Meningen over Feedback

Vandaag gebeld met Feedback Eindhoven over de leverbaarheid van de Mopho. Ze wisten meteen waar ik het over had, hebben me genoteerd zodat ik bericht krijg als 'ie binnenkomt en is 'ie meteen gereserveerd :)

Nou, nog steeds niets gehoord van Feedback over bovenstaande bestelling en dat terwijl ik nu al sinds donderdag een Mopho in mijn bezit heb. Via Thomann :frons:

-edit- inmiddels bericht ontvangen (ma 13-10) - 'Product is niet exclusief voor u gereserveerd'. Lekker zinvol dus. Ik bestel iets, dat ligt al een paar dagen in de schappen en is vervolgens niet eens gereserveerd. Daar heb ik niet veel aan.
 
Laatst gewijzigd:
Over de Musicstore gesproken, ik lees net dat ze gaan verhuizen naar een nieuwe locatie buiten de stad vlak aan de snelweg. Zal wel in de buurt van Keulen zijn. Ze hebben net de bouwvergunning gekregen, dus dat kan nog wel een jaar of twee duren.
Ik neem aan dat de synthafdeling nu ook een stuk groter zal worden...:dj:
 
Zo,

ik ben vandaag ook weer eens naar Feedback in Rotterdam geweest.
Was lekker vrij vandaag dus ook lekker vroeg er naar toe gereden.

Gelukkig wist ik wat ik moest hebben (gewoon ff een extra mixertje) en ging er niet heen voor een 'adviserend' gesprek ofzo.

Uiteraard bij de toetsen-afdeling lekker de tijd genomen om de Juno G, Fantom X, Korg M3, M50, en Fantom G uit te proberen. Die vrijheid heb je daar gelukkig (dat is weer een voordeel van
ongeinteresseerde verkopers :okdan: )

Het personeel van de toetsen-afdeling (een met langer haar in een staartje, en nog een Surinaamse jongen of Indo met een petje) was inderdaad alleen maar met elkaar in gesprek, en als je ze aankijkt, kijken ze snel weg. Alsof ze zo min mogelijk klantencontact willen en het liefst geld verdienen met niks doen en proberen er 'cool' uit te zien.

Mijn eigen conclusie/advies:
Ga maar naar Feedback Rotterdam als je al weet wat je wilt hebben (vooral met kleine dingen), haal het uit de schappen en reken het af, kassa-personeel komt wel okay over.

EN ga naar Feedback als je heel lang , vrij en ongestoord/ongezien (het toetsen-personeel heeft niet eens door dat je aankwam en na uren weer vertrok) synths uit wil proberen waarvan je een inmiddels een leuke tweedehands-aanbieding op Marktplaats ofzo hebt gezien :D

Als ik deze conclusie in gedachten houdt is het toch wel weer een goede zaak volgens mij :duivels:

CJ
 
Mij probeerden ze ook te negeren, maar opschroeven van volume heeft wel geholpen(HEY IK VRAAG JE WAT!!!!!!!). Wat is het soms toch fijn als je adhd hebt.8o) Waar ik altijd verdrietig van word is die glazen etalages waar goeie instrumenten stof liggen te happen.
 
Laatst gewijzigd:
Nou, nog steeds niets gehoord van Feedback over bovenstaande bestelling en dat terwijl ik nu al sinds donderdag een Mopho in mijn bezit heb. Via Thomann :frons:

-edit- inmiddels bericht ontvangen (ma 13-10) - 'Product is niet exclusief voor u gereserveerd'. Lekker zinvol dus. Ik bestel iets, dat ligt al een paar dagen in de schappen en is vervolgens niet eens gereserveerd. Daar heb ik niet veel aan.

ff terugkomend:

Misschien
lezen Feedbackmedewerkers ook wel es Synthforum, en dachten ze van "ach, hij heeft 'm ookal ergens anders geregeld, dusse...."

;)
 
ff terugkomend:

Misschien
lezen Feedbackmedewerkers ook wel es Synthforum, en dachten ze van "ach, hij heeft 'm ookal ergens anders geregeld, dusse...."

