Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Snelle sessie in Reaper. Is een lange loop geworden
 
Laatst gewijzigd:
Ik kan plots geen soundcloud meer beluisteren zonder app, dus ik heb je vorige nog niet ondergaan...
ik heb liever dat t embed (of hoe schrijf je dat) op t forum maar ben te dom om te snappen wanneer dat wel en niet lukt.
 
Met de gsm hangt het bij mij af van hoe het op synthforum geplaatst is. Sommigen gaan perfect, sommigen brengen me meteen naar de app store.
 
Ik ben op vakantie en heb mijn synths daarom al ruim twee weken niet aangeraakt. Ik wilde alleen even aangeven dat geen handleidingen lezen omdat…
… Ik heb geen plaats om die te leggen en lezen tss mijn gear.
… toch wel de ultieme SF-opmerking ‘ever’ is. :)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
dit en gelukt. De drumtraks heeft momenteel allemaal custom sounds.

Wat muziek maken is vast niet voor vandaagwant ben alweer zo plat als n pannekoek

IMG_1604.jpeg
 
Gewoon lekker trippen met een Arp Axxe en MOOG delay.
 
Ik ben al een week grieperig dus ik geen reet gedaan terwijl ik een maand geleden nog lekker produktief was.
 
Net een TD-3 MO opgehaald en natuurlijk gelijk even naast de gewone TD3 gelegd. Conclusie, de gewone mag ook blijven, voorlopig in ieder geval, maar de MO heeft wat mij betreft veel minder sweetspot. Maargoed, dat is natuurlijk ook het leuke, je kan er meer mee. Sowieso klinken ze met zijn tweeën helemaal dik :)
 
Oogoperatie.Een synth met schuifregelaars en draaiknoppen zou nu wel handig zijn.
 
erica-bullfrog-big2.jpg

Deze lijkt me dan wel geschikt, lekker groot. Beterschap.

 
Vandaag weer aan de gang met de MPC en de MPC Bible.

Ik ben al een tijdje bezig met een animatieproject waar in een serie samples van stemmen moeten komen.
Voor de bewerking van die samples heb ik geëxperimenteerd met de Iridium. maar ik ben benieuwd naar wat de MPC op dat vlak voor me kan betekenen.
 
Back
Top