Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

De E-mu ROMs die ik op MP kocht (Protozoa en World), werden vanmorgen geleverd.
Ik heb ze onmiddellijk in mijn MP7 gemonteerd, en ze werken perfect :)
 
Ben maar een VIP geworden voor die DSP56300, leuk setje VAs nu al :)
Screensho5.jpg
 
bezig geweest aan een nieuw nummer op de osmose "death of a drone" half improv maar met een paar leuke dingen van te voren bedacht, hopelijk straks online als ik tevreden ben
 
Ik sta op het punt om te luisteren naar een track waar ik gisteren de hele dag mee bezig ben geweest en natuurlijk veel te lang mee door ben gegaan, waardoor het vanochtend bij het opstaan nog steeds in m'n hoofd rondging. Maar goed, m'n oren zijn wel weer hersteld denk ik...
Hopelijk vind ik het nog steeds zo leuk als gisteren.... ik heb weleens gehad dat het dan echt zwaar tegenviel.... :O
 
Ben maar een VIP geworden voor die DSP56300, leuk setje VAs nu al :)
Bekijk bijlage 3851717
Ik denk dat je modular verslaving wel overgeslagen is naar software haha

Nu ik meer ruimte heb op zolder daar een diy werkplekje gemaakt zodat m’n muziekmaak buro in de slaapkamer studio netter blijft🎉
 
Gisteren een gezongen Prince ode ingekort, stem verwijderd en op yt gezet. En in een moeite ook mijn Don’t Rock wat bijgewerkt en via distrokid verspreid. En toen was het plots 02u00.

Vol twijfel uiteraard. Zo van ‘is het wel goed genoeg’. Vast niet maar het scheelt me vast geen eurocent inkomen.
 
Hopelijk vind ik het nog steeds zo leuk als gisteren.... ik heb weleens gehad dat het dan echt zwaar tegenviel.... :O
Herkenbaar. Ik ben ook wel eens zo lang doorgegaan dat ik het nummer veekeerd begon te horen, bv derde tel als erste tel horen. DAN is het zeker tijd om te stoppen...
 
Ik sta op het punt om te luisteren naar een track waar ik gisteren de hele dag mee bezig ben geweest en natuurlijk veel te lang mee door ben gegaan, waardoor het vanochtend bij het opstaan nog steeds in m'n hoofd rondging. Maar goed, m'n oren zijn wel weer hersteld denk ik...
Hopelijk vind ik het nog steeds zo leuk als gisteren.... ik heb weleens gehad dat het dan echt zwaar tegenviel.... :O
bekend probleem!

zo heb ik een heel aantal 90% klare nummers die ik ff een maand weg heb gelegt omdat ik het niet meer hoor.. te veel gedraait
 
Gespeeld met Kurzweil Dynamic VAST. Het is me gelukt om met een lege patch in enkele minuten een syced saw te maken. Van daaruit borduren we verder :koffie:
 
Een tijd geleden heb ik een E-mu Proteus 2000 gekocht, en ook een MP-7. Ik ben nu bezig om 1 voor 1 de presets te beluisteren. Vooral als het een 'kit' is, neemt het beluisteren van 1 preset een aantal minuten in beslag. In een uur kan ik 15-20 presets beluisteren. Ik maak ook aantekeningen, voor later.

De MP-7 heeft 4 roms, met elk 512 presets. De Proteus heeft 2 roms, met 1024+512 presets. Ik ben dus nog voor màànden zoet... :P

(en als alles goed gaat, komt er morgen een Proteus Orchestra bij, met 2 roms, voor nog eens 512 presets)
 
Een tijd geleden heb ik een E-mu Proteus 2000 gekocht, en ook een MP-7. Ik ben nu bezig om 1 voor 1 de presets te beluisteren. Vooral als het een 'kit' is, neemt het beluisteren van 1 preset een aantal minuten in beslag. In een uur kan ik 15-20 presets beluisteren. Ik maak ook aantekeningen, voor later.

De MP-7 heeft 4 roms, met elk 512 presets. De Proteus heeft 2 roms, met 1024+512 presets. Ik ben dus nog voor màànden zoet... :P

(en als alles goed gaat, komt er morgen een Proteus Orchestra bij, met 2 roms, voor nog eens 512 presets)

Gaaf zo'n MP7. Die wil ik ook al keilang. Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?
 
Gaaf zo'n MP7. Die wil ik ook al keilang. Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?
Op Reverb. Locatie was Washington, dus ik moest import en taksen betalen.
Er zit ook een XLEAD-rom in, dus in feite is het ook een XL7.
 
Op Reverb. Locatie was Washington, dus ik moest import en taksen betalen.
Er zit ook een XLEAD-rom in, dus in feite is het ook een XL7.

Thanx! Moest je dr dan ook een powerconverter tussenzetten of?
 
Nee, de E-mu modules en Command Stations hebben een universele PSU (100-240v)
 
Beetje trippen met die Virus TI plugin..... sorry geen supersaws hier
 
up-tempo new beat :P
 
Back
Top