;)
Zelfs al lezen ze dit forum, dan nog zegt een normale winkel etiquette dat je contact opneemt. Dat levert goodwill op, en zorgt ervoor dat klanten terugkomen. Simpele service. ;)
 
Alsof ze, als ze het forum lezen, zouden weten hoe Napoleon eruit ziet... Ik neem tenminste aan dat hij niet echt de broer van Chriet is.
 
Als ze het forum lezen dan gaan ze hier echt niet met hun billen bloot omdat ze dan tot het bot worden afgekafferd. (denk ik dan zelf)
 
-edit- inmiddels bericht ontvangen (ma 13-10) - 'Product is niet exclusief voor u gereserveerd'. Lekker zinvol dus. Ik bestel iets, dat ligt al een paar dagen in de schappen en is vervolgens niet eens gereserveerd. Daar heb ik niet veel aan.[/quote]

Dat is inderdaad de omgekeerde wereld. Als ze mij zoiets sturen bel ik terug dat ze dat ding wat mij betreft rectaal kunnen plaatsen(overdwars). Ik word echt pissig waneer ik iets bestel en je zo'n bericht terug krijg. Maar ik zou ook pas bij Thoman wat bestellen als ik bij feedback heb afgebeld(of zie quote). :frons:
 
Zelfs al lezen ze dit forum, dan nog zegt een normale winkel etiquette dat je contact opneemt. Dat levert goodwill op, en zorgt ervoor dat klanten terugkomen. Simpele service. ;)

100% mee eens.

'k Kijk er alleen niet echt van op ALS men zo reageert zoals ik typte..niet dat ik 't normaal vind.. :stupid stukje beleefdheid is t op zn minst om even wat te laten weten!!
 
Ik heb pas de moogerfooger cp251 besteld en die was wel gereserveerd(ik had ook een aanbetaling gedaan). Er zat bij thuis komst alleen geen gebruiks aanwijzing bij(wat ze volgens europeese regel geving verplicht zijn te leveren). Dus ik bellen, zeggen ze doodleuk download maar van internet. Vind ik ook een zeer rare gang van zake als je een apparaat van 320,- afneemt.:stupid Voor dat geld moet er toch zeker een gebruiksaanwijzing bij zitten.:frons:
 
Denk dat er ook wel eens mensen schofterig naar het winkel personeel gedragen. Al met wat ik hier wel eens mee maak met verkoop/koop dan vraag ik me ook wel eens af wat mensen bezielt.
 
Dat is raar. Mijn CP251 van Mtec in Den Haag kwam keurig met adapter, net als andere Moogerfooger spullen. Ik zou dat maar eens navragen bij Feedback als ik jou was. Toch wel een doos met Moog logo en bijhorend binnenwerk? CP251 keurig in plastic verpakt?
 
bij lang niet alle moogerfoogers worden adapters geleverd hoor. Ik had er een aantal rechtstreeks bij Amptec in Belgie besteld (de distributeur) en kreeg keurige gesealde dozen maar zonder adapter
 
Ik ben altijd meer dan uitstekend geholpen bij feedback Rotterdam. Ik heb er veel spullen gehaald en ook via internet besteld en nooit een klacht gehad. Ik krijg altijd netjes antwoord over de producten en mogelijkheden, ook via hun online formulier.

Een vriend van me echter had op een gegeven moment na een halfjaar een rare piep in zijn alesis. Even later vielen ze steeds uit.
Daarop besloot hij ze op te sturen naar feedback. Daar hebben ze zolang zitten kloten totdat ze het model ( 720 DSP) niet meer leverbaar hadden. Uiteindelijk heeft hij na ruim een halfjaar een setje KRK's met korting kunnen krijgen na veel aandringen. Hij heeft overigens wel een dik halfjaar zonder monitoren gezeten, voor hem toch lastig gezien zijn muziekgerelateerde opleiding.

Kortom, zelf alleen positieve verhalen. Van anderen minder positieve verhalen.
 
Back
Top