Meningen over Feedback

Ik moet nog eens bij I4 gaan kijken, maar de keren dat ik op hun website kwam tijdens mijn rondje prijzen vergelijken kwamen ze meestal als een van de duursten uit de bus.
 
Als amsterdammer denk ik dat veel mensen niet weten hoe goed ze het hebben. Feedback is misschien niet helemaal je dat, maar nog altijd zoooo veel beter dan Dijkman of de Dirk...

Count your blessings, lieve mensen...
 
Ik moet nog eens bij I4 gaan kijken, maar de keren dat ik op hun website kwam tijdens mijn rondje prijzen vergelijken kwamen ze meestal als een van de duursten uit de bus.

Kan kloppen, maar ze hebben wel alle kwijl-kwijl spullen speelklaar staan en ik heb er zelf altijd het gevoel dat de service ook een stapje verder gaat. Ik ben ook niet zo'n nieuwe synths koper, ik geloof dat 1989 het bouwjaar van mijn nieuwste synth is zo'n beetje.

Ik heb nog nooit een tent gezien waar zoveel echt synths staan in Nederland, of er staan een heleboel slaapverwekkende keyboards met een paar synths er bij in een hoekje of er staat gewoon weinig, maar daar staat de voyager, little phatty, alles van dave smith, noem maar op. En dan niet in een hoekje, nee gewoon midden in de zaak. En ik weet ook zeker dat iedereen die die dingen daar verkoopt er heel wat uurtjes op gemaakt heeft meestal ;)

Waar nu de feedback zit zat vroeger konijn, en daar hadden ze toen ook al een hoekje met leuke spullen.
 
Weet iemand nog dat EMI in zo'n klein pandje in de Kruidenbuurt zat? Takkeklein en allemaal ouwe troep. :okdan:
(Alleen jammer dat ik toen geen cent te makken had.)
 
Ik moet nog eens bij I4 gaan kijken, maar de keren dat ik op hun website kwam tijdens mijn rondje prijzen vergelijken kwamen ze meestal als een van de duursten uit de bus.

:D sja, rijtjeshuis volk was 't he?

Hehe, geintje. ;)

Zelf heb ik geen hekel aan Feedback ofzo, maar aangezien ik gewoon heel vaak goed en leuk geholpen ben bij i4, is dat gewoon m'n "huisleverancier" (al koop ik niet veel..).
Daarbij komt nog dat ze meestal gewoon mee gaan met de prijzen.

(Maar wel realistisch blijven, he: als zo'n supermarktketen enkele containers binnen haalt met 't zelfde gear is het soms moeilijk meegaan met de prijs, als je bij i4 één zo'n bakkie haalt.)
 
Persoonlijk heb ik geen problemen met Feedback, al gebruik ik het als een soort postorder bedrijf. Net als 154 ben ik anders verplicht de Amsterdamse zaken langs te gaan, en dat is ook geen pretje als je precies wet wat je hebben wilt.

Feedback gebruik ik voor het kleinere spul, zoals effect pedalen voor het gitaarwerk of 19" apparaten. Een Hammond of een Korg keyboard bestel ik wel in Amsterdam, daar ik het niet zo zie zitten om een 8 octaafs toetsenbord op mijn werk af te laten leveren en dan op de fiets mee te nemen naar huis...
 
sterker nog, ik was laatst ff neuzen bij dijkman, en ze hebben nu echt niets interessants meer staan (ik denk min of meer doordat iedereen toch online koopt *omdat ze sowieso al te duur waren*)

(als ze nou een blofeld hadden staan voor rond de 400 of zelfs 425 had ik hem direct meegenomen)
 
Ik heb met feedback niets dan negatieve verhalen. Doe nu eigelijk alleen nog maar inkopen bij muziekhandel Uden wat overigens echt :halleluja super winkel is. Maar feedback.... Ik weet nog dat ik er jaartje of 2 geleden kwam, ik wist niks nog van mixen etc, ze verkochte mij een simpel mixertje maar ik wilde dus graag weten hoe ik hem moest aansluiten. Nou dat was de heren dus veeeeel te veel gevraagd. Ze hadden duidelijk geen zin om mij uit te leggen, aangezien ik er geen hol van snapte. Een tekening, duidelijke outline was wel prima geweest maar nee, ze hadden geen tijd.

Daarna toen ik het ding thuis had nog paar keer gebeld, ik zou doorverbonden worden met desbetreffende afdeling maar daar kreeg ik altijd in gesprek toon....

Wat mij betreft, feedback... verander please je naam want als ze iets niet doen is het wel feedback geven.
 
