Meningen over Feedback

ongehoord onbenullig boel in rotterdam bij feedback, humeurverpestende klantontwijkende gastjes, verkopers proberen je te ontwijken daar en ze hebben nergens enig verstand van, moog minitaur oh, hmm waar staat die dan? ok, ja. maar ik zie dat ie niet meer op voorraad is dit is t laatste exemplaar, ik weet niet of de verkoper m wel wil verkopen, anders hebben we geen showmodel meer, ja maar op jullie site stond dat ie op voorraad is, ja maar alleen t showmodel, ik ga even aan de verkoper vragen die hier voor verantwoordelijk is. jidkefet achtige toestanden daar. ongelovelijk dat dat nog bestaat. wat een eikels daar. mooie zaak?
 
Ik koop meestal via internet, dus ik kom niet zo vaak meer in de winkels maar ik vond Feedback Eindhoven altijd wel OK eigenlijk. Ik ben daar op de toetsen/synth afdeling altijd goed geholpen door mensen die ook echt wel productkennis en interesse hadden in elk geval.
 
Er zijn wat uitzonderingen op de regel maar over het algemeen is feedback behoorlijk klantonvriendelijk- behalve als je deel uitmaakt van de kennisenkring van 1 van de 'verkopers' die er rondlopen.... Het gevoel dat ze niet de tijd voor je hebben als klant is hopeloos irritant. Ik koop er niks meer, zelfs geen kabeltje. Ik heb bij vietbek altijd het gevoel gehad dat ik het wachtwoord niet weet om geholpen te mogen worden, zoiets... Dat mensen daar nog heen gaan om iets te kopen. Omhoog gevallen egootjes die het altijd beter weten dan de klant zelf.
 
Er zijn wat uitzonderingen op de regel maar over het algemeen is feedback behoorlijk klantonvriendelijk- behalve als je deel uitmaakt van de kennisenkring van 1 van de 'verkopers' die er rondlopen.... Het gevoel dat ze niet de tijd voor je hebben als klant is hopeloos irritant. Ik koop er niks meer, zelfs geen kabeltje. Ik heb bij vietbek altijd het gevoel gehad dat ik het wachtwoord niet weet om geholpen te mogen worden, zoiets... Dat mensen daar nog heen gaan om iets te kopen. Omhoog gevallen egootjes die het altijd beter weten dan de klant zelf.

Dat herken ik ook. Soms is er een kleine uitzondering maar meestal is t tzelfde liedje. Ik kom er ook liever niet en bestel tegenwoordig vrijwel alles online (en ergens anders).

Gisteren was ik bij Bax-shop op bezoek met een vriend van me om wat lichtapparatuur te kopen en daar werden we door de verkoper zeer goed geadviseerd. De beste man had er duidelijk verstand van en buitengewoon bereid om werkelijk alles te demonstreren wat we maar vroegen. Helaas was die euforie over Bax van korte duur. Na een kort uitstapje naar de synthafdeling voor onderling overleg duurde 't vervolgens ruim een half uur voordat we de betreffende verkoper hadden teruggevonden. Enkele van zijn collega's bleken tussentijd ook plotseling verdwenen. Volgens mij was iedereen tegelijkertijd aan 't eten daar ofzo terwijl de winkel gewoon open was. Echt zwaar zwaar irritant en we waren niet de enige klanten die stonden te wachten. Meerdere klanten zien ronddwalen daar terwijl er geen verkoper was te zien op dat moment. Misschien ongelukkig tijdstip ofzo maar t was toch wel beetje jammer.

Nog erger werd t bij afhalen van de goederen. Na een vriendelijke ontvangst door een jongedame bij de balie leek t vervolgens wel of ze de producten nog in elkaar moesten zetten ofzo. Als t nog langer had geduurd had ik er gelijk kunnen blijven slapen. Echt niet te geloven. Zeker als je nagaat dat we op dat moment zo'n beetje de enige klanten in de zaak waren. Nadat we na enige tijd nogmaals bij de dame achter de balie hadden geinformeerd ging ze zelf even kijkje nemen en kwam ze na enige tijd terug met onze bestelling die ze zelf nog even gecontroleerd had voor de zekerheid.

De showroom van Bax is werkelijk fantastisch ingericht en bijna alles is in huis en demo klaar opgesteld. Verkopers lijken ook echt verstand van zaken te hebben. Wat dat betreft was het 't ritje best waard om t een keer te zien daar.

Maar de volgende keer bestel ik mijn shizzle wel gewoon weer online. Dat gaat echt 100x sneller en 't scheelt me letterlijk 3 uur van mijn tijd.
 
Ik heb vorig jaar bij Feedback een microfoonarm (Quik Loc Z-728) gekocht voor op mijn Quik Loc Z-726 standaard. Dat zou moeten passen, maar helaas. Beide producten zouden door de importeur worden omgeruild voor een wel passend setje. Dat is inmiddels meer dan een jaar geleden en ik wacht nog steeds! Gelukkig heb ik, na inschakeling van een advocaat, mijn eigen standaard weer terug. Uit zichzelf neemt Feedback nooit contact op. Maar als jullie meelezen: wanneer komt Feedback onze afspraak na en wordt er kostenloos omgeruild?
 
