Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hier stond een tekst waarmee ik de rel alleen aan zou wakkeren en dat is nou net niet mijn bedoeling, dus verwijderd.
.
Ok, nu maar niet meer posten dan he, ik had mijn replytje al klaar liggen.. ;)
 
Ik wil er ook zeker geen persoonlijk iets van maken, laten we voortaan weer gezellig lullen over synths en dergelijke:)

En dan weer gewoon met zijn allen:mega:
.
Daar is dus oa die meeting voor, om het relaxed te maken, iedereen is welkom, en die ruimte is echt relaxed, er zijn bankstellen, ping pong tafel, rookruimte, binnentuin, keuken, 3 stroomgroepen, internet pc..etc.. :)
 
Het wordt gezellig en we gaan over synths lullen.

Dus Ro9 ook gezellig komen :mega:


Zoals Johnny terecht zegt: Synthesizers zijn leuk!


Daar is dus oa die meeting voor, om het relaxed te maken, iedereen is welkom, en die ruimte is echt relaxed, er zijn bankstellen, ping pong tafel, rookruimte, binnentuin, keuken, 3 stroomgroepen, internet pc..etc.. :)

kijk!!!! dat klinkt heeeeeel goed!
 
Ik kom een vredespijp roken:)
.
Cool!
smoking.gif
 
Ik kom een vredespijp roken:)

kijk dat is de instelling!:mega: ik neem ook een zak groente en mischien zelfs iets van een synthje mee
 
Zeeland Meeting

Zeeland Meeting

Hoi ieder, :doei: ik heb enorm zin in een Synth Meeting, ookal omdat het zolang geleden is. Enige probleem is het vervoer naar ginds en weer terug.
Dus als er iemand vlakbij is die me kan oppikken?

Ik woon in het noorden van de prov Antwerpen, vlakbij de grens met Nederland.
Als je dus uit die uit de regio komt. Maar gelijk wie uit de provincie Antwerpen komt of Breda, of Baarle Hertog, Zundert, die regio ongeveer.

Zelf heb ik geen wagen, daarom geef ik vergoeding voor de brandstof omdat het wellicht een eindje omrijden is. Oja, Hoogstraten ligt aan de E-19, vrij gemakkelijk als je al op die snelweg zit. ;) Scheelt wat in het eindje om.

Nog enkele vraagjes:

Is er beperking in het aantal bezoekers?
Voorziet de kassa in een stempel-systeem, zodat er 's middags een hap buiten kan genomen worden om dat terug te keren?
Zijn er al tijdstippen afgesproken, open om 09 u - sluiten om 19 u ?

Anywho. :okdan: Super initiatief! En ik hoop dat er nog vele moge volgen!

Greetz :mexico: Hyper
 
...
In het echt zijn we minder erg. :)
...


Even idd een positieve bijdrage: JB is in 't echt een toffe gast. En hier op het digitale eiland valt 't ook best wel mee. :biertje:

Ik weet nog niet 100% of ik 't ga halen, dus ik beloof nog niet dat ik eventueel een 12kanaals Mackie-tje mee kan nemen, indien nodig..
 
Hoi ieder, :doei: ik heb enorm zin in een Synth Meeting, ookal omdat het zolang geleden is. Enige probleem is het vervoer naar ginds en weer terug.
Dus als er iemand vlakbij is die me kan oppikken?

Ik woon in het noorden van de prov Antwerpen, vlakbij de grens met Nederland.
Als je dus uit die uit de regio komt. Maar gelijk wie uit de provincie Antwerpen komt of Breda, of Baarle Hertog, Zundert, die regio ongeveer.

Zelf heb ik geen wagen, daarom geef ik vergoeding voor de brandstof omdat het wellicht een eindje omrijden is. Oja, Hoogstraten ligt aan de E-19, vrij gemakkelijk als je al op die snelweg zit. ;) Scheelt wat in het eindje om.
.
Ik hoop dat je iemand vind met wie je mee kan rijden, gezellig! :)

Nog enkele vraagjes:

Is er beperking in het aantal bezoekers?
.
Maximaal kan ik met goed fatsoen een mannetje of 40 kwijt, maar dan is echt wel echt vol. Als mensen zich over meerdere ruimtes verdelen dan lijkt het wat minder druk misschien, maar de hoofdruimte is ongeveer 8 x 10 meter groot, daar staan ook de tafels waar de synths komen te staan.

