Ik weet dat heel zeker. L'enfer c'est les...Zo'n XXXL beurs lijkt me pure hel.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat heel zeker. L'enfer c'est les...Zo'n XXXL beurs lijkt me pure hel.
Leuk hoor. Vroeger weleens naar de grootste platenbeurs van Europa in Utrecht geweest. Was altijd leuk en gezellig.Als Zwolle niet te ver weg is kun je zondag ook naar de XXXL platenbeurs
![]()
Europa’s grootste eendaagse platenbeurs komt naar Zwolle
Bezoek op 23 februari 2025 de grootste eendaagse platenbeurs van Europa in Zwolle. Ontdek exclusief vinyl, collector’s items en meer!www.zwollenu.nl
ik rip gewoon alles van youtube, platenspeler al 30 jaar weg hier.
Die hi fidelity waanzin laat ik aan me voorbij gaan...(fukking irritant elke 15min opstaan, geen skipfunctie, krassen/tippen etc)
Ieder ze meug, maar dat platenbeurs gedoe vind ik een hoog treintjesverzameling gehalte hebben.
Zullen wel een aantal niet leuk vinden, maar ik hou van de pluriformiteit van meningen en de andere kant belichten, sorry.
op een platen beurs vindt je niks ,verloren moeite
en 10 euro voor parking en 10 voor de inkom , drank uit een plastiek beker 3 euro ,1 euro voor de wc . JAWADDE
Als dat de maatstaf is, dan kun je nergens meer heen.en 10 euro voor parking en 10 voor de inkom , drank uit een plastiek beker 3 euro ,1 euro voor de wc . JAWADDE
Er is altijd een cateringstand met veel bier.op een platen beurs vindt je niks ,verloren moeite
Verkeerde ervaring?Goedkoper dan een voetbalwedstrijd, veel leuker, en je komt met iets onverwachts thuis dat geen blauw oog of traumatiserende ervaring is