Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Coooooool , hier stond ik nou op te wachten........
Ik heb hier wel zin in en kan eventueel een aantal mensen meenemen vanuit Alphen en omstreken of onderweg naar het feest.
Ik heb een bus waar aardig wat materiaal in kan dus mocht iemand iets leuks willen meenemen kan ik het evt. meenemen.
Wel even afspreken over tijden van komst en vertrek.

Het is trouwens voor mij wel een aardig eindje rijden 1 1/2 uur minimaal.

Let wel dit is onder voorbehoud otw afhankelijk van de dag en tijdstip.

Ik hoor graag wanneer het zich af mag spelen.

Goed initiatief :okdan: , zo leer je niet alleen namen maar ook mensen kennen.

Vraag trouwens aan dealers of leveranciers of ze iets nieuws willen tonen tijdens deze bijeenkomst voor promoting of zoiets...:D

Qua eten, hierover heb ik ook nog geen ideeen, natuurlijk kunnen er altijd pizza's of shoarma worden bezorgd, ook is het mogelijk om in Goes wat te gaan eten, alleen zal er dan een stukje gelopen moeten worden.
.
.
Gewoon een Hollandse hap lijkt mij ook wel goed , hutspot , boerenkool met worst.............:D:D:D:D:D
Wat dacht je van sate laten bezorgen (geen varkensvlees graag :r hier houd ik niet zo van , kwestie van smaak).

Mjammmie , dat wordt gezellig en smullen die dag. ;)
 
o ja kheb nog mn eerste mixer nog (Inkel MX996 ofzoiets, 8 kanaals) die ik mee kan nemen..... alleen heb ik vrijwel geen jack - tulp kabels meer .. als iemand 5 of 6jack - tulp kabeltjes kan meenemen en ik die weer ff kan lenen tijdens de meeting dan komt het helemaal goed! :okdan:
.
Die kabeltjes heb ik wel voor je liggen, komt goed!

Zijn er tafels en stroomverlengkabels beschikbaar of moet je zelf een boot opbouwen?
.
Tafels zijn aanwezig, stroomverlengkabels zal ik zelf mee moeten nemen maar ik denk dat ik er wel genoeg heb, beetje afhankelijk van hoeveel gear er meegebracht gaat worden, anders moeten we daar even achteraan nog.

Coooooool , hier stond ik nou op te wachten........
Ik heb hier wel zin in en kan eventueel een aantal mensen meenemen vanuit Alphen en omstreken of onderweg naar het feest.
Ik heb een bus waar aardig wat materiaal in kan dus mocht iemand iets leuks willen meenemen kan ik het evt. meenemen.
Wel even afspreken over tijden van komst en vertrek.

Het is trouwens voor mij wel een aardig eindje rijden 1 1/2 uur minimaal.

Let wel dit is onder voorbehoud otw afhankelijk van de dag en tijdstip.

Ik hoor graag wanneer het zich af mag spelen.

Goed initiatief :okdan: , zo leer je niet alleen namen maar ook mensen kennen.

Vraag trouwens aan dealers of leveranciers of ze iets nieuws willen tonen tijdens deze bijeenkomst voor promoting of zoiets...:D
.
Hehe, jij hebt er zin in! :okdan:

.
Die versterkers zou ik evt wel mee kunnen nemen. Laat het maar weten! Ik heb ook nog twee 18" 500 watt subs staan, maar dan moet ik wel ff vervoer regelen wil ik die meenemen. Die passen niet in me seatje. En wellicht ook een beetje overkilll :D
.
2x 500 watt maar..!! :D

Maar als het moet heb ik een bus ter beschikking waar het in kan, geen probleem om die speakers even van V naar G te brengen en weer terug daarna. :)

BTW.. als mensen echt gaan denken in de trent van een 'feest'.. dat kan natuurlijk ook, maar dan wordt het vooral optredengericht en is er natuurlijk ook publiek nodig, ik denk dat deze meeting eerder richting gezellig kletsen gaat, beetje knoppen draaien en aan het eind van de dag wat performances door enkele leden.
Maar als mensen suggesties hebben voor een programma voor die dag hoor ik dat natuurlijk graag. Willen mensen echt vet gaan optreden, dan lijkt het me beter om 'Het Beest' in Goes af te huren, dat is daar voor bedoeld, maar is natuurlijk ook duurder om af te huren. Maar goed, wie weet.. in de toekomst misschien.. :z

Oja, voor ik het vergeet, ik ga morgen nog niet naar die ruimte kijken waar ik het over had want ik moet onverwacht een paar dagen weg dus dat gaat niet lukken, ik probeer dat volgende week even te regelen. Ik ben d'r wel al eens geweest dus ik weet dat het kan daar, maar het moet even besproken worden.
 
BTW.. als mensen echt gaan denken in de trent van een 'feest'.. dat kan natuurlijk ook, maar dan wordt het vooral optredengericht en is er natuurlijk ook publiek nodig, ik denk dat deze meeting eerder richting gezellig kletsen gaat, beetje knoppen draaien en aan het eind van de dag wat performances door enkele leden.
.
.
We gaan er gewoon een traditie van maken.............;)
Kletsen lijkt mij gezelliger en zo kan je gedachten en kennis uitwisselen , met muziek erbij.
Voor alleen een muziek kan ik net zo goed bij mij thuis om de hoek kijken (niet persoonlijk bedoeld)
.
.
 
als demian nou zorgt voor de basis opstelling dus een aantal contactdozen of centraal punt a 20 stekkers ofzo...

dan kan iedereen met zn eigen verlengkabeltjes de rest doen.,

neem aan dat je als je 5 stuks gear meeneemt, ook zorgt dat je ze kunt aansluiten op 1 stopcontact. en vergeet je eigen audiokabels en of mixertjes niet.
 
