbodancer geen zin heeft om langs te komen. ZIt je heel de dag op afleveren te wachten, scannen ze je gewoon afwezig en hoppa, je kan het oppikken ergens 3 dorpen verderop.
 
Ik kijk/keek altijd welke vervoerder gebruikt wordt bij een shop, UPS is standard skip.Thomann heeft ook UPS, ik kan me herinneren dat ik toen gewoon om een andere gevraagd heb, dat kon. UPS sux big time. Die pleuren het gelijk in het depot als meneer de limbodancer geen zin heeft om langs te komen. ZIt je heel de dag op afleveren te wachten, scannen ze je gewoon afwezig en hoppa, je kan het oppikken ergens 3 dorpen verderop.
Het voordeel was wel dat er een toko zat naast die verkoper van vermakelijk verpakte kankerstokken . Gelijk 4 kilo grootverpakking venkelzaad, komijn, kaneel, gedroogde ride pepers, sereh, piri-piri misipasta, kokosmelk, sambal badjak, djoeroek poeroet, en rode linzen ingeslagen. GAS is er niks bij!
 
Ik ga ook regelmatig los bij de toko. Idd, gas is er niks bij, zo veel mogelijk meenemen. Ben wel eens met 10KG verschillende soorten gedroogde bonen in mijn rugzak de toko uitgelopen en dan nog 2 tassen vol met kruiden en andere potjes en weet ik het wat. Overigens vind ik Sereh een geweldig 'geheim' en lekker ingredient, weinig mensen kennen het maar het geeft heerlijk zachte smaak aan het (aziatisch) eten.
 
Akai MFC42, kostte me een Sherman Filterbank.
En nu heel snel sparen voor de compactere variant van de laatstgenoemde.
 
En de verzameling Make Noise spulletjes is weer gegroeid...

Eindelijk de beruchte QMMG in bezit, nu even herstellen van die nier-verwijderings operatie...

IMG_9203.JPG


En met een 2e 0-CTRL en een 0-Coast er bij is de "Dark Easel" ook compleet, nu nog een mooi koffertje voor maken:

IMG_9218.JPG
 
2x Doepfer PSU2 om de V1 te vervangen.
Doepfer FX send Module
Trigger to MIDI module
Fisherman humbuck voor akkoestische gitaar. Gisteren de andere single coil gesloopt....

@SmartBits Wow mooie set zeg!
 
Behringer umc1820
usb b naar a kabel van 3 meter.
Nu meer ruimte voor extra synths aan te sluiten!
 
NLC Triple Sloth 2x
NLC Resonator
NLC Mixer 2x
2x Piezo contact mics
Klon Centaur.... 5000 euro pedaal!








Heb natuurlijk een neppert van ebay / 100 :-)
 
Doepfer / Serge voltage controlled slew
2e rackbrute
2x Befaco Stereo Mix partial kit
1x Beface Joystick partial kit
3 meter lange roze patch kables 15x
 
Back
Top