grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
met de opmerking 'ik kan er ook niks aan doen' wil ik aangeven dat de prijzen voor vintage de pan uitrijzen,
Ehm, ja. Je kan er wél wat aan doen; niet in mee gaan. Dat is een keuze. Niemand zet je een mes op de keel.
Overigens laatste paar 808's die ik heb zien gaan, zaten eerder rond de 1300-1400...

kijk ook maar s in je eigen advertenties bv en realiseer je dan dat de 808 nog een interessant apparaat is.
Ik weet niet of dat tegen Timar of mij bedoeld is, maar mocht het tegen mij zijn; m'n SDE-330 zit al gauw 50-75 euro ONDER wat de meesten er voor vragen. :engel:

oh well, ieder het zijne. Heb dit weekend alleen 2 nare akkefietjes gehad met price-gaugers, dus mijn tolerantie is effe wat minder bij zo'n "kan er niks aan doen" opmerking, wanneer door eerder genoemde price-gaugers allerlei kul-argumenten worden aangedragen, die hun belachelijke prijzen zouden moeten rechtvaardigen... ;-)
Met hun logica zou ik elk studio-apparaat wat ik verkoop ook hun stroomverbruik van de afgelopen tijd mee doorberekenen en de 'ruimte huur' in m'n rack ofzo...
Anyway, Leo, als er iemand rondloopt die het er voor over heeft, lucky you. ;-)
 
Zou ik nooit doen. Krijg je spijt van. Als ik 1 apparaat zou mogen houden is het mijn 808.
En gasten die de hoofdprijs vragen............grappenmakers zijn het.

Je was laatst nog in de verleiding om je 303 tassie "voor de hoofdprijs" weg te doen..

:stupid
 
Hij is net terug van een fikse opknapbeurt door forumlid Boemtsjak.
Nou, leuk dat die een partner in crime heeft gevonden.
Ik probeer de heer Boemtsjak, oftewel www.synthdoctor.nl al heeeeeeel lang te bereiken omdat hij mij een niet-werkende drumcomputer heeft verkocht maar Martijn is nooit telefonisch te bereiken en beantwoordt geen e-mail. Zal wel komen doordat hij het te druk heeft met het vervangen van TR-808 voicechips...
 
Mwah, als je een beteje je best doet kan je er vast wel 10 eetjes voor vangen ;) (gewoon zetten dat de de riem en de knoopies net zijn vervangen door een vintage-expert)
 
euh... 100 eetjes dan he. (jezus, 1 glas wijn en daar ga ik... het is de leeftijd)
 
Louis Vuitton Numéro 303. Tigduizend euro bitte.

De 808 prijzen groeien me ietwat boven het hoofd. Voor dat geld koop ik wel een tr-606 en een heel dikke synth. :) Ieder zijn meug.
 
Mjaaaah, die 606-jes worden tegenwoordig ook flinke prijzen voor gevraagd.
Is ook wel een leuk bakkie zeg.... ik heb spijt dat ik die van mij weg heb gedaan. (ik had er 2 ) dom dom dom
 
Ik vind de TR606 een heeel leuk ding:
Hij is ook erg handig vind ik.
Met name als ff snel ergens een combinatie van sync en programmeerbare triggers nodig hebt.
Of als je iets op batterijen wil.
 
Yep, gelukkig heb ik nog een dr-110 die ik via midi kan triggeren, via een speciale aansluiting aan een midi naar trigger bak, dus triggers galore hier :D
 
....
Ik probeer de heer Boemtsjak, oftewel www.synthdoctor.nl al heeeeeeel lang te bereiken omdat hij mij een niet-werkende drumcomputer heeft verkocht maar Martijn is nooit telefonisch te bereiken en beantwoordt geen e-mail....

Dan staan je nummers blijkbaar in het geheugen van zijn telefoon. Daar ben ik ook lang over gestruikeld. Bel eens vanaf de telefoon van iemand anders. Grotere kans dat -ie opneemt en zich dan de eerste drie minuten steeds lijkt te verslikken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top