Feedback eindhoven kan beter zelfstandig worden.
Die steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit.nu een paar keer geweest en alleen maar positieve ervaring.(qua personeel dan).
Toch jammer dat ze een g7 niet op vooraad hadden,ik had het die gast op de synth-afdeling echt gegunt.
Waar ben je dan als baas zijnde mee bezig, een G7!!!!!nieuwste workstation.Kom op man ,die moet je gewoon RUIM op vooraad hebben.
Ik vind het nog knap dat die gasten daar de moed nog bij elkaar kunnen schrapen om je vriendelijk te behandelen....met zo'n baas.pfffff petje af
 
Het blijven dozenschuivers.
Ben bij diverse feedbacks geweest, en ook mijn bandleden.
Telkens als er iets noemenswaardigs gekocht werd (geen kabeltejs, snaren etc...) hadden we problemen als defecten verkeerde afstelling niet compleet.
Overigens koop ik m'n synths eigenlijk altijd 2e hands. Nieuw zijn die krengen veel te duur!!!

Ondanks dat ze veel te duur zijn en je altijd moeite moet doen om er een paar centen af te lullen ga ik het liefst naar verspuij of onze hofleverancier Ben Stoffers uit Sleeuwijk (maar dat is een gitarenbouwer).
 
Vandaag weer een geweldige deal gemaakt bij Feedback....kon gewoon zonder problemen mijn 2 maanden oude Korg MX-1 komen omruilen voor een nieuwe Waldorf Blofeld plus verschil van bedrag terug. :okdan:

Daarbij was gisterenochtend aan de telefoon de Blofeld niet op voorraad en zou dit nog max. 2 weken gaan duren...maar ik kreeg alsnog smiddags een telefoontje dat er een nieuwe voor me was binnen gekomen.

Verkoper heeft tesamen met mij in de rij bij de kassa gestaan om de deal in orde te maken....echt top service.

Heb tot nu toe niets dan lof voor ze. :mega:
 
Vandaag gebeld met Feedback Eindhoven over de leverbaarheid van de Mopho. Ze wisten meteen waar ik het over had, hebben me genoteerd zodat ik bericht krijg als 'ie binnenkomt en is 'ie meteen gereserveerd :)
 
Feedback-taferelen

Feedback-taferelen

Eergisteren ben ik bij Feedback in Rotterdam geweest en het viel me nog meer tegen dan de vorige keer. Service is ver beneden de maat. Geen aandacht van het verkooppersoneel, slechte uitleg over instrumenten (toen ik uiteindelijk maar vroeg om hulp) etc. Ik vroeg of ze mij wilden bellen over een type synth wat ze niet op voorraad hadden, maar ook dat was teveel gevraagd. Nee meneer, houdt de site maar in de gaten.

Als ze mij professioneel te woord hadden gestaan, hadden ze een slordige 2500 Euro aan me kunnen verdienen. Helaas...
 
...de Mopho. Ze wisten meteen waar ik het over had, ..

:D Mag ik toch hopen, ja.. staat in hun folder, dus ja..

Overigens de Blofeld keys ook: "nu uit voorraad leverbaar"
 
:D Mag ik toch hopen, ja.. staat in hun folder, dus ja..

Nou, je zou ze de kost moeten geven ... Ik kan de keren dat ik een winkel belde met de vraag of ze een bepaald product op voorraad hadden waarbij ze niet eens wisten waar ik het over had niet op de vingers van 1 of 2 handen tellen, en ik denk dat ik dan met mijn tenen ook nog een end kom.
 
Nou, je zou ze de kost moeten geven ... Ik kan de keren dat ik een winkel belde met de vraag of ze een bepaald product op voorraad hadden waarbij ze niet eens wisten waar ik het over had niet op de vingers van 1 of 2 handen tellen, en ik denk dat ik dan met mijn tenen ook nog een end kom.

;) Zei 't ook sarcastisch...

'k Bedoel: ze hebben zelfs een keer de ION rack in hun krantje gezet, terwijl dat een hoax was! :dubbel:
 
Weet iemand nog dat EMI in zo'n klein pandje in de Kruidenbuurt zat? Takkeklein en allemaal ouwe troep. :okdan:
(Alleen jammer dat ik toen geen cent te makken had.)

ja, hier !
Die natte-neuzen-afdrukken op de voorruit waren van mij...
Korianderstraat was het toch ? ik weet wel dat er daarna ook nog een growshop in dat pand gezeten heeft.

Zulke winkeltjes zijn te gek. De enige in de buurt die er nog een beetje zo uit ziet, is Muziekwinkel Valkenswaard, alleen ligt bij hen de nadruk duidelijk niet op toetsen/synths. De sfeer is wel briljant: waar vind je nog de asbakken op de toonbank, is de eerste vraag van de verkoper bij binnenkomst "suiker en melk in de koffie ?" en ontstaan er spontaan de vetste jamsessies ?
 
Mijn ervaringen bij Feedback Eindhoven zijn vrij positief; het aanbod is gewoon goed en wil je naar bvb. monitors luisteren of een synth proberen dan word je goed geholpen. Vergelijking met bvb. Media Markt gaat niet geheel op imo.

Voor goed advies en belangrijke uitgaven ga ik wel naar de hoogstraat (i4); dat dan weer wel.
 
Back
Top