Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

0700...
Vocht liep van de muren..

 
Laatste dagen weinig gedaan, een van mijn parkietjes is behoorlijk ziek, waarschijnlijk een hersenbloedinkje gehad, linkerkant van zijn lichaam werkt vrijwel niet meer. Dus nog even een paar dagen aankijken, wordt het niets meer dan wordt het laten inslapen. Hij is bijna 12 jaar oud, dus dat is behoorlijk oud voor een parkiet.
 
Wat verder gewerkt aan mijn nieuwe project, een cover. Hmmmm het deel wat ik al heb klinkt niet erg overtuigend en ik vecht om het volgende deel ingespeeld te krijgen. Misschien moet ik het maar laten varen?

Ik heb iig veel over mijn setup bijgeleerd, dus misschien klaar voor nieuw eigen werk. SF contest komt dichterbij...
 
Laatste dagen weinig gedaan, een van mijn parkietjes is behoorlijk ziek, waarschijnlijk een hersenbloedinkje gehad, linkerkant van zijn lichaam werkt vrijwel niet meer. Dus nog even een paar dagen aankijken, wordt het niets meer dan wordt het laten inslapen. Hij is bijna 12 jaar oud, dus dat is behoorlijk oud voor een parkiet.
kut voor je phochos...sterkte ermee man.
 
Begon met een techno achtige kick waar ik m’n nieuwe distortion plug-in voor gebruikte. Een paar uur later had ik 5x4 bar klaar staan. Deze kan ik nu mooi gaan uitsmeren de eerst volgende keer dat ik achter de laptop zit. Doel is om (voor mijn doen) minimaal aantal geluiden te gebruiken en goed luister hoe de pro’s het doen.
 
Heel t weekend uren bezig met de body synth en n sq10 maar waar ik m voor wou gebruiken in de jam ging nergens heen.
 
ROM (Peter Siedlaczek Advanced Orchestra) in mijn Proteus Orchestra geplaatst.
Nieuw geleverde kabels gelabeld. Dat is een pak werk, maar scheelt later, als ik een verbinding moet terugvinden :)
 
Back
Top