Wie doet er mee? 909 day

Die Joris weet elke keer wel wat ie doet.

die plaat geeft me echt zo dat gevoel van vroeger tis al laat of vroeg tis te zien hoe je het bekijkt;) en dan legt de dj dit op mooi goed gemixt dat dit nummer alleen begint te spelen waneer die 303 er in komt en dan hopla
man man ge hebt direct den vide om weer uurtjes door te gaan
haha thanks man wat een top reactie :). Hoop het nog een keer mee te maken op mijn eigen muziek :)
Als je nog verder gaat met de mix, er lijkt een beetje een doffe sluier over de hele mix te liggen… Verder wel een relaxte aangename track :mega:
Thanks, helemaal mee eens van die mix :)
 
Helaas ook te laat klaar maar ja... ik had weinig tijd maar wilde mijn RD-9 absoluut weer eens de sporen geven. Het signaal van de RD-9 gaat naar een delay-pedaal en naar een pitchshifter. Het delayed signaal gaat naar een amp simulator pedaal en daarna naar de pitchshifter. De amp simulator geeft een lekkere distorted sound. Wat je hoort is een enkele RD-9 en de drie pedalen.


jaaaaa, lekker hoor!
 
Beetje voorspel... Mocht ik geen beter resultaat hebben, morgen nogal veel afspraken. Wie weet deze nacht nog wat.
Dit is enkel de 909, en wat fx en feedback op de sends. Ik heb nog nooit techno gedaan, dus vergeef me al wat niet deugd want ik deed maar wat.

holy shit! Wat een lekkere track!!!
 
Hier ook een latertje. Door "technische problemen" meerdere malen opnieuw moeten beginnen.
Helaas is m'n mastering chain atm stuk dus het klinkt allemaal wat minder punchy en luid als ik had gewild. Misschien later nog eens een re-master doen ;)

 
Ja ik dacht t al :)

We zijn ruimdenkend hoor. Als t motiveert = doel geslaagd
 
Hola,
Liep ik toch vooruit:D
Bij 303 heb ik 909 gebruikt:engel:

Groeten van Andreos:)
Sorry, dat mag alleen op 12 december 😁
 
12-12 : 3-03 + 9-09 😁

En op de 11e van de 11e mag je een carnavalsnummer maken met een 808 en een 303. (Of met een 909 en een 202, 505 met 606, .. affijn… 🤣)
 
Sp-202 dag vergeten nu vergaat de wereld
 
Najaaah ik daardoor dan dus ook :) :) :)
 
Laatst gewijzigd:
Leuk allemaal. Straks ff geduldig alles langs luisteren. Ik zal kijken of ik zelf ook nog een lolletje in elkaar kan prutsen. Maar tikje druk met andere (leuke) dingen.
 
Back
Top