VasC
Dat smurfen we...
Ik heb 2x een product ontvangen, buiten de schuld van Feedback om, waar iets aan mankeerde. Maar zonder problemen kon ik alles direct omruilen. Zo hoort het natuurlijk ook, maar gelukkig was de ervaring ook zo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kennis kwa recording laat in vele fillialen te wensen over.
Voor professionele opnamen raden ze je daar gewoon een art mpa gold aan met een rode nt1 ofzo.
Yeah right.
Gemengde gevoelens...
Personeel komt zeker arrogant en ongeinteresseerd over, en ook staan er vaak gebruikte! spullen te koop, die door klanten teruggeracht werden om een of andere reden (zelf meegemaakt...)
Maar over dingen ruilen etc doen ze totaal niet moeilijk, ze reageren meestal snel op mail, en mensen achter de kassa ook aardig, en doen er vaak gratis wat bij als je dure spullen koopt.
Maar je word prettiger geholpen bij Peter Verspuy bijvoorbeeld.
Volgens mij als een winkel een prijs heeft staan het zij in een folder of internet zijn ze VERPLICHT het voor die prijs te leveren. Daar zijn regels voor. Fout gemaakt? Jammer dan ...moet je maar opletten.![]()
ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)
ik:...dus...dus...het wordt mij nu ZEER moeilijk gemaakt om bij jullie spullen te kopen die jullie adverteren op het web en jullie folders...IK moet dus moeite voor JULLIE doen, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn...
gast: (lege blik).
Als er dozen achter ze staan dan komen ze er bij mij niet mee weg hoor. Zowiezo heb ik een rechtsbijstand verzekering, dus als ze mij narren dan kan ik dat veel beter. Ik haat onrecht, dan ga ik echt op mijn allerhardst dwarsliggen.
123ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)