Wie doet er mee, 909 day challenge voor 9 september 2024

Thanks! Het is inderdaad een enorm fijne speeltuin (laat Nightly Build het niet horen :P)

Vanavond zelf alles eens goed gaan beluisteren :)
 
Hierbij mijn inzending voor de 909 challenge, met dank aan Klinkske voor het leveren van de samples. Met deze track ben ik lekker vrij geweest om te doen waar ik zin in heb en voor de verandering eens iets anders dan trance te