Meningen over Feedback

zal mijn "horror story" ook maar even doen.

Twee weken geleden op dinsdag ochtend het showroom model Bluesky mediadesk 2.1 gekocht in filiaal rotterdam. Deze zou diezelfde dag nog verzonden worden dus zou hem woensdag wel in huis hebben.
Ik woensdag de hele dag op de postbode gewacht, niets. Donderdag de hele dag thuis gezeten en gewacht, weer niets. Vrijdag kom ik savonds laat terug van me werk, nog niets. Ik Feedback gelijk gebeld om te kijken waar dat pakket blijft want zou hem allang binnen moeten hebben.
Kreeg een dame aan de lijn die me vriendelijk te woord stond. Ze zou het uitzoeken voor me en me terug bellen. Uur later nog niets vernomen dus toen maar weer zelf gebeld. "Ja de jongens van de studio afdeling waren eten (om 8 uur savonds?) dus kan ze nu pas wat vragen". Ok prima ga maar vragen ik blijf wel wachten aan de lijn.
Krijg ik de verkoper aan de lijn, blijkt het pakket naar de verkeerde postcode te zijn gestuurd!

Heb geluk gehad dat die mensen zo eerlijk waren om het pakket te weigeren zodat het retour naar feedback werd gestuurd. Maar goed het is nu zondag en van de drie pakketjes in totaal heb ik enkel een klein lullig doosje met twee kabels en twee stelschroefjes ontvangen…

Overigens de laatste keer dat ik bij ze ben geweest. Vind het te belachelijk voor woorden dat ik in totaal drie kwartier met die gasten aan de lijn heb moeten hangen en zelf telkens initiatief heb moeten nemen om terug te bellen en die gasten aan het werk te houden hiermee. Ze zijn zelf zo slordig om de verkeerde postcode in het verzendsysteem aan te geven (terwijl ik al jaren in hun bestand sta en de bon wel correct staat) en vervolgens moet ik me nog in alle bochten gaan wringen om hun rotzooi op te lossen.

Maar goed verwacht ook niet beter van ze. Volgende keer toch maar weer wat meer betalen bij de duitsers (thomann en musicstore de). Wordt daar altijd correct en snel geholpen en ze zijn razendsnel en gaan overal zelf achteraan…
 
Schrok me de ballen uit de broek toen ik FB magazine in de bus kreeg met die muts op de voorkant.

Je hebt ze toch zeker wel weer opgeraapt? 8o)
 
Dat was nou t eerste wat mij ook inviel!

Betreffende zin reeds aangepast ;)

Btw, je zou bijna denken dat Feedback in die tv-reclame van bol.com past :o: :

Dus in de spot een lakse/arrogante en klant-werende Feedback-medewerker, waarbij de klant steeds genegeerd wordt. De Feedback-medewerker wordt zelfs woedend op de klant, omdat de klant sowieso iets durft te vragen. En als het dan bijna uit de hand loopt, volgt de clou zoals altijd met die vrolijke voice-over: ' Ook daarom koop je bij Bol.com !!!' :D

Anyway, mijn eerdere momentje van ergernis is alweer weggevloeid. Thnx to Synthforum dat hier de ruimte biedt om even los te gaan :okdan:
 
Btw, je zou bijna denken dat Feedback in die tv-reclame van bol.com past :o: :

formcartoon_6009_2c7ac6769d2a2a1f6192a5cf336a894ab02dc4b7.gif


Daar moet ik altijd aan denken…
 
misschien leuk om die feedback gasten flink aan t werk te zetten en stangen en dan toch niets te kopen ... :D
 
Waarom mailen julllie de klachten niet naar de Feedback? Zo kunnen ze er mischien iets aan doen.
 
Waarom mailen julllie de klachten niet naar de Feedback? Zo kunnen ze er mischien iets aan doen.

Waarom blijf je die vraag herhalen? Die klachten die hier worden genoemd lezen ze wel bij feedback.
Heb synthforum.nl vaak genoeg open gezien bij feedback rotterdam. Trust me, de werknemers daar bezoeken regelmatig dit forum en volgen echt wel deze topic…
 
goedkoop zijn ze niet, de telefoon vinden ze vaak veel dringender dan klanten die voor ze staan, maar over het algemeen vind ik niet dat ze onaardig zijn. de webshop is wel ok.
 
zaterdag ben ik in Eindhoven geweest en daar wordt je al een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk beter geholpen dan in Rotterdam. Wat een ballentent zeg daar..
 
Waarom mailen julllie de klachten niet naar de Feedback? Zo kunnen ze er mischien iets aan doen.

Ik heb ook enkele vervelende ervaringen met Feedback Rotterdam achter de rug. Aangezien ik me niet weer wil ergeren, en het niet zoveel toevoegt aan alle andere klachten, ga ik die hier niet uitwijden. Laat ik er dit over zeggen: die mensen die bij de toetsen staan mogen zich wat mij betreft omscholen... ik zou niet weten tot wat maar dat is niet mijn probleem. Welnu. Ik heb inderdaad ook mijn beklag gedaan bij Feedback. Op zich reageren ze daar nog positief op maar dat is nu net het punt: ze doen aan incidentbestrijding maar pakken het probleem niet bij de oorzaak aan. Enkele maanden later staan de zelfde gasten weer de zelfde 'service' te geven. Het maakt dus op lange termijn niets uit. Ik kom er alleen nog maar bij echte kaskrakers omdat ik geen dief van mijn eigen portemonnee wil zijn.
 
