Je laatste 3 aankopen??

Millenium Steel box 4 45 (stapelbare rackbak van Thomann)
En zwik kooimoeren e.d....
 
Eventide space
Eventide Modfactor
Eventide Pitchfactor
 
Ha, ik zie nu op Wikipedia dat een van de oprichters van Eventide ene meneer Richard Factor was. Ik neem aan dat de pendalen naar hem vernoemd zijn. "Stephen Katz, inventor Richard Factor, and businessman/patent attorney Orville Greene". En de Eventide Orville idem. De volgende Harmonizer wordt dan Katzenjammer?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
GForce Mtron Pro IV upgrade
GForce Oddity 3
GForce Minimonsta 2
Vervangende earpads en kabel voor mijn Sennheiser HD600
 
Racklade van Adam Hall
Schroevendraaier
Uitgeprinten en ingelijmde handleiding voor mn EPS 16+ bij de copyshop
 
- Nog 2 USB Ground Loop Adapters
- Klevgrand Tomofon
- Korg Modwave Native
 
Erica Drum module
Erica drum sequencer
Cre8audio West Pest
 
  • Make noise -Morphagene, -mijn muzikale keukenmachine; hakken, snijden, mengen en nog meer van microgeluiden-
  • Boek -Microsound- Curtis Roads ; was vermeld in handleiding Morphagene... Lekkere dikkerd... ff kijken of ik mijn wiskunde nog moet ophalen ;-)
  • 6 meter microfoonkabel; zodat ik zelf een fijne XLR naar 1/8 TRS kan maken. Kan ik fijn gitaar of microfoon aan de Morphagene hangen; ok.. Doepfer externe input A-119 ervoor.
 
- AM Acid Rack - zag steeds die ads op social media, toch eens geklikt en nog niet eens een tientje. Klinkt prima en een man heeft nooit teveel 303s. Aanrader.
 
Caelum - SUB Synthesiser - International Joke Day '23 gratiz
Eventide QuadraVox - Gratiz
Spektro Audio - ACDGEN
Wave Alchemy - Radiance
Winix Zero Pro - Mooie grote luchtreiniger om de studio beetje stofvrij te houden. Als ik zag wat er weer in 2 jaar tijd de macpro was ingezogen, echt niet normaal.
 
6 x klevgrand
die shit van kazrog
en een abbo op kush alles

oh en een perkons en boss dm101
 
Korg ModWave Native
Alle MTron Pro soundbanken die ik nog niet had (stuk of 7)
Apogee Phases
Plugmon MONA diva skin
 
- Focal Clear MG Pro
- Motu M4
- Nexus 4
- Avenger Soundbanls (10x)
- Serum Soundbanks (total bundle from PML)
- Alle samples van PML (60gb). Zit al bijna 20 jaar vast met alleen de Vengeance, dus het werd tijd om deze eens aan te vullen met iets nieuws.

Wanneer ze bij Refx (Nexus) uitverkoop hebben eind november, schaf ik een 10 tal soundbanks aan, en dan zie je me hier voorlopig niet meer terug.
 
Back
Top