.
Kletsen lijkt mij gezelliger en zo kan je gedachten en kennis uitwisselen , met muziek erbij.
Voor alleen een muziek kan ik net zo goed bij mij thuis om de hoek kijken (niet persoonlijk bedoeld)

.
Is zeker waar! Een meeting met optredens in 't Beest lijkt me een goed idee maar wel voor een volgende keer. Eerst maar eens een 'gewone meeting'!
Het lijkt me daarentegen wel vet wanneer we na het eten ff een uurtje of twee wat live kunnen doen met een groep mensen.
Zo te zien kunnen we al een redelijk geluidssysteem neerzetten. Ik heb ook nog twee 600 watt full ranges staan, maar die zijn kapot dus er moeten eerst wat vellen worden vervangen. Met een beetje mazzel is dat dan ondertussen gedaan, maar het zou ook goed kunnen van niet.
 
gaan we ook zeker doen, ik ga jouw acid namelijk voorzien van ultieme spacebleeps..!! :D
 
Bijeenkomst!!!!!!!!!!!!!!!

Bijeenkomst!!!!!!!!!!!!!!!

Even dit item lekkerrrrrrrrr hot houden , want hier hebben wij veel zin in.;)

Zijn er ook leveranciers of winkeliers bereid om tentoon te stellen?????
 
Even dit item lekkerrrrrrrrr hot houden , want hier hebben wij veel zin in.;)

Zijn er ook leveranciers of winkeliers bereid om tentoon te stellen?????

.
Idd liever niet. Het is leuker om van forumleden te horen waarom ze nou die ene synth hebben meegenomen.

Demonstraties van nieuwe synths ed kan je beter bij I4muzique doen ofzo. Of bij feedback, maar daar heb ik nog nooit een (objectieve) demonstratie gehad. Daar is het meer de bedoeling dat je zelf met een koptelefoon op pad gaat.
 
ik heb er nu al weer zin in :)

hapje drankje synthje gezellig
misschien een idee einde van de middag met zn allen ergens te gaan eten daar?
 
.
Idd liever niet. Het is leuker om van forumleden te horen waarom ze nou die ene synth hebben meegenomen.

Demonstraties van nieuwe synths ed kan je beter bij I4muzique doen ofzo. Of bij feedback, maar daar heb ik nog nooit een (objectieve) demonstratie gehad. Daar is het meer de bedoeling dat je zelf met een koptelefoon op pad gaat.
.
.
Dacht iets leuks in te brengen in deze geweldige bijeenkomst als extraaaaatje.
Ik ben in ieder geval niet zo'n fanatieke winkelbezoeker , Maar misschien heb je gelijk.
.
.
 
het is natuurlijk een leuk idee om gear te laten showen,

maar het is leuker als een persoon iets meeneemt en dit demonstreert,
dan dat je de poeha en reclame van de winkel erbij krijgt. dan is er altijd een winstdoelstelling, en die past niet bij de sfeer op een dagje synthbabbel.

daarom wordt het idee van de winkel van de hand gewezen.
 
.
Die versterkers zou ik evt wel mee kunnen nemen. Laat het maar weten! Ik heb ook nog twee 18" 500 watt subs staan

gnegnegne die laat ik zelf al thuis ivm overkill! :bekdicht: :D
Bedoel je 18" W-bins? (SA 4018's)

Sowieso moet ik mn versterkers ophalen in Vlissingen. Dat doe ik dan maar een dagje eerder en blijf ik er crashen. Om m'n speakers op de terugweg ff uit te laden, systempje opbouwen/aansluiten en ze te laten spelen zal ze heus geen kwaad doen.

Kheb alleen geen mixer voor live gebeuren... dus als iemand live wilt spelen zal ie zelf voor een mixer + kabels enzo moeten zorgen.Weet niet hoe de inkel mixer nog klinkt na 10jaar stil te hebben gestaan.

Voor de zekerheid neem ik een haspel en 2 stekkerblokken mee.

En alvast bedankt voor het lenen van de jack - tulp kabeltjes! :okdan:

Is het mogelijk om vanuit de entree gelden iets met een cateraar te regelen?
Ik verwacht geen 3 gangen menu ofso en iets meer entree betalen voor een paar goede broodjes vind ik geen probleem. Als ik maar iets op mn maag heb over heel de dag! ;)

Mag er in de zaal gerookt worden of is er een soort binnenplaats waar dit kan?
Evt. voor de deur roken is een optie maar dan is er een grote kans dat er continu iemand bij de deur moet blijven staan om open en dicht te doen.
 
Laatst gewijzigd:
gnegnegne die laat ik zelf al thuis ivm overkill! :bekdicht: :D
Bedoel je 18" W-bins? (SA 4018's)
.
Nope, ik heb twee 18 inch EV vellen in twee flinke kisten. Zijn zelfbouw. Is een gedeelte van een system van zo'n 2,5 Kwatt, maar de full ranges hebben allebei een kapotte driver en één van de tops ook. Iets te harde party gehad :D


Sowieso moet ik mn versterkers ophalen in Vlissingen. Dat doe ik dan maar een dagje eerder en blijf ik er crashen. Om m'n speakers op de terugweg ff uit te laden, systempje opbouwen/aansluiten en ze te laten spelen zal ze heus geen kwaad doen.
.
Goed plan! Mocht je je vervelen in de Dead City dan laat je het maar weten :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top