Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
petsje........................;)
 
Ok,

Ik ga morgenochtend kijken op de betreffende locatie.

Zaterdag van 7 juni is nu even de aan te houden datum, dan er plek in de agenda daarzo voor heel de dag en avond. De ruimte is inclusief gebruik van een keuken, koffie en thee is inbegrepen, willen we meer dan moeten we dat zelf regelen.

Tot zover. :)
 
Ik ga zo voor een siel mono kijken bij een forumlid als het wat is neem ik die wel mee naar de meeting :).
 
Als er een laptop of pc aanwezig is wil ik de plugiator wel meenemen:)

Tegen die tijd hoop ik ook het volledige plug-in pakket te hebben.

Plugins zijn voor meisjes (om in fjoesz stijl te blijven)
 
Ach, mensen napraten en afgaan op wat anderen doen of goed/slecht geloof ik ondertussen wel.

:doei:
Jij praat me voor! Das nog erger dan na-praten!

Ik ga ff kijken of ik de 7de kan. Ik moet op tijd weer terug zijn namelijk..
 
Bovenstaande is niet gepost om reacties uit te lokken, ik ga dan ook niet reageren.
Sorry
.
Je beslissing valt alleen maar te respecteren, maar als het bovenstaande niet is gepost om reacties uit te lokken kan je natuurlijk de reden van je beslissing ook weg laten, juist je argument schreeuwt om een reactie.

Maar goed,

mono-poly heeft mij via email zonder vermelding van reden laten weten niet op de meeting aanwezig te zijn.

Als er nog meer mensen niet komen, het is niet nodig dit specifiek te vermelden, het mag wel natuurlijk, maar een inschrijving moet nog plaats vinden, dit is alleen nog maar een verkennende ronde. Als ik exact weet wat ik kan aanbieden volgt het inschrijven.
 
.
Er was toch een ban voor strip- en synthhelden, zeker als het met crack te maken had? :D

ptss pas maar op dat je niet door mijn beam'o'destruction verpulverd word

maar eeeuh wil je de pit hier voor af huren? poppodium het beest zou te doen zijn maar ikd enk dat 7 juni in hun zomerstop zit en doen ze aleen dingen die voor publiek toegankelijk zijn
 
Ro9, jammer dat je niet komt.
In het echt zijn we minder erg. :)

Ik ga het overgins halen, maar moet weer op tijd naar het mooie Eindhoven.
 
Jammer Ro9

Ik hoop in ieder geval dat de meeting erg gezellig wordt! :okdan:

Misschien een ideetje om de lijst met voorlopige aanmeldingen af en toe tussendoor te posten?
 
Jammer Ro9 maar je hebt wel gelijk.

Ik hoop in ieder geval dat de meeting erg gezellig wordt! :okdan:

Misschien een ideetje om de lijst met voorlopige aanmeldingen af en toe tussendoor te posten?
.
Erg gezellig zal het niet worden als men de onenigheden op het forum zo zwaar vind wegen dat men niet meer naar de meeting komen wil.

Ik wil de meeting eigenlijk cancelen gezien de sfeer die nu op SF hangt en wat mij mede wordt aangerekend.

Bij deze gecanceled dus.
 
Laatst gewijzigd:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Niet doen! Jammer!
Het ligt niet aan jou...

Mannen!
 
Toch wel een beetje, ik heb een te grote waffel ook..

-edit-

naja goed, ik wil wel, maar dat moet men er wel zin in hebben!
 
das wel heel bloedserieus hoor ik lees meer positieve als negatieve reacties gaat vast gezellig worden
 
Okdan! Meeting gaat door! 8)

Meer info volgt, ik ben vanmorgen wezen kijken, na het weekend volgt de officiele aankondiging.
 
Hier stond een tekst waarmee ik de rel alleen aan zou wakkeren en dat is nou net niet mijn bedoeling, dus verwijderd.


Maar goed ik ga doen wat trigg net voorstelde , blowtje draaien en muziek maken.
Ik kies geen kant, ik wil een meeting! :)

Synthesizers zijn leuk!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top