Jaaa! Eindhoven is echt de beste vestiging van Feedback

Heb net weer voor de zoveelste keer een slechte ervaring met Apeldoorn.
Ik wilde een Yamaha MOX6 bestellen. De verkoper werd bijna boos om dat ik geen MO6 wilde hebben maar een MOX6. De MOX6 bestaat niet zei hij........

Was gewoon binnen 5 minuten kat ik het bakkie voor ze geweest. Aanbetalen, bestellen en hup weer een synth verkocht. Dat willen ze daar dus blijkbaar niet!

Toch maar weer even naar Eindhoven gereden....
 
Vaak begrijp ik deze klaagzang niet zo goed...
Het is nu eenmaal het systeem, vooral in de westerse wereld met het productie systeem: snel kopen met zo min mogelijk kosten. Wil je een goede sitar kopen, dan ga je naar India, waar de handgemaakte exemplaren net zo duur (of goedkoop) zijn als de toeristen instrumenten. Alleen voor de eerste moet je zo'n acht maanden in het land wachten en onderhandelen. Maar in prijs maakt het weinig uit. In Nederland wonen genoeg synthbouwers die een leuke bak voor je kunnen bouwen, geheel op jouw maat en portemonee.
Je moet dan niet bij welke megastore dan ook zijn.

Goed onderzoek hoort daar ook bij. Laatst een djembe voor mijn schoonmoeder gekocht via internet. Een mooi gezichtje, maar totaal geen goede bespeelbaarheid. Goede importeur gevonden, die een grote passie voor het instrument heeft. Prachtige drum en voor de helft van de prijs. Keuze uit meer dan 500 exemplaren, rechtstreeks uit Afrika. Je moet wel een afspraak maken, maar dat geldt voor alle ´persoonlijke´ instrumenten. Dan kan je gewoon niet zo maar binnenstappen. Het is geen pakje sigaretten, meneer!

Volgende week komt mijn Apalachian Mountain Dulcimer aan, speciaal voor mij op bestelling gemaakt in de USA.

Je kunt bij FeedBack ook een afspraak maken en dat kan soms zelfs op de maandag, als je het aardig vraagt :)
Eigenlijk neem ik iemand die even in een kwartiertje een synth aangesmeerd wil krijgen niet erg serieus.

Wout
 
Mooi ding man: http://en.wikipedia.org/wiki/Appalachian_dulcimer

Wat Wout typt klopt wel. Als je tijd voor de winkel neemt neemt de winkel tijd voor jou. Als je de winkel binnen rent en zegt: "WA KOST DIE???" en er snel snel weer van door wil, tjah... tegenwoordig neem ik overal de tijd voor als ik iets wil kopen van enige waarde. Als je iets online koopt hang je ook uren rond op YouTube om er achter te komen of het ding wel iets voor je is.. laatste tijd is het vooral camera spul. Dan ga ik niet naar een of ander internet balie maar naar 'n klein foto zaakje in het centrum van Nijmegen en wacht totdat er tijd voor me is. Als het product dan bij Dixons €50 duurder is koop ik het toch bij hun, expertise kost geld, en zo is het ook bij gear ofzo..
 
Beetje vreemde reacties hierboven...:?

Het gaat er hier om dat de verkoper of onkundig is (hij weet niet eens dat er een nieuw model van Yamaha is), of waarschijnlijker, probeert om een ouder model aan te smeren!

Gezien mijn ervaring bij Feedback Utrecht verbaast me dit niet erg. Feedback Rotterdam valt dan nog mee. Daar heb je iig de ruimte om 'gedegen onderzoek' te doen...:)
 
Beetje vreemde reacties hierboven...:?

Het gaat er hier om dat de verkoper of onkundig is (hij weet niet eens dat er een nieuw model van Yamaha is), of waarschijnlijker, probeert om een ouder model aan te smeren!
Wat ik stel is dat het onredelijk is om deskundigeid in megastores te verwachten. Die zijn handig als je precies weet wat je wilt hebben en weinig wilt betalen. Je gaat in Nederlands grootste kruidenier AH toch ook niet vragen waar de anijssuiker staat? Die jongetjes staan je aan te kijken of je net de hoofdstad van Mongolië gevraagd hebt...

Bij muziekinstrumenten mag je er van uitgaan dat de klant wel weet wat hij of zij precies zoekt of in ieder geval een mening heeft over het geheel.
Wat je wel mag verwachten van zo'n megastore is troubles...
Sta ik meer dan een half uur te wachten om iets te kopen, vertelt de eigenaar van zo'n bedrijf dat er op die zaterdag iets te veel personeelsleden met vakantie zijn, buiten de schoolvakanties. Mijn antwoord is dat hij of geen roosters kan maken of dat hij een arbeidsconflict heeft binnen zijn deuren. Die ellende kan je daar verwachten. Maar ja, de meeste vangen daar nog jeugdloon...

Wout
 
Wat ik stel is dat het onredelijk is om deskundigeid in megastores te verwachten. Die zijn handig als je precies weet wat je wilt hebben en weinig wilt betalen. Je gaat in Nederlands grootste kruidenier AH toch ook niet vragen waar de anijssuiker staat? Die jongetjes staan je aan te kijken of je net de hoofdstad van Mongolië gevraagd hebt...

Wout

Hij weet toch precies wat hij wil hebben? De MOX6...;)

Maar verder ben ik het natuurlijk met je eens. Ik koop nooit meer wat in Nederland bij dat soort winkels. Lang leve internet (Musicstore, Thomann etc). Ook megastores, maar de service is daar in ieder geval een stuk beter dan hier.
 
Back
Top