Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
in goes ja ? relax man volgens mij woon ik daar flak bij :D
 
Eigenlijk heb ik ook wel zin om te komen. 300 (retour 600) km doe ik alleen niet op een dag heen en weer (OV). Ergens bed and breakfast? Of iig breakfast?
 
Het is leuker als een persoon iets meeneemt en dit demonstreert.QUOTE]


hmmmmmmm , tja , wordt voor mij dus alleen een jv2080. Is alleen niet zo erg interresant meer.:Z Neem ik maar niet mee.

Weet je , het wordt dus zeker weten voor de gezelligheid. :biertje:
 
Misschien dat ik ook wel kom vanuit het zonnige eindhoven :D. Ik ga het in de gaten houden. Als ik kom gaat de electribe Sx, kaosspad mini en misschien de xiosynth mee en dat alles in een rugzak(trein als vervoer)
 
Misschien dat ik ook wel kom vanuit het zonnige eindhoven :D. Ik ga het in de gaten houden. Als ik kom gaat de electribe Sx, kaosspad mini en misschien de xiosynth mee en dat alles in een rugzak(trein als vervoer)
In eindhoven schijnt altijd de zon. Ik ga sowieso met de auto, als ik op de datum kan natuurlijk. Dan kun je wel mee rijden.
 
Hoop dat t lukt, aangezien begin juni al redelijk vol zit, maar als ik kan, dan ga ik ook proberen naar Goes af te zakken :)
 
Mocht het lukken dan probeer ik ook te komen. :)
Helaas heb ik een zeer onregelmatig rooster, dus ik kan nu nog niets definitiefs toezeggen.
Maar het lijkt me erg leuk! 8)
 
Eigenlijk heb ik ook wel zin om te komen. 300 (retour 600) km doe ik alleen niet op een dag heen en weer (OV). Ergens bed and breakfast? Of iig breakfast?

.
Ey maart, jeweeettoch!

Je kan hier blijven crashen hooor, maar das wel een stukje verder in middelburg (20km).
 
In eindhoven schijnt altijd de zon. Ik ga sowieso met de auto, als ik op de datum kan natuurlijk. Dan kun je wel mee rijden.

Dat zou niet gek zijn. Ik hoor het tegen die tijd dan wel. Ik woon in ieder geval in stratum dus dat vindt je vast wel. Misschien moeten we binnenkort weer eens een kroegmeeting houden in de baron?:D
 
Het is leuker als een persoon iets meeneemt en dit demonstreert.


hmmmmmmm , tja , wordt voor mij dus alleen een jv2080. Is alleen niet zo erg interresant meer.:Z Neem ik maar niet mee.

Weet je , het wordt dus zeker weten voor de gezelligheid. :biertje:

.
Sterker nog! Ik wil best wel eens een 2080 horen! MikeJarod probeert me al de hele tijd duidelijk te maken dat dat hetgeen
is wat ik voor erbij zoek (kastje/rackje met oeeetjes aaahtjes en veel standaard mooi geluidjes, dus 1010, 1080, 2080, 880).

Dus ik ben eigenlijk best benieuwd :D

in goes ja ? relax man volgens mij woon ik daar flak bij :D

mag jij ook komen dan?!?!?!?!? :P

Er was toch een ban voor strip- en synthhelden, zeker als het met crack te maken had? :D
 
Laatst gewijzigd:
hoop dat ik dan nog synths overheb :D. Ik ben min of meer aan het overstappen naar software maar de electribes blijven....
 
Sterker nog! Ik wil best wel eens een 2080 horen! MikeJarod probeert me al de hele tijd duidelijk te maken dat dat hetgeen
is wat ik voor erbij zoek (kastje/rackje met oeeetjes aaahtjes en veel standaard mooi geluidjes, dus 1010, 1080, 2080, 880).

Dus ik ben eigenlijk best benieuwd

Ik heb evt. nog een JV-880 staan, mocht ik er heen kunnen neem ik hem mee. :)
 
petsje................
 
petsje................
.
volgende week dus ff check doen wat er mogelijk is en wat niet, dan kom ik met een voorstel hoe we het gaan doen, dat herrie maken over speakers is een leuk idee maar dan wel na een bepaalde tijd als alle goodies gechecked zijn door iedereen enzo ofzo..

En idd, geen product demonstraties van winkels enzo, wel is het misschien een idee dat we ZELF demonstraties geven van een bepaald ding ofzo, voor wie daar zin in heeft.

Soort workshop idee, 't lijkt me ook leuk om een PC er bij te hebben waarop Cubase of Live bijvoorbeeld draait zodat we daar ook een beetje mee kunnen pielen en elkaar tips kunnen geven misschien en misschien zelfs wel wat maken, weet ik het. Is maar een idee.

Bier gaat zeker aanwezig zijn, over de rest hebben we het nog.. :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top