Je laatste 3 aankopen??

Kuassa Efektor DL3606
Kuassa Efektor RV3604
Kuassa Efektor CH3604
Kuassa Efektor FL3606
Kuassa Efektor PH3605
Kuassa Efektor TR3604
Kuassa Efektor Whammo
Kuassa Efektor Harmonitron
Kuassa Efektor Meloditron
Is een sale aan de gang, vandaar :P

En 1 Hagibis Desktop Stand voor Mac Studio

Moet zeggen dat ik de Kuassa effecten erg goed vind, simpel maar effectief zeg maar.
 
Ik heb deze en de Sennheizer gekocht letterlijk omdat ze bij veel lijstjes nummer 1 en 2 zijn. Gebruik de sennheizer het meest. Dank omdat hij helemaal afsluit.
Ha, ik had de 7506 ook gekocht naar aanleiding van een review in SOS. Daarna ook een 7509 tweedehands gescoord, wel nieuwe pads en hoofdband nodig want mijn grijze haar werd steeds zwarter. De 7509 heb ik bij de HiFi set in de woonkamer. Ook fijn, niet vermoeiend, erg gedetailleerd en ruimtelijk, heerlijk zweven en spacen op Jon Hassell's Listening to Pictures.....
 
01v96
Ssl umc1
Ssl uf1
 
Geheugenverlies?🤔
Het zijn 3 A4'tjes vol sneltoetsen :D

Beetje overbodige aanschaf misschien, maar zo'n compacte samenvatting was me wel 2,40 waard. Als ik het zelf had moeten destilleren en typen had het me een hoop tijd gekost, en TIJD IS GELD. Hopelijk dat mijn oude verdorde brein zich deze materie nog meester kan maken zodat ik ze niet meer nodig heb binnenkort.
 
Ik heb een AKG 241, maar twijfel om een sennheiser of zo'n sony te halen. Wil eentje met net wat meer luistercomfort, zeker nu twee weken terug m'n zoon geboren is en ik verwacht meer per koptelefoon te doen.

K heb al een bluetooth sony mdr, maar dies meer hifi dan dat model wat @EDP en @vinnieq gok ik. Bevalt wel goed. Wat raden jullie aan?
 
Streichfett is aangekomen, je kent dat wel, vraagt bax of ie bevalt, denk je weer 'ik heb m al uit de doos gehaald bax, weet ik veel, ging nog niet aan, geen tijd voor'
Er is een Roland R8m onderweg met extra kaartjes - de collectie R8 is zo compleet, en de interessantste kaartjes bijna
19 inch drums had ik nog niet, lijkt me cirklon voer. :W
 
korg sq1
Tc brainwave pitch shift pedaal
Korg MS20 kit.. grote toetsen
kabels
ijsje
welke ms20 kit? De 1e, 2e (met schakelaar voor de filters) of de laatste? - ik dacht toch dat er alwéér een kit was...
 
Mid 2023 besloot Klinkske alle meuk er uit te mikken en te gaan spelen 'met de kaarten' zoals ze in Belgenland zeggen. Nu nog 3 vrienden zoeken. Jazz Brush wies, electric drum poker of power drums USA kwarteten / of is het kwartetten hehe ?

IMG_5324.jpg
 

Attachments

  • IMG_5324.jpg
    IMG_5324.jpg
    221,1 KB · Bekeken: 75
Laatst gewijzigd:
Korg SQ-1 (m'n tweede)
ik heb er ook 1 gehaald.
verbazingwekkend zit er geen midi in op alleen via usb.
Das wel ruk. ff kijken hoe ik dat er wel op kan krijgen.
ik wil hem naast synths ook ook op gitaar pedalen doen.
via een volca kun je wel syncen maar start/stop is nog handmatig.
 
KORG Drumlogue
Erica Synths Acidbox lll
Dj TechTools MIDI Fighter Twister BK controller zwart
Screenshot 2023-08-01 at 19.22.09.png
 
Back
Top