grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hij heeft ook nog een Yamaha CS30 en een Sequential Circuits Prophet VS.
Beide voor 1400,-
Dat zijn vrij normale prijzen denk ik.

Is 2400,- voor een Crumar Spirit niet ook redelijk?
 
Wat is tegenwoordig redelijk , Crumar valt onder de B merken ( budget voor toen de tijd )
en dan nog een leuke verhaaltje erbij met volgens sommige kenners :D
 
Maar was de spirit niet een moog in crumar kleren ofzo?

Naja, hoe dan ook zou ik er zelf geen 2400,- voor over hebben.
Als ik 2400 zou moeten uitgeven aan een synth zou ik voor een Overheim SEM, Moog, of Yamaha CS gaan.
 
quote=MatthewLeBlom;1457722]Maar was de spirit niet een moog in crumar kleren ofzo?

Naja, hoe dan ook zou ik er zelf geen 2400,- voor over hebben.
Als ik 2400 zou moeten uitgeven aan een synth zou ik voor een Overheim SEM, Moog, of Yamaha CS gaan.[/quote]

't Is toch weer wat anders dan die italiaanse crumars dacht ik.. zit idd wat meedenk werk van moog bij .. http://m.matrixsynth.com/2011/08/crumar-spirit-no-1-marc-doty-at-bob.html

check nooit ebay maar daar kan het nog veel gekker
http://www.ebay.com/itm/Crumar-Spir...ltDomain_0&hash=item3efa182f77#ht_4380wt_1164 :D
 
Maar was de spirit niet een moog in crumar kleren ofzo?

Naja, hoe dan ook zou ik er zelf geen 2400,- voor over hebben.
Als ik 2400 zou moeten uitgeven aan een synth zou ik voor een Overheim SEM, Moog, of Yamaha CS gaan.


Bob kan het zelf niet meer navertellen :) zullen wel meer verhaaltje komen dat moog
dit en dat heeft gedaan :geslaagd:

Ik heb trouwens het eerste exemplaar van de Kurzweil K250 waar stevie wonder op gespeeld heeft :)
 
Naja, hoe dan ook zou ik er zelf geen 2400,- voor over hebben.
Als ik 2400 zou moeten uitgeven aan een synth zou ik voor een Overheim SEM, Moog, of Yamaha CS gaan.

Ik rust mijn koffer.
 
Ja da's waar die Kebu weet inderdaad wel waar ie mee bezig is en heeft ook aardig wat staan in zijn studio....alleen dat Juno filmpje had ie beter niet kunnen maken.
Snap trouwens echt niet wat de toegevoegde waarde ervan is om jezelf te filmen terwijl je aan het spelen bent (terwijl alles nog gesequenced is ook)
 
je gaat mij niet vertellen dat dit soort compressors daadwerkelijk voor dit soort bedragen van eigenaar verwisselen....
volgens mij moet je de bedragen grofweg door 10 delen...

:koffie:
 
je gaat mij niet vertellen dat dit soort compressors daadwerkelijk voor dit soort bedragen van eigenaar verwisselen....
volgens mij moet je de bedragen grofweg door 10 delen...

:koffie:

Ik weet niet hoor, maar ik koop bijna elke week zo'n ding voor 30k
Peachy :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top