De rookruimte is ter grootte van een normale woonkamer, hier vind je ook de bankstellen, en de keuken heeft ook nog een zit ruimte ter grootte van een woonkamer.
Verder kunnen mensen als het mooi weer is in een mooie grote tuin terecht en daar kan eventueel worden getafeltennisd.

Voorziet de kassa in een stempel-systeem, zodat er 's middags een hap buiten kan genomen worden om dat terug te keren?
.
Dat weet ik nog niet, ik moet even bedenken wat handig is, eventueel kan ik ook voor eten zorgen en dat in de entreeprijs meenemen. In dat geval zorg ik voor bijvoorbeeld soep, broodjes, eventueel kan ik het avond eten ook verzorgen, ik kan aardig koken en er is een keuken.
Maar een stempel systeem is niet zo gek, maar zal ook van de drukte afhangen of het nodig is.

Zijn er al tijdstippen afgesproken, open om 09 u - sluiten om 19 u ?
.
De boel is voor bezoekers open van 12.00u tot ca 22.00u 's avonds.

Anywho. :okdan: Super initiatief! En ik hoop dat er nog vele moge volgen!

Greetz :mexico: Hyper
.
Hoop ik ook! :)

En nu ik er over nadenk, ik wil maximaal 40 mensen toe laten om het leuk te houden allemaal, dus als mensen straks gaan inschrijven, doe dat dan als je zeker bent dat je gaat komen, want als je afzegd op het laatst had iemand anders zich in kunnen schrijven en dat zou jammer zijn, dat daar een beetje rekening mee gehouden wordt.

Maar zoals gezegd, volgende week even een officiele aankondiging en inschrijfthread. :okdan:
 
Ik heb gisteravond nog eens aandachtig enkele replies in bepaalde threads gelezen en ben echt geschrokken van wat bepaalde iemanden tussen de regels door schrijven.

Ik ga geen partij kiezen maar heb ondertussen geen zin meer om gezellig te gaan staan doen tussen mensen met bepaalde denkbeelden en manieren om hun ideeen te uiten.

Ik zou op een meeting graag iedereen eens willen ontmoeten maar de sfeer is hier de laatste weken zo verziekt dat er kampen zijn onstaan en daar heb ik nog nooit aan mee gedaan en zou ik me ook niet fijn bij voelen.


Bij deze zeg ik af.

:confused: wazig jo, waar gaat dit over :confused:
 
:confused: wazig jo, waar gaat dit over :confused:
.

Ik kom een vredespijp roken:)
.
Ja maar hij komt dus gewoon.. :okdan:

Ik ben trouwens ook voor het roken van vredespijpen en voor het drinken van bier, ik denk dat ik dat roken overdag doe en dat bier euh 's avonds..

Iemand nog voorkeur voor bieren?
 
.


.
Ja maar hij komt dus gewoon.. :okdan:

Ik ben trouwens ook voor het roken van vredespijpen en voor het drinken van bier, ik denk dat ik dat roken overdag doe en dat bier euh 's avonds..

Iemand nog voorkeur voor bieren?
ik zou voor argus gaan is goed koop en kunnen jullie daarna de boel is ff goed met argusogen bekijken...(neem ik voor mezelf wel een paar duveltjes mee)
 
Ro9, jammer dat je niet komt.
In het echt zijn we minder erg. :)

Ik ga het overgins halen, maar moet weer op tijd naar het mooie Eindhoven.

Nouja mooi...
Op dit moment is het wel erg regenachtig daar.

Ik vindt ook dat ro9 best kan komen aangezien het er op meetings echt niet zo aan toe gaat....

Hij weet niet wat ie mist ;).

Op een meeting gaat het vooral om knopjes draaien en wat lullen over synths toch?
 
.


.
Ja maar hij komt dus gewoon.. :okdan:

Ik ben trouwens ook voor het roken van vredespijpen en voor het drinken van bier, ik denk dat ik dat roken overdag doe en dat bier euh 's avonds..

Iemand nog voorkeur voor bieren?

Hertog jan of brand?

Gaat er altijd wel in
 
Ro9 komt gewoon anders stuur ik wat mensen op hem af ;)

Hertog Jan is lekker! :mega:
 
...
Ik ben trouwens ook voor het roken van vredespijpen en voor het drinken van bier, ik denk dat ik dat roken overdag doe ...

:erm: toch wel buiten, VER weg van de gear hoop ik, he?!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top