Meningen over Feedback

Ik heb 2x een product ontvangen, buiten de schuld van Feedback om, waar iets aan mankeerde. Maar zonder problemen kon ik alles direct omruilen. Zo hoort het natuurlijk ook, maar gelukkig was de ervaring ook zo.
 
Gemengde gevoelens...

Personeel komt zeker arrogant en ongeinteresseerd over, en ook staan er vaak gebruikte! spullen te koop, die door klanten teruggeracht werden om een of andere reden (zelf meegemaakt...)

Maar over dingen ruilen etc doen ze totaal niet moeilijk, ze reageren meestal snel op mail, en mensen achter de kassa ook aardig, en doen er vaak gratis wat bij als je dure spullen koopt.

Maar je word prettiger geholpen bij Peter Verspuy bijvoorbeeld.
 
Ha,

ik zie dat het niet alleen over Feedback gaat (waar ik zelf weinig over te klagen heb trouwens).

In ieder geval vandaag wel een vage ervaring gehad bij Rockpalace in Den Haag:

Ik wilde op de toetsen-afdeling de Juno-G en de Korg M50 even uitproberen, omdat ik daar op het I-net al e.e.a. over had opgezocht (gelezen/beluisterd etc.) en misschien nog meer geinteresseerd kon raken.

Na lang wachten (omdat de verkoper eerst lang aan de telefoon zat terwijl hij me om zich heen zag 'draaien' ) vroeg hij of ik misschien iets wilde vragen.:eureka:

Ik vroeg dus eerst naar de Juno-G en het antwoord was:
'Nou, die staat nog ingepakt maar we hebben wel de Juno-D EN de Juno-stage en die zijn ook nog eens in de aanbieding !' :o: (volgens mij ging mijn vraag niet over het goedkoopst mogelijke)

De Korg M50 stond er wel en die kon ik ook vrij uitproberen met een hoofdtelefoon (moest wel zelf even de plug in de juiste uitgang stoppen).

Even los van mijn bevinding over de M50 heb ik weer om de Juno-G gevraagd en toen zei dezelfde verkoper dat die achterin stond, nog in de verpakking en dat als ik die wilde beluisteren hij hem wel helemaal moest uitpakken.

Tja, misschien een samenloop van omstandigheden maar ik had geen zin meer en ben maar stilletjes weggelopen. Voortaan toch maar weer naar Feedback.

Mh, ben niet de moeilijkste ofzo maar ik had toch een 'naar' gevoel overgehouden aan RockPalace (misschien zegt het feit dat ik er in een paar jaar tijd 3 of 4 keer een nieuwe toetsen-verkoper aantrof inmiddels genoeg). Dit gevoel herken ik niet bij Feedback in ieder geval.
 
Kennis kwa recording laat in vele fillialen te wensen over.

Voor professionele opnamen raden ze je daar gewoon een art mpa gold aan met een rode nt1 ofzo.

Yeah right.


Apeldoorn zit wel een jongen die er verstand van heeft. Niels heet hij van de recording afdeling.

Maargoed weetje wat het is met die winkels. Zelfde als Rockpalace. Die zijn te commercieel ingesteld.

Maar zowieso om nu feedback af te gaan zeiken is niet echt aan de orde denkik.

Ik kan nog wel 20 winkels in nederland noemen waar het advies en kennis gewoon ronduit belachelijk is.

Wat op voorraad is, is natuurlijk heel erg goed bij veel winkels.

Of als ze ergens leverancier van zijn..

Maargoed zo werkt het bij veel winkels..
 
Ik vind Feedback gewoon een van de slechte onder de muziekwinkels. Er wordt slecht naar je geluisterd, je moet zelf vragen om hulp en vaak weten ze niks, prijzen zijn vast en zit totaal geen ruimte in etc. Gewoon erg karige service in de winkel zelf.

Dan is Oostendorp-muziek in Wezep bijvoorbeeld totaal de omgekeerde wereld vergeleken bij Feedback. En zo zijn er nog wel wat die gewoon goed zijn. Goede service, belangstelling voor de klant. Dat is wat je verwacht.
 
Het enige nadeel aan feedback... als je ze belt nemen ze NOOOOOOOIT op!!!
Voordat je het weet zit je in een of andere beldoos naar 'n bandje te luisteren en word je meer en meer gefrustreerd!

Totdat je je telefoon WEG maakt via het balkon deur ding en ze mailt... binnen 'n dag antwoord op je vraag!

Het fijne aan feedback is dat ze meerdere filialen hebben DUS alles groot inkopen. Zo heb ik al meerdere koopjes gehaald aldaar.
 
Ik heb wat spullen gekocht bij Feedback via Internet. Is prima gegaan verder. Telefoon werd opgenomen en emails direct beantwoord. Het enige wat minder is is dat ze geen email sturen als de spullen verzonden zijn. De TNT staat dus opeens op de stoep en je mag blij zijn als je per ongeluk thuis bent.
 
Kennis kwa recording laat in vele fillialen te wensen over.

Voor professionele opnamen raden ze je daar gewoon een art mpa gold aan met een rode nt1 ofzo.

Yeah right.

Kan toch ook! Het zal misschien minder klinken dan een u87 maar voor wat het kost kan je er perfecte profi opnames mee maken. Hb jaren een nt1 gehad. Heerlijke mic!
 
Ik gebruik een paar gematched nt-5's nix mis mee. Maar we hebben ook 2 beyer M80 mics(gematched) en die zijn :{ daar heeft m'n maat 40 euro voor betaald op een beurs(f*#king old school).
 
