grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En dan biedt er hier eens iemand een minikorg voor maar 350 aan, durft iemand hem te reserveren en toch niet te kopen. Ik snap het niet. 350 is toch een heel mooie prijs voor de (zwartgeverfde) stradivarius van Korg. Beter dan die gek die er 1000 voor wil hebben, die slaat dan weer wat de andere richting door. :D
 
oo wat liiiieeeeef die aardige man haalt onze oude synths gratisch op om ze een tweede leven te geven! Dat ontroert me nu.


Klaploper.

Mailbommetje doen?
 
Mailen dat je opa is overleden en dat ie op zolder 5 Moogs had staan en dat je geen idee hebt wat je ermee moet en of hij ze wil komen ophalen. Kijken hoe snel hij reageert en dan vervolgens niks van je laten horen;)

Hij zoekt van alles deze gast maar wel gratis, check zijn andere advertenties. Aan de andere kant...voor niks gaat de zon op.
 

wil je iets zeggen misschien?

808 heb ik recent zien gaan voor prijzen van 1600 tot door de 2000. gewoon veilingen, waar het vrij bieden was, dus niet die buy it now dingen.
ik vind dat ik het nog netjes hou, het gebeurt nog zeer regelmatig dat ik spullen wegdoe die ik hier even later voor meer zie opduiken en verkocht worden, en dan betaal ik nog belasting erover.

de 808 bleek voor deze prijs nog steeds erg gewild, er zijn advertenties waar ik minder vlotte reacties op krijg.
met de opmerking 'ik kan er ook niks aan doen' wil ik aangeven dat de prijzen voor vintage de pan uitrijzen, kijk ook maar s in je eigen advertenties bv en realiseer je dan dat de 808 nog een interessant apparaat is. maar goed, ik begrijp dat ik een grens overschreden heb en nu als 'grappenmaker'te boek sta.
whatever.
 
Ah joh, niet zo happen....
Het verbaasde me alleen, dat een 808 nu opeens zo duur mag/kan zijn.
De laatste keer dat ik een 808 op het forum voorbij zag komen was ie geloof ik 1200 euro.
Richtprijs was dat. Maar ik moet zeggen dat ik ebay etc. niet echt in de gaten houd.

Ik ga inderdaad ook wel met de prijzen mee hoor, ik ben niet helemaal idioot, of een grote weldoener. (mijn poep stinkt ook)

De opmerking dat je er niks aan kan doen vond ik gewoon een komische, maar die heb je bij deze genuanceerd...

Kusjes geven? Bloemen geven?
 
ik vind 1600 voor een 808 ook zeerrrrr duur, maar als dat de huidige marktprijs is, dan is dat mijn probleem. :)

Je prijzen zijn in de regel normaal tot zeer schappelijk Leo, dus geen klachten daarover. ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top