Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Gewoon naar de Moog Muse demo's geluisterd.Knappe synth,goede geluiden, maar niet onder de indruk.(Voor geen enkele synth meer).Wel van de prijs.Moet wel ergens inzitten; niet?Geen poly At,keybed zou ook wat minder zijn.Knoppen,schuiven?
 
Laatst gewijzigd:
OB-X + Sonsig Ace + Phazevibe + Delay3000 + Dynacord VRS 78 =
 
De Roland ef 303 phono ingang een drumbak voeren en combi met seperate outs naar de mixer.

Laat ons zeggen dat de ef 303 1000 keer interessanter is via zijn phono input 😎
 
Van alles geprobeerd om met de Cirklon op de rytm samples te veranderen. Dus dat ik tijdens een pattern bv kan switchen van een lange naar een kortere kick sample op de rytm. Op zich werkt prima, maar helaas stuurt de cirklon eerst de Note on en daarna pas de CC om de sample te switchen. Oftewel, de sample veranderd steeds een stap te laat.... Had een work around, waarvan ik dacht dat ie werkte, maar helaas werkt dat niet voor de eerste stap in een pattern....

Leuk dat hardware geneuzel waar je iets wilt doen met apparaat wat je al veel eerdere was gelukt met een andere apparaat (of gewoon ableton...) 8o)
 
Discovery Pro 8.4.3 nothing more, nothing less
 
De net aangekomen ebay UK gescoorde Roland Sh09 uitgelaten met de SQ1, terwijl ik de phones out terug blend via de aux in. De nieuwsgierige weet de video wel te vinden op YT, maar verwacht enkel maar een loopje met getweak :) - ben er wel blij mee, klinkt vet
 
beetje spelen met de waldorf XT emu
leuke geluidjes uit dat ding.
Screenshot 2024-08-10 at 17.47.24.png
 
De net aangekomen ebay UK gescoorde Roland Sh09 uitgelaten met de SQ1, terwijl ik de phones out terug blend via de aux in. De nieuwsgierige weet de video wel te vinden op YT, maar verwacht enkel maar een loopje met getweak :) - ben er wel blij mee, klinkt vet
Ow, SH-09, au au au, sukkel die ik was, ben, en zal zijn
 
Ben blij dat ik geen 2e sh 101 kocht. Denk er ook over om de basstation 2 te verkopen nu die sh09 me zo auditief bevredigd. Ze zijn nog betaalbaar als je zoekt, wie weet worden ze duurder eens de rest t snapt en de sh101 1500+ gaat
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Van alles geprobeerd om met de Cirklon op de rytm samples te veranderen. Dus dat ik tijdens een pattern bv kan switchen van een lange naar een kortere kick sample op de rytm. Op zich werkt prima, maar helaas stuurt de cirklon eerst de Note on en daarna pas de CC om de sample te switchen. Oftewel, de sample veranderd steeds een stap te laat.... Had een work around, waarvan ik dacht dat ie werkte, maar helaas werkt dat niet voor de eerste stap in een pattern....

Leuk dat hardware geneuzel waar je iets wilt doen met apparaat wat je al veel eerdere was gelukt met een andere apparaat (of gewoon ableton...) 8o)
Volgens mij kan dat wel in de list-editor in een CK pattern, daar kun je de CC voor de noot zetten. IIRC
 
Rare dag hier... geen internetverbinding sinds 12:15, gelukkig werd eind van de middag een Behringer Solina String Ensemble geleverd... Firmware update hotspot op telefoon, net als deze upload...

Ik mis mijn lieve internetverbinding zo... :P Uiteraard speelt de Solina een belangrijke rol in deze track.

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!


 
Rare dag hier... geen internetverbinding sinds 12:15, gelukkig werd eind van de middag een Behringer Solina String Ensemble geleverd... Firmware update hotspot op telefoon, net als deze upload...


Bekijk bijlage 3851614
Ik snap en voel je… hier in het dorp hebben we regelmatig dat het internet er uit ligt. Erg frustrerend wanneer je online werkt, en zo komt je tekst extra hard binnen. Je uploaded stukje klinkt verder best wel ok als ik eerlijk ben. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
 
Back
Top