Je laatste 3 aankopen??

Die Sonicware heb ik ook op m’n rader vooral die 12 bit sampler, kan Smpltrek ook 12 bit?
 
Die Sonicware heb ik ook op m’n rader vooral die 12 bit sampler, kan Smpltrek ook 12 bit?
Nee helaas, de SmplTrek sampled op 16 bit 48KHz.

Specs
 
Acidbox lll
korgNAno key studio
en Er gaat een Erica synths matrix mixer bijkomen.

Moet wel lachen om mezelf m’n hele desk staat weer vol met gear terwijl ik in de box wilde werken 😂
 
Herkenbaar.

Daarom heb ik alles ingepakt en in het stookhok gezet, dan kan ik me eindelijk weer concentreren op wat ik van plan was, muziek maken.
 
Nou ik heb wel echt heel zorgvuldig geselecteerd. Deze week is het af. Zal foto plaatsen

Maar enige wat in de buurt kwam van analoge sound was uvi falcon en dat programma trok ik echt niet

M’n beste aankoop deze maand Korg drumlogue wat een ding heeft m’n hele inspiratie weer naar 100% getrokken
 
De Drumlogue heeft mijn aandacht, dank zij jou.

Ik ga er na mijn vakantie eens naar kijken of het wat voor me is ook. :)
 
De Drumlogue heeft mijn aandacht, dank zij jou.

Ik ga er na mijn vakantie eens naar kijken of het wat voor me is ook. :)
Ben er nu sp1200 style mee aan het samplen alle samples lekker snel/hoog opnemen en dan downtunen in de sequencer zo vet
 
Herkenbaar.

Daarom heb ik alles ingepakt en in het stookhok gezet, dan kan ik me eindelijk weer concentreren op wat ik van plan was, muziek maken.
Ik ga wat muziek makenvandaag,hmmm,welk instrument ga ik nemen?Nee,dat niet, nee deze niet, nee dat niet....2 uur later, toch maar de eerste.👍🏼
 
Back
Top