Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ver weg van de gear idd, ik zet alles altijd eerst even buiten als ik een flesje open trek. ;)
 
:D hehehe, okee.. over 't roken had ik 't uiteraard.. Bier morsen is zonde, dus gebeurt nooit.
 
Ow roken, zowiezo rook ik alleen maar puur, en uitblazen probeer ik tot een minimum te beperken, net zoals morsen trouwens, dat kan echt niet inderdaad..
 
Idd, 'k heb nog even geen goeie aankondiging kunnen verzinnen, volgt zodra ik alles op een rijtje heb.

De locatie is in ieder geval gereserveerd, 't gaat dus gewoon door in ieder geval. :)
 
Het is al een weekje stil........................................................

Stilte voor de storm ;)
 
.
Het is ca 750 meter of 10 minuutjes lopen van het station Goes als deze locatie hem worden gaat,

Reactie Murc..
HOI HOI..heb zeker belangstelling en afstand is eigenlijk geen issue..alles voor de muziek..

denk dat ik per trein kom en daarmee een KORG MS2000B meeneem en een Waldorf Micro Q met een mengertje..dat is misschien niet zo wereldschokkend maar het gaat ook om het meedoen OF niet dan..!!

wil eventueel ook GRAAG meerijden en kosten delen !! met een stadgenoot(Amsterdam en omgeving) zelf heb ik geen AUTO-mobiel maar rijdt MOTOR..
dus dan wordt het lastig...


Eventueel neem ik In PLAATS voor de MS2000B anders een JUNO 1 mee of een Viscount OB 12 mee, als daar meer belangstelling voor is..maar de OB 12 reist volgens mij niet graag..(:<<..mijn spulletjes mogen ook door anderen bespeeld worden .
dus dus maak een keuze kenbaar.. :kimono:
 
Even een snelle reactie van mijn kant, de meeting gaat gewoon door, aankondiging volgt deze week.
Ik weet dat ik dat eerder ook al zei, 't kwam d'r alleen even niet van. Excuses daarvoor.

Iig, 7 juni is de aan te houden datum, vanaf ca 12.00u open, adres gegevens volgen nog alsmede de rest van de info betreffende de meeting. :)
 
Even een snelle reactie van mijn kant, de meeting gaat gewoon door, aankondiging volgt deze week.
Ik weet dat ik dat eerder ook al zei, 't kwam d'r alleen even niet van. Excuses daarvoor.

Iig, 7 juni is de aan te houden datum, vanaf ca 12.00u open, adres gegevens volgen nog alsmede de rest van de info betreffende de meeting. :)

.
Goed nieuws!! :okdan:
 
Van te voren inderdaad even reserveren, dit zal via een via een nog te maken inschrijf-thread of iets dergelijks gaan, meer info volgt!
 
Aankondiging:

Aankondiging:

~-[ Synth Meeting Zeeland ]-~

Datum : 7 Juni 2008
Lokatie : Joannaplantsoen 2, 4462 AV, Goes
Open vanaf : 12.00u tot ... ??


Het is zover. Hier de officiële aankondiging van de Synth Meeting Zeeland.


  • Meld je aan door in deze thread aan te geven dat je komt of stuur mij een pb en vermeld wat je aan apparatuur meeneemt.
    Ik zal je dan op de bezoekerslijst plaatsen.

  • Men dient zelf een verdeeldoos met snoer mee te nemen voor de eigen apparatuur.
  • Afluisteren door middel van zelf mee gebrachte koptelefoons.
  • Toengangsprijs is 10 euro. Dit is inclusief toegang en belegde broodjes,thee, koffie, frisdrank et du biere.
  • Meld je alleen aan als je inderdaad echt gaat komen, er is plaats voor maximaal 40 mensen, 't zou erg jammer zijn als je niet komt terwijl iemand anders er bij had willen zijn.
  • Aan het eind van de middag mogen er performances worden gehouden, benodigde apparatuur dient zelf te worden meegenomen door een van jullie, ik heb geen spullen hiervoor tot mijn beschikking helaas.
  • Als het mooi weer is kan er buiten worden getafeltennist.
  • Qua 's avonds eten, ik stel voor om gewoon Pizza te bestellen, voorzieningen op dat gebied zijn toch een stukje lopen.

Als er nog mensen zijn (liefst uit deze omgeving) die me willen helpen met een en ander qua organisatie, laat het me ook even weten. Ik heb toevallig een zeer drukke week voorafgaand aan de meeting waardoor ik wel wat hulp gebruiken kan.
 
Last edited by a moderator:
Nou ok, ik vind het goed, als het te luidruchtig wordt ga ik gewoon buiten zitten.. :D

Dit betekent trouwens niet dat een koptelefoon echter niet handig zou zijn, ik denk ook niet dat iedereen zin heeft om speakers etc mee te slepen, zowiezo gaat het ook ten koste van de ruimte voor apparatuur dus ik ga hier wel een beetje op letten dat er toch niet 40 x 2 speakers staan straks, want daar is ook gewoon geen plek voor. Maar hier en daar vind ik het wel ok. Misschien spullen beetje verdelen over de versterkers met een mixer ofzo, maar dat moet dan wel allemaal zelf meegebracht worden. Ok. Ik merk het wel.. ;)
 
Ik ga komen.

Ik ga een batje meenemen(zal ook kijken voor balletjes :)) :D

En verdere gear:

Electribe SX, xiosynth.

En wat drank betreft zou ik zeggen regel paar kratten bier en wat fris... Dat is nog alle meetings gedaan. En mocht het nodig zijn verwerk je dit in de entreeprijs.
 
En wat drank betreft zou ik zeggen regel paar kratten bier en wat fris... Dat is nog alle meetings gedaan. En mocht het nodig zijn verwerk je dit in de entreeprijs.

Mja.. dat wil ik in principe ook wel doen, maar in de entree prijs zit al een gedeelte bijdrage voor de huur van de locatie + lunch, kosten van drank komt daar dan nog bovenop.

Als de meesten het geen probleem vinden om 10 euro toegang te betalen, vind ik het goed om voor de drank + broodjes te zorgen.

Wil men nog meer... dan moet je het zelf meenemen..
smoking.gif


-edit- bon, 10 euro toegang, all in. (behalve de pizza dan natuurlijk) ;)
 
Tientje vind ik prima voor een all-in middagje excl pizza.
Ik neem mijn Serge modular mee en heel mischien nog wat anders.
Oow een mixertje + versterker + kleine speakers.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top