Je laatste 3 aankopen??

Heb alles B audio hoe klinkt ie? Heb nog niet gekocht
Nog niet uitvoerig getest maar klinkt op eerste gehoor goed. Handige tool om overgangen te maken. Ik heb ook endless smile van dada life maar transit is uitgebreider en kun je helemaal eigen maken. Met de code discordbaby krijg je nog 10% extra korting.
 
Ik heb hem
Ik denk veel mensen hier op het forum nieuwsgierig zijn naar je ervaringen met deze. :)
Ik heb hem net. Eerste indruk is degelijk en kwaliteit. De bediening is beter dan de enkele knop doet vermoeden. Het bereik van de synth engine is echt bizar. je kan er werkelijk alle kanten mee op. Alleen de synhese techniek begrijpen gaat nog wel even duren ben ik bang. Zo heel ingewikkeld is de structuur niet eens, maar ik heb geen enkel idee hoe ze sommige sounds hebben gemaakt. Oja, soundwise is het echt top. Wat een dynamiek!
 
pff ben gezwicht

Bij Thomann:
1 Boss DM 101
1 9v voeding
1 link gebruikt zodat Jexus er een %tje op krijgt

De vraag is nu of mijn carbon copy pedaal in de verkoop gaat.

Benieuwd wat Nap met de
- Vochlea Dubler 2
doet
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
  • MFB Dominion-1. YES! Wat een bak zeg. Flink punch en ballen, vrijwel alles direct toegankelijk. Ideaal voor de menu-hater. Hoe ga ik het m'n MEK vertellen? Die kan maar beter heel stilletjes in een hoek gaan zitten, anders moet 'ie er uit.
  • David Jones O'Tool.
  • Erica Synths Pico EF
  • MAFD
  • 4ms Spectral Multiband Resonator
Maar ik heb me verder best kunnen inhouden.
 
De seq vd dom 1 is anders nogal n uitdaging. 😅 heb ook geen idee wat ik met die outputs moet, maar dat ligt vast aan mij (n verstand)
hij slaapt hier boven de pro one en is vermoedelijk de laatste 7 jaar niet eens aangezet. Misschien word t tijd voor n herkansing:)
 
Hij heeft maar 1 mono output, lekker overzichtelijk. De sequencer ook even geprobeerd, nootje voor nootje inspelen, plus soort van step locks. Makkelijker dan een TB-303, die snap ik nog steeds niet.
 
een output? Ik bedoel die kleine dingen bovenaan hehe
TB 303 is zeker te doen hoor, boel filmpjes van online. Eens je bezig bent valt t klontje wel.
Ik had gehoopt dat de dom 1 seq even simpel was als de pro one maar dat bleek niet. Ik denk dat ik ook worstel met die banks op de dom 1
 
DW DP New Yorker Daru Jones Signature kit ( kleine kit met dikke sound, compact en leuk voor buiten ook )
DW hihat
13" fat snare vel
Damper
Bassdrum Cowbel holder en tamborine die daar aan kan.
6v lampje voor Fender Princeton II reverb.
 
Back
Top