Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ik heb mijn NS10 speakers in de studio gepast en met n stofzuiger de dome kap vd woofer terug bol gezogen die n adhd bengel volgens de vorige eigenaar geduwd had.
Ik hoop vanavond nog iets heel donker te beginnen qua track maar de hond moet nog gewandeld worden en t is al 21u20 dus we zien wel.

praatjes vullen geen gaatjes, maar vliegenraamdoek en n stofzuiger vult wel domes.
IMG_1853.jpeg
 
@ish We kijken uit naar de foto’s van je nieuwe studio!
Ik ook! Nog even hard doorwerken. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van de vorderingen. Voorlopig zijn de meeste synths van klein en gemiddeld formaat over en staan veilig in de voorlopige opslag. Studio bouwen gaat nog wel even denkwerk en tijd kosten maar ik heb in ieder geval sinds lange tijd weer meer dan genoeg plaats :kroon:
 
Begonnen aan een nieuw project, weer een cover. Origineel totaal geen synthnummer en noten/akkoorden vinden kost me moeite.

Ik heb de eerste strofes al, nu komt het refrein...

Dit is nog maar stap 1, ik ben nog niet bezig met een eigen versie/arrangement.
 
Ben alweer uren aan 't kullen met de 909 day inzending in spe. Ik zou m graag uploaden zodat ik weer sociaal kan zijn met mijn vrouw, maar mss slaapt ze toch al :D
 
Eventide space op dw8000 gezet. Niet echt goed, morgen weer naar lexicon.
Wat synths verplaatst en plaats maken voor nieuw speelgoed.
 
Nieuw laptopstandje van Temu ontvangen. Kun je 360 graden draaien. Daar Microkorg opzet zodat ie precies op fijne hoogte achter m'n Poly D staat. Ziet er fijn uit, benieuwd hoe het in de praktijk bevalt.
 
Heerlijk gejamd met de Roland TR-6S, TB-3 en SP-404 mk2 voor 909 Day. Met wat hulp van LXR-02, Perkons en wat FX.
 
hier zit ook een 909 in :P Retrosound™ jonguh

 
Laatst gewijzigd:
De afgelopen dagen de eerste echte synth die ik kocht (CS6X) van stal gehaald om bepaalde patches te analyseren om te kijken of ik daar in mijn huidige setup 'betere' versies van kan maken.
Hoewel hij geen deel meer uitmaakt van mijn actieve setup vind ik het toch nog steeds een aangenaam instrument.
Ik heb een hoop geleerd op dit instrument en vooral met het AN bord dat er in zit (2 zelfs) en ik heb er vooraal heel veel lol mee gehad.
Alleen al om nostalgische redenen gaat hij niet de deur uit.
 
nieuw presetje gemaakt vanavond en er meteen een klein stukje mee geoefened, dat vind ik persoonlijk de beste manier om er achter te komen of je preset wat waard is :P
voor een digitale synth vind ik em wel lekker vintage klnken

 
Dat valt wel mee, maar bedankt voor de tip. Kan de luxaflex dichtdraaien op de momenten dat de zon erop schijnt.
 
Ik heb er 1 in een doos gedaan voor de verkoop.
Een yamaha DX11. wat een sexy machine is dat.
Vind dat echt een mooi ding.
 
Ik kwam laatst een set tegen van Klangkuenstler, volgens mij een soort schranz techno. Vond dat nooit wat, maar hey, smaken veranderen dus aardig wat naar geluisterd van de week. Gaf inspiratie om daar zelf eens wat mee te experimenteren.

Drums volledig met de Analog rytm 2, met eigen gemaakte rauwe 909 samples uit de behringer door de bx800. Vervolgens veel fx en filter gedoe via de performance mode en twee scenes en dat klinkt volgens mij toch niet slecht :). Voor de vorm even twee classic sounds erachter gezet en ff wat opgenomen, kan hier nog uren mee door gaan hehe

 
Back
Top