Meningen over Feedback

Ik snap alleen niet dat mensen in een muziek winkel of electronica handel niet een cursus artikel kennis krijgen, en bij van dat klemmetjes gezeur het vrindelijke doch dringende verzoek nar een andere carriere uit te zien. Je moet toch weten wat je vekoopt, anders kan je beter in een schoenenwinkel(Al Bundy)werken.
 
Het lijkt erop alsof geen enkele muziekzaak meer normale service verleent. Bij Dijkman adverteren ze prijs A (op de website) en als je langskomt is het duurder. Het excuus is dan "Tsja, de website klopt niet helemaal" wat een f*cking bullshit. Ik was echt pissig al ging het maar om een tientje! Die gast had gewoon moeten zeggen "Ok, jij krijgt het voor prijs A, en daarna passen we de website aan."
Over het algemeen wordt ik okay geholpen bij hun, al heb ik wel geleerd dat ik geen klein grut daar moet halen.

ik: hebben jullie ook zo'n klemmetje voor dit en dat?
gast: Moet ff kijken....(komt terug)...nee, die zijn op.
ik: Ok, wanneer heb je ze weer in voorraad?
gast: Weet ik niet...
ik: Waarom niet?
gast: Omdat die klemmetjes altijd in bulkladingen met andere zooi worden geleverd.
ik: Ok...maar wanneer komt die dan?
gast: Weet ik niet.
ik: Wat moet ik doen om het mogelijk te maken dat ik bij jullie zo'n klemmetje kan kopen?
gast: Tsja...moet je gewoon ff bellen zo nu en dan.
ik: Maar jullie nemen nooit op.
gast: Tsja...dan moet je maar langskomen ofzo...(draait met ogen en probeert het gesprek af te sluiten....)
ik:...dus...dus...het wordt mij nu ZEER moeilijk gemaakt om bij jullie spullen te kopen die jullie adverteren op het web en jullie folders...IK moet dus moeite voor JULLIE doen, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn...
gast: (lege blik)
Zo'n gesprek heb ik een keer gehad bij Dijkman. Alleen ging het over metalen plectrums.

rechtsbijstand doet niks voor een plectrumtje van 1,50 hoor:stupid die nemen nog geeneens de telefoon op voor zaken onder de 500 euro.
Daarom haal ik met klein grut (plectrums, snaren, schoonmaakspul) wel in bulk bij Thomann

Ik snap alleen niet dat mensen in een muziek winkel of electronica handel niet een cursus artikel kennis krijgen, en bij van dat klemmetjes gezeur het vrindelijke doch dringende verzoek nar een andere carriere uit te zien. Je moet toch weten wat je vekoopt, anders kan je beter in een schoenenwinkel(Al Bundy)werken.
Je hoeft niets van schoenen te weten? Ben benieuwd wanneer jij een pump hebt gekregen die 6 maten te klein was. Al ben ik het eens met het idee dat je verstand van je koopwaar moet hebben. Maar dat geldt voor gitaren net zo goed als voor appels.
 
Oh god, het was weer raak laatst bij Feedback in Utrecht. Waarom kom ik daar in hemelsnaam nog!?!?

Ik: Hoi, heb je ook van kleine Glockenspiel / Xylofoon achtige dingen.
Gast (kijkt mij besmuikt aan): Nee, dan moet je naar de Bart Smit.
Ik: Oh, Ok. Veel muziekwinkels hebben die wel...maar goed. Ik moest ook nog Bongo's.
Gast: We hebben alleen deze Staggs.
Ik: Oh, maar op jullie site staan wel 10 verschillende soorten.
Gast (begint al met zijn ogen te draaien en weg te lopen): Ja, maar wij hebben allleen deze. (Medewerker keert rug naar mij toe en loopt weg. Niet om iets te doen ofzo. Maar gewoon om van mij af te zijn)

Ze moeten wel echt een hekel aan geld verdienen hebben daar.
 
Oh god, het was weer raak laatst bij Feedback in Utrecht. Waarom kom ik daar in hemelsnaam nog!?!?

Ik: Hoi, heb je ook van kleine Glockenspiel / Xylofoon achtige dingen.
Gast (kijkt mij besmuikt aan): Nee, dan moet je naar de Bart Smit.
Ik: Oh, Ok. Veel muziekwinkels hebben die wel...maar goed. Ik moest ook nog Bongo's.
Gast: We hebben alleen deze Staggs.
Ik: Oh, maar op jullie site staan wel 10 verschillende soorten.
Gast (begint al met zijn ogen te draaien en weg te lopen): Ja, maar wij hebben allleen deze. (Medewerker keert rug naar mij toe en loopt weg. Niet om iets te doen ofzo. Maar gewoon om van mij af te zijn)

Ze moeten wel echt een hekel aan geld verdienen hebben daar.


Heel slecht zeg..
 
Ach, weet niet of iemand dit herkent, en zo nee, dan is het prima m'n persoonlijke frustratie, maar ik heb het gevoel dat bijna al het personeel in muziekzaken zich gedraagt als "wij zijn de muzikanten". Lekker nonchalant en tof enz enz...! Ruwe bolster blanke pit etc....! En zo wil ik niet geholpen worden, je komt soms voor een instrument van tussen de 1000 en 2000 euri en dat heeft niets te maken met ... en datte we toffe jongens zijn...
Komt inderdaad vaak ongeinteresseerd of arrogant over.
Zeker die ervaring bij Feedback gehad, maar ook bij Verspuy en Dijkman, (Studio de Dijk dan niet) en zeker bij Rockpalace. En vroeger ook bij Kick Music en Servaas. Zit beetje in de branch, net als bij loketten van de gemeente en postkamers!

