Ableton Live 12

Ben al meer dan 3 weken bezig om het met opgave van mn btw-nummer te kopen, krijg nauwelijks respons en als ik het krijg blijkt er weinig gelezen te zijn of begrepen te worden. Dat was lang wel anders, support lijkt een schim van wat het ooit was, matig matig. Ableton verkocht aan Ziggo?
 
cdn-downloads.ableton.com/channels/12.0/ableton_live_suite_12.0_64.zip

cdn-downloads.ableton.com/channels/12.0/ableton_live_suite_12.0_universal.dmg
Hey top, dat werkte inderdaad :)
 
ik heb 7 dagen om me te bedenken.
Denken jullie als ik 12 koop dat ik dan eindelijk wel goede muziek kan maken?
 
Ik heb net uit baldadigheid naar bitwig gekeken, mijn upgrade zou daar 99,- zijn… ik trek het programma alleen niet… :/

Ik heb nu nog 1 studio maatje over en we blijven beide voorlopig op 11 hangen. Alles werkt prima
 

Gisteravond besloten om toch nu de upgrade naar 12 Suite te doen. De mooie toevoegingen aan Clip Editing en Note Editing maakten voor mij de doorslag hier.
 
Ik neig er naar om te bestellen, maar heb ergens ook wel geleerd toch ff te wachten omdat er ook na de publieke beta periode toch nog altijd bugs worden gevonden. Dus voor mij wordt het komende zomer switchen naar Live 12 Suite.
 
gedownload maar draait niet op Mojave. Lol.

toekomst muziek dan even voor mij.

Zijn er hier mensen die met opencore succesvol de nieuwe Ableton draaien op een 5.1 Mac Pro. ??

Zie het niet echt zitten om een nieuwe Mac te kopen namelijk. Werkt nog heel prettig nl.
 
Ik heb Live 12 nu draaien, maar alles is nogal klein op mijn scherm, iemand een idee hoe ik alles wat groter maak? Met name de fonts dus eigenlijk.
 
Back
Top