Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ah ben net uit de kelder. 2 laagjes over elkaar spelen op de cirklon… wordt t mr oiseaux of eerder depeche mode… ben er nog nt uit 😀
 
Het kwik stijgt en Onlyfans en MC-505 gearpr0n is er gezellig bij :)

Lekker bezig hoor :koffie:
 
Vannacht vier live takes zonder bewerking gedaan. Discovery Beyond Pain’ een ‘muzikake reis’ van 30 minuten geïnspireerd door een gedicht van een vriendin. Gebruikte instrumenten:
Meng Qi Wing Pinger
Soma Enner
Nord Drum3p
Soma ROAT
Soma Cormos
en een kalimba met (versterkings)element
 
Ga vanavond aan mijn nieuwe project beginnen, Seasons. Over de equinoxen en solstitiums, dus de seizoenstartpunten.
Inmiddels twee nummers opgenomen en afgemixed, Lente Equinox en Zomer Solstitium. Vanavond verder met de Herfst Equinox.
 
Uren met pret zitten jammen met de cirklon en 4 filmpjes gemaakt. Maar laat ons zeggen dat t herluisteren nogal ontnuchterend is
 
Marcheer Muziek
 
bezig aan alweer n verse track met de cirklon. Doet wat newbeat achtig aan, wou eerder minimal wave doen maar ik ken niks van refreintjes en met t refrein lijkt t newbeat :D
 
 
ik begin (zonder handleiding te lezen, jakkie) eindelijk de cirklon te begrijpen. ik kan zowaar met scenes werken. Vandaag alweer een paar uurtjes patterns zitten verzinnen die variaties zijn op wat er al was. En dan met scenes de volgorde kiezen. Om dan maar weer variaties te maken want er is nog niet genoeg goed om van een nummer te spreken, maar ik hou van de flow (en dat is op dit niveau wel een goeie zaak)
2 ms 10's een GEN R8 en een ms20 en de DX voor drums, door wat tape delays. Ik mis een interessante melodie, ik heb er al een boel maar nog niks dat er echt uit piept
 
Ik heb geen plaats om die te leggen en lezen tss mijn gear. Bovendien cv gate ik alles met kentons dus een boel zaken werken toch niet.
 
Gisteravond en vanmiddag opgetreden met band.
kurzweil en ub-xa.
De poly aftertouch van die laatste is echt super voor livewerk.
 
Akkoordenschema waar ik al tijdje mee bezig was eindelijk opgenomen. Sound design voor OB-X8 en Prophet-10 stack die het af moeten spelen ook klaar. Drums en tuned kicks opgenomen en processed met fx, TB-3 lijntje opgenomen en gitaar melodietjes bedacht. Productieve sessie.
 
alweer gejammed met de cirklon en er staat over enkele ogenblikken een verse track op SF om jullie allen te irriteren :D
 
Back
Top