Ableton Live 12

Ik heb ableton live 11 gekocht want de 12 zat daarbij (upgrade als hij uitkomt) de standard versie. Een upgrade van men live 10.
Nu momenteel aan het werk met ableton 11 en ben er toch content van, maar uiteindelijk gebruik ik toch allemaal vst's en plugins.
Ik gebruik dus niet echt de functies in ableton
 
Voor de macgebruikers: Gaan jullie 12 over 11 installeren of verwijder je eerst 11 en dan 12 installeren?
 
Trouwens, ik zag dat ik een mail van Ableton heb gekregen dat ik mijn licentie van 12 kan downloaden en de licentie is toegevoegd aan mijn account.
 
Volgens mij kun je niet over instaleren.
Je hebt dan gewoon 2 installaties.

Ik loop nog te twijfelen.
echt een update met niets erin..160 euro.. .
 
Trouwens, ik zag dat ik een mail van Ableton heb gekregen dat ik mijn licentie van 12 kan downloaden en de licentie is toegevoegd aan mijn account.

Ja, dat mailtje kreeg ik ook. Ik kan alleen nergens in mijn account de installer vinden/downloaden. Maar ik wacht het wel even af... geen haast.
 
Ja, dat mailtje kreeg ik ook. Ik kan alleen nergens in mijn account de installer vinden/downloaden. Maar ik wacht het wel even af... geen haast.
Raar. Het is wel van mijn cc rekening afgeschreven..
 
Ja, dat mailtje kreeg ik ook. Ik kan alleen nergens in mijn account de installer vinden/downloaden. Maar ik wacht het wel even af... geen haast.
vorige week kregen we een mail dat hij op 5 maart gereleased wordt, dus zal er morgen in staan denk ik.
 
Denk het ook. Ik heb hem vanochtend al betaald maar staat niet in m’n account. geen idee of er iets baanbrekends in zit deze keer. Ik update altijd maar gewoon. Beetje fatsoenlijke audio bewerking zou wel leuk zijn anno 2024 ipv die dinky toy versie die Ableton heeft. Maar zal wel weer niet :)
 
cdn-downloads.ableton.com/channels/12.0/ableton_live_suite_12.0_64.zip

cdn-downloads.ableton.com/channels/12.0/ableton_live_suite_12.0_universal.dmg
Waar zie je dit?
 
Zojuist mail gehad om te betalen, gedaan en gedownload. Morgen ff installeren. :)
 
Back
Top