Tot nog toe nooit geen problemen gehad in Eindhoven. op toetsen en PA afdeling altijd goed geholpen... Ook geen problemen met webshop gehad...
 
Wel grappige thread. Ik dacht er toevallig pas nog over na. Vroeger ging ik altijd naar Feedback. Maar sinds de webshops mijn aandacht trokken ga ik geen winkel meer in. Echter als ik een product eerst wil uitproberen ga ik nog steeds wel naar bijv. feedback en dan vind ik het ook wel zo netjes om het product ter plekken te kopen.

Anderzijds is het tegenwoordig veel makkelijker geworden om je een beeld te vormen van een product middels o.a. youtube. Persoonlijk heb ik nooit iets gehad aan het personeel van Feedback, mijn ervaring is dat ze niet zoveel weten van het product en je ondanks dat toch een product aanraden. ;) Het verschil tussen Albert Heijn en de Groenteman denk ik dan maar. Feedback is een supermarkt.
 
Geloof me.feedback is heilig vergeleken met de mediamarktwebshop.das pas echt een macabere horrorshow.zelfs het winkelpersoneel heeft serrieuze medelijden met je als je wanhopig daar aanklopt, omdat je het in de webshop niet voor elkaar krijgt iemand te spreken.ik vroeg om 1 simpele handeling, en moest me werkelijk een telefonische baan werken tot aan het hoofdkantoor om iets voor elkaar te krijgen.ik heb nog nooit met zo'n kutbedrijf te maken gehad.zat voorbeelden te vinden op Internet.
 
Mediamarkt is een beetje het omgekeerde. Online kijken wat er in de aanbieding is en dan naar een filiaal karren om de doos in je kar te pleuren. Die webshop zuigt golfballen door tuinslangen.

Eigenlijk koop ik dingen wel als het op een tientje of twee aan komt meteen, mij maakt dat niet zo veel uit. Het is best prettig om iets te kopen en vervolgens weer verhaal te kunnen halen. Ik heb het idee dat Nederlandse winkels altijd wel bereid zijn om richting Thomann / MSK prijzen te gaan.
 
Naar aanleiding van 'Feedback Rotterdam' wil ik nu alle producten letterlijk uit de doos zien voordat ik over ga tot de aanschaf bij Feedback winkels. Ik kocht toen bij Feedback Rotterdam een Aphex 204 exciter. De verkoper pakte gewoon één van de dozen, die nam ik mee naar de afrekenbalie en ik ging helemaal happy naar huis. Kom ik thuis, open ik de doos en wat zag ik : één draaiknop zat er niet op! Alles is verder wel goed gekomen met de Aphex 204, dat terzijde. Maar het gaat er bij mij niet in dat Aphex dozen verstuurt naar winkels waar draaiknoppen op ontbreken. Was definitief het einde van Feedback voor mij.
 
Er zijn wat uitzonderingen op de regel maar over het algemeen is feedback behoorlijk klantonvriendelijk- behalve als je deel uitmaakt van de kennisenkring van 1 van de 'verkopers' die er rondlopen.... Het gevoel dat ze niet de tijd voor je hebben als klant is hopeloos irritant. Ik koop er niks meer, zelfs geen kabeltje. Ik heb bij vietbek altijd het gevoel gehad dat ik het wachtwoord niet weet om geholpen te mogen worden, zoiets... Dat mensen daar nog heen gaan om iets te kopen. Omhoog gevallen egootjes die het altijd beter weten dan de klant zelf.

ik vind het wel shockerend eigenlijk, maar de laatste zin is juist het tegenovergestelde en dat is nou juist het probleem. ze willen juist jouw advies geven maar door internet weten klanten vaak al 95% meer dan de verkoper. misschien is het ook wel ingewikkeld om van alles alles te weten. van gitaren tot banjo's en van effect tot synthesizers. helaas is het ook nog zo dat de meeste personen daar alleen geïnteresseerd zijn in gitaren. Synths zijn echt nog altijd de steriele onpersoonlijke bakken waar dat soort personen niets van moeten weten. een soort discriminatie.
 
Mediamarkt is een beetje het omgekeerde. Online kijken wat er in de aanbieding is en dan naar een filiaal karren om de doos in je kar te pleuren. Die webshop zuigt golfballen door tuinslangen.
.

:D

:kont:
 
Het enige probleem dat ik ooit met Feedback heb gehad is dat ze me een Line6 Variax gitaar met defect hebben verkocht. Ben er nooit mee teruggegaan, want hij werkt wel. Toen ik hem een tijdje had begon hij opeens kuren te krijgen (wegvallend/tikkend geluid).

Verder nooit problemen gehad. Ik heb ze dan ook nooit om advies gevraagd, want als ik er iets koop weet ik zeker dat ik het wil/nodig heb. Voor informatie en advies oriënteer ik me vooral op het internet, vooral omdat ik vaak hoor dat ze onkundig zijn bij feedback.
 
Back
Top