Nou ja, voor mij geen muziekwinkels meer maar lekker 2e hands via MP en Ebay. Ze schijnen sowieso geen Jupiter 8 of Prophet 5 meer te verkopen bij Feedback. Waardeloze tent dus. :geslaagd:
 
Woa, net pas dit topic ontdekt en een beetje rondgelezen. Het verbaast me dat er zoveel mensen slechte ervaringen hebben met feedback.. Ik ben wel eens in Rotterdam en Utrecht geweest om wat spullen te kopen en ben daar steeds goed geholpen. Ik kom ook regelmatig in Eindhoven en heb daar ook niks te klagen (okee, okee.. ik zocht een tijdje geleden een statief voor drie toetsenborden, maar die jongen vertelde me dat die niet bestaan... en die ik bij thomann op de site had gezien waren toch echt bedoeld om in een winkel tegen de muur te hangen :s).

Ik vind dat Feedback goede prijzen heeft, ze leveren snel als je iets via internet bestelt en ik word er altijd fatsoenlijk geholpen. Niks te klagen.
 
ik kom er liever ook niet meer

klantvriendelikheid is soms ver te zoeken
en vaak hebben ze dingen uit t krantje niet eens in huis

online koop ik tegenwoordig bij bax shop
 
Ik kom al bij feedback sinds ze nog een piepklein winkeltje hadden bij de pannekoekstraat.
Heb de jongens uit zien groeien tot een megastore,..
Natuurlijk is het moeilijk om dan nog de personal touch te bewaren.
Goed gedreven personeel is moeilijk te vinden,. de meeste jongens gaan daar werken omdat ze dan dicht op de gear zitten en voor de korting,. Niet omdat ze zo graag willen verkopen.
Buiten dat heb ik in de afgelopen 25 jaar heel veel muziekwinkels zien komen,.. en,.. jawel,.. gaan!!
Feedback heeft altijd zijn positie weten te versterken door een goed assortiment en door op de prijzen te zitten. Vroeger al hadden ze allerlei ludieke acties waardoor er rijen dik mensen voor de deur stonden met een appel en een ei bv,. of met 1000 centen!
Ik koop al jaren niks nieuw meer maar van tijd tot tijd loop ik r toch ff binnen.
Natuurlijk moet je wachten op hulp en antwoord en als je pech hebt tref je een volslagen nono,. maar met wat mazzel vind je iemand die er meer verstand van heeft dan jijzelf.

Niks anders als bij de gemiddelde andere speciaalzaak.
Moet je voor de fun es bij een computerzaak binnenlopen op zoek naar iemand met verstand van computers.
Vraag maar es wat voor firewirechipset er in dat specifieke model laptop zit.
Dan erger je je pas echt een kapotje!!!!
 
Net terug van Feedback Rotterdam. Had ff Logic 9 gehaald.
Deze kon ik halen bij de studio-afdeling (waar die Apple PC's staan).

Toen de verkoper me die overhandigde vroeg ik daarna nog of hij hem toevallig op een van de Macs open had staan (gewoon om ff te kijken, niet heel dringend ofzo).

Antwoord: 'Nee !' (op boze toon).

Mh, niet echt een ernstige situatie maar vond hem niet echt klantvriendelijk over komen (wat langere gast met gemillimeterd haar die bij de Apples zit).

Als hij nou gewoon zei dat er geen tijd voor was of nog niet geinstalleerd had, was dat anders overgekomen.

Maar goed, vanwege dit soort dingen 'misbruik' ik Feedback maar: BIJ FEEDBACK URENLANG UITPROBEREN WAT JE WIL (ZE HEBBEN IMMERS GEEN INTERESSE IN KLANTEN) EN DAN BIJ EEN ANDERE ZAAK OF MARKTPLAATS GOEDKOPER GAAN HALEN

Ik heb weleens het idee dat je bij dergelijke muziekzaken alleen goed geholpen wordt als je een 'bekende' artiest bent.


Okay, was weer even een ervarinkje Feedback.

Fijne dag nog ! :doei:
 
Laatst gewijzigd:
Waarom stuur jke geen mailtje naar de feedback met je klacht? Schiet je meer mee op dan om het hier neer te plempen.
 
Maar goed, vanwege dit soort dingen 'misbruik' ik Feedback maar: ergens anders dingen uitproberen en bij Feedback goedkoper uitbuiten.

uuh, misbruik je dan eigenlijk niet die andere zaken ?
daar uitproberen, maar feedback de winst gunnen.
 
idd, ik doe 't andersom :)
 
Ik kom al bij feedback sinds ze nog een piepklein......................
maar met wat mazzel vind je iemand die er meer verstand van heeft dan jijzelf.

Niks anders als bij de gemiddelde andere speciaalzaak.
!!!!

as je dat 010 gat niet uitkompt msschn

maar as je ff in de auto wil zitten(of trein as je dat trekt)
zijn er plenty zaken waar ze der verstand van hebben en aardig zijn
kwam vroeger graag bij morel in veenendaal en v/d klundert in oisterwijk
 
uuh, misbruik je dan eigenlijk niet die andere zaken ?
daar uitproberen, maar feedback de winst gunnen.

Oeps foutje :D , ik bedoel inderdaad bij Feedback 'misbruik' maken qua uitproberen etc. en dan vervolgens ergens bij een andere zaak (of via Marktplaats) goedkoper halen.
 
Bladiblablabkaaaaaaaaaaaaaaa

Gast, als dit niet je thead is, ga dan ff ergens anders lopen kutten.

On topic maar weer. Schrok me de ballen uit de broek toen ik FB magazine in de bus kreeg met die muts op de voorkant. Veilig maar in de vuilnis gegooit.
 
Back
Top