Ik kom al jaren bij Feedback Eindhoven en ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad.
Altijd goed en snel geholpen, korting gekregen, dingen laten bestellen, advies ingewonnen.
Ik heb zelfs n keer het advies gekregen om iets tweedehands te gaan kopen, omdat mijn budget niet genoeg aansloot bij mijn wensen!

Zowel op de gitaarafdeling, de synthafdeling en de PA-afdeling weten ze waar ze t over hebben. En als dat niet zo is, zoeken ze het ter plekke op.

In Utrecht vond ik het inderdaad wat minder...
 
Gemengde gevoelens...

Personeel komt zeker arrogant en ongeinteresseerd over, en ook staan er vaak gebruikte! spullen te koop, die door klanten teruggeracht werden om een of andere reden (zelf meegemaakt...)

Maar over dingen ruilen etc doen ze totaal niet moeilijk, ze reageren meestal snel op mail, en mensen achter de kassa ook aardig, en doen er vaak gratis wat bij als je dure spullen koopt.

Maar je word prettiger geholpen bij Peter Verspuy bijvoorbeeld.

Nou, dat kan ik niet beamen.
Heb zeer dubieuse ervaringen met Verspuy.
Maandje geleden had ik een keyboardstand nodig. Nou, wat een drama. Kreeg eerst een stand mee die totaal defect was. Gebeld, teruggereden, krijg ik er een mee die krom is, en gebruikt. Zie je pas als je thuis bent. Rubbers ontbraken. Gebeld, hebben het genoteerd en na 4 weken nog niks gehoord. :confused:
Daar kom ik dus never nooit nie meer. Jammer voor ze want mijn zak met geld gaat nu naar Feedback. Heb alleen maar positieve ervaringen met FB. Maar soms denk je, kom laat ik ook eens ergens anders kijken. Niet meer dus...
 
Het lijkt erop alsof geen enkele muziekzaak meer normale service verleent. Bij Dijkman adverteren ze prijs A (op de website) en als je langskomt is het duurder. Het excuus is dan "Tsja, de website klopt niet helemaal" wat een f*cking bullshit. Ik was echt pissig al ging het maar om een tientje! Die gast had gewoon moeten zeggen "Ok, jij krijgt het voor prijs A, en daarna passen we de website aan."

Laatst bij Feedback:

ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)
ik:...dus...dus...het wordt mij nu ZEER moeilijk gemaakt om bij jullie spullen te kopen die jullie adverteren op het web en jullie folders...IK moet dus moeite voor JULLIE doen, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn...
gast: (lege blik)


AAARGH!@%!! Echt Feedback Utrecht is vreselijk geworden qua klantgerichtheid en algehele service...
 
Volgens mij als een winkel een prijs heeft staan het zij in een folder of internet zijn ze VERPLICHT het voor die prijs te leveren. Daar zijn regels voor. Fout gemaakt? Jammer dan ...moet je maar opletten.:frons:
 
Ja en dan zeggen ze dat er geen voorraad meer is. (terwijl de dozen achter hun staan)

Die gasten moeten gewoon geen vast loon meer krijgen maar allleen commissie. Dan moeten ze wel moeite doen om die shit verkoght te krijgen.
 
Als er dozen achter ze staan dan komen ze er bij mij niet mee weg hoor. Zowiezo heb ik een rechtsbijstand verzekering, dus als ze mij narren dan kan ik dat veel beter. Ik haat onrecht, dan ga ik echt op mijn allerhardst dwarsliggen.
 
Volgens mij als een winkel een prijs heeft staan het zij in een folder of internet zijn ze VERPLICHT het voor die prijs te leveren. Daar zijn regels voor. Fout gemaakt? Jammer dan ...moet je maar opletten.:frons:

Daarom staat er vrijwel altijd in de folders dat druk- of zetfouten etc. voorbehouden zijn.......
Websites weet ik niet. Er zijn wel websites gehackt en de prijzen aangepast (tot 't belachelijke) en dan kun je ook niet verwachten dat je dat wint..

Dit win je nooit. Een goede verkoper/zaak reageert er idd positief op en geeft 't voor de prijs die in de folder/site staat (mits niet TE goedkoop uiteraard, wel realistisch blijven).

Maar eigenlijk moeten we dan ook consequent zijn en dan ook meer betalen als het in de folder/site duurder staat dan in de winkel! ;)
 
ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)
ik:...dus...dus...het wordt mij nu ZEER moeilijk gemaakt om bij jullie spullen te kopen die jullie adverteren op het web en jullie folders...IK moet dus moeite voor JULLIE doen, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn...
gast: (lege blik).

haha precies mijn laatste ervaring! alleen nog maar thomann voor mij al wil ik graag eens bij i4 langs.. 8>
 
Als er dozen achter ze staan dan komen ze er bij mij niet mee weg hoor. Zowiezo heb ik een rechtsbijstand verzekering, dus als ze mij narren dan kan ik dat veel beter. Ik haat onrecht, dan ga ik echt op mijn allerhardst dwarsliggen.


rechtsbijstand doet niks voor een plectrumtje van 1,50 hoor:stupid die nemen nog geeneens de telefoon op voor zaken onder de 500 euro.

tevens heb je zo'n mooie disclaimer "prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden" en "zo lang de voorrraad strekt". Kan je hier wel de grote broek aantrekken maar je krijgt toch niks gedaan ouwe krakert :duivels:
 
ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)
123
 

Attachments

  • feedbutt.mp3
    552,6 KB · Bekeken: 75
Back
Top