Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Onze jongste van 13 koopt ook af en toe cd's, van artiesten waar hij echt fan van is. Dat is ook een soort van statement, net als een T-shirt van zijn favoriete band. Iets om te hebben.

Toen ik nog muziekjournalist was, mocht ik ooit Green Day interviewen. Ter voorbereiding kreeg ik hun nieuwe album 'American Idiot', op naam en met een groot zegel erop. Als ik de nummers online zou verspreiden, zouden ze me opsporen en doodschieten, dat idee 😊 Die cd heb ik nog en die heeft zoonlief laatst aan zijn muziekvriendjes en Green Day-fans laten zien. Hun mond viel open en ze waren allemaal jaloers. Dat heb je bij streams niet.

Ik zoek nog steeds een online muziekwinkel met een groot aanbod aan CD's, te vergelijken met sounds.nl - maar dan in België.

Waarom in België? Het land maakt mij eigenlijk niet uit - zolang de verzendingskosten maar redelijk blijven.
Sounds.nl vraagt 10 euro verzendingskosten voor 1 CD (2,5 euro binnen NL).
kroese-online.nl zelfs 20 euro :stupid

Ik zoek nog steeds een online muziekwinkel met een groot aanbod aan CD's, te vergelijken met sounds.nl - maar dan in België.

Waarom in België? Het land maakt mij eigenlijk niet uit - zolang de verzendingskosten maar redelijk blijven.
Sounds.nl vraagt 10 euro verzendingskosten voor 1 CD (2,5 euro binnen NL).
kroese-online.nl zelfs 20 euro :stupid
Kun je zoiets niet op Discogs vinden?

Op eBay is een verkoper “medimops”, die enorm veel CDs heeft.
Verzendkosten voor de 1 CD zijn €2,99. De bijkomende CDs worden zonder extra kosten verstuurd.

Dit lijkt op het eerste zicht op wat ik zoek:

Ik dacht eerst dat DE even duur (qua verzending) zou zijn als NL - omdat dat vaak op Discogs zo is...

Ik zoek een CD-winkel he. Nieuw, niet tweedehands. Recent uitgebracht of oude stock.
Voorbeeldjes; deze CD's: (de heruitgaves van 15-02-2025)
zijn zelfs niet te vinden op Discogs omdat er geen pagina's voor bestaan.

Heel klein aanbod. Ik zie maar een stuk of 100 artists als ik die filter aanzet.

Maarrreuh... volgens mij ben jij gewoon aan 't Googlen. Ik kan dat ook hoor. :D

Dank je voor de tip! (al is het aanbod toch niet zo groot als ik zou willen)
Ik heb al een aantal moeilijk te vinden CD's van hem besteld: nette prijzen, product goed en verzending vlug. (Besteld via Amazon.de)

Zo'n XXXL beurs lijkt me pure hel. Bij de Kringloop hier werk ik bij ieder bezoek 1 bak door (ik werk mij langzaam van links naar rechts) en dan ben ik er alweer helemaal klaar mee. Moet er niet aan denken om een heel beurscomplex door te moeten met honderden zo niet duizenden bakken.

Back