grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar ik zou daar graag aan toevoegen dat zo'n reverb gewoon verschrikkelijk mooi is.
Hetzelfde vind ik voor de Space Echo gelden.
Cult of niet..die apparaten klinken zo fantastisch mooi, daar mag van mij een prijskaartje aan hangen.

Voor de duidelijkheid: ik vind een veergalm ook mooi klinken en heb zelf een RE201 en tot voor kort de reissue van Fender. Verder heb ik nog wat losse reverb tanks liggen voor een reverb projectje waar ik waarschijnlijk nooit aan ga toekomen :)
 
Dat is het merk IQ_systems. Inderdaad een Nederlands fabrikaat.

Ik sprak toevallig die man van DSA over dit ding, die heeft een tijdje voor D&R gewerkt in het verleden. Ik zei dat ik een D&R springreverb had, en hij zei dat zij dit ontwikkeld hadden toen hij nog niet voor D&R werkte. Blijkbaar de zelfde galmveren, maar wel een veel beter gedempte ophanging.
 
Ik heb nooit een IQ-systems verengalm gehad.
Wel heb ik een D&R verrengalm gehad, ik vond het een matig ding.
Veel ruis en weinig helder/hoog.

Ontwerper: zo'n fender ding lijkt me te gek:D
Heb ik ook nog nooit gehad maar zou ik graag eens kopen.
 
vorige week had ik nog een mazzeltje. ik kocht een synth en daar bleek een spring reverb in te zitten, gratis spring reverb dus!
 
plaatje vergeten
 

Attachments

  • DSC05319.jpg
    DSC05319.jpg
    48,7 KB · Bekeken: 47
ik had vorige week ook een mazzeltje...
..

ownee...

toch niet.
Of wel?

Ik weet het ook niet meer.
Maar gelukkig post ik alles hier op het SF, zodat iedereen er baat bij heeft.
 
ik had vorige week ook een mazzeltje...
..

ownee...

toch niet.
Of wel?

Ik weet het ook niet meer.
Maar gelukkig post ik alles hier op het SF, zodat iedereen er baat bij heeft.

Jij had toch die volgetufte breathcontroller voor de hoofdprijs kunnen verpatsen aan een idiote Belg he? Mazzelaar!
 

tja, en toch - ik heb het nog nooit eerder gezien en als ik een mooie system 100 set zou hebben, zou ik er graag €120 voor over hebben om het originele manual eraan toe te voegen.

ik heb voor een mooi en bijzonder EMS VCS3 manual ook 2 keer €100 betaald. zo gek vind ik dat niet.
manuals die regelmatig om je oren vliegen voor €99 of €75 aanbieden is raar, maar deze vond ik niet zo gek.

de patchkabeltjes voor de system100 voor €245 (ook op marktplaats) zou ik zelf niet doen. gaan op ebay voor €150 staat erbij, maar ik kocht pas een zakje NOS voor €38 of zo, gewoon in een reguliere veiling waar door iedereen op geboden kon worden. maar ja, de echte verzamelaar met een hele set system100.... dan is het toch leuk voor erbij.

maar goed, wordt het niet eens tijd om de titel van deze thread te veranderen in 'prijspolitie' of zo?

want zoveel grappigs staat er niet meer tussen (terwijl er nog zat maffe advertenties zijn met onmogelijke claims), alleen maar gemopper over de hoge prijzen van een ander.
 
245 euries voor een paar patchkabels is wel wat overdreven, maar mijn persoonlijke ervaring is dat Hexagon een zeer schappelijke verkoper is met vaak bijzonder gear te koop en kennis van zaken. Helaas is zijn mond gesnoerd hier... :bekdicht:
 
maar goed, wordt het niet eens tijd om de titel van deze thread te veranderen in 'prijspolitie' of zo?

want zoveel grappigs staat er niet meer tussen (terwijl er nog zat maffe advertenties zijn met onmogelijke claims), alleen maar gemopper over de hoge prijzen van een ander.

Wat is jouw voordeel hierbij?
Ik snap niet zo goed waarom je je hier zo mee bezig houdt.
Wat kan jou die mopperende mensen nou schelen?
 
dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik snap jouw reactie niet.

het gaat niet om mijn voordeel, ik vroeg me alleen af of de titel de lading nog wel dekt, als 'grappenmakers' benoemen niet verder gaat dan opsommen van advertenties met prijzen die je zelf niet wil betalen en te hoog vindt.
en als het dan toch om mijn voordeel gaat, ik kan wel plezier hebben in een post over een advertentie met een way over the top artikelbeschrijving, of onmogelijke claim voor een suf apparaat. daar ga ik naar op zoek, als hier wat nieuws gepost is. en regelmatig vergeefs dus, als er alleen maar wordt gemopperd (ik heb niets tegen mopperen, integendeel) over een prijs die te hoog zou zijn.
is het een probleem dat ik me hiermee bezig houd voor jou? mag dat pas, als jij het begrijpt? heb ik iets verkeerd gezegd misschien? zit je iets dwars?
 
maar goed, wordt het niet eens tijd om de titel van deze thread te veranderen in 'prijspolitie' of zo? want zoveel grappigs staat er niet meer tussen (terwijl er nog zat maffe advertenties zijn met onmogelijke claims), alleen maar gemopper over de hoge prijzen van een ander.

Prijzen met een komma probleem zijn toch grappig?
Of is dat nu alleen mijn gevoel voor humor?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top