Wie doet er mee, 909 day challenge voor 9 september 2024

909404303.jpg



Eindelijk weer eens meegedaan :D Een live improvisatie met de Roland TR-6S, SP-404 Mk2 en 2x TB-3, met wat hulp van de Erica Perkons en wat FX. Ben benieuwd of iemand de sample van de melodielijn herkent.
 
Laatst gewijzigd:
Nope, maar ik snap waarom je daar aan denkt. Dat was een onbedoeld maar niet onaangenaam bij-effect van de SP-404 fx.
 
Zou het niet weten . Maar mocht ik iets roepen dan wordt het Rhythym is a dancer.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Nog véél obscuurder. Beste kans als je zelf in de 70s een hippie was of met hippie ouders bent opgegroeid.
Hebben we het dan over "obscuur voor het grotere publiek" als in Deodato of Don Lewis, of "obscuur zelfs voor de freaks" zoals Johan Timman?
 
Hebben we het dan over "obscuur voor het grotere publiek" als in Deodato of Don Lewis, of "obscuur zelfs voor de freaks" zoals Johan Timman?
Die ken ik geen van allen dus geen idee :D Maar ik gok op 'freaks'.
 
Is vandaag dus. Leuk, ben altijd te laat met dit soort dingen. Digitakt 1 sequenced de 909 samples met een AH saus, Mutable instruments Plaits met Oto BAM en P6 doen ook mee. Geen tijd meer dit in sporen op te nemen, editen en weet ik al niet meer. Alleen door BX Masterdesk gehaald. Een hele fijne 909 dag:) .
 

Attachments

  • 909 dag.mp3
    16,3 MB
Tem 10 september. Zodat je je 909 jam die eindigt vandaag om middernacht, morgen nog kunt delen. Ik was ruimdenkend en begripvol. Happy 909 dag. Knallen maar
 
Hierbij mijn inzending voor de 909 challenge, met dank aan Klinkske voor het leveren van de samples. Met deze track ben ik lekker vrij geweest om te doen waar ik zin in heb en voor de verandering eens iets anders dan trance te maken. De track heeft ook onwijs veel automation, en ik heb er veel plezier aan beleefd. De 909 heeft nog steeds iets speciaals.
 

Attachments

  • 09.09.24.mp3
    8,3 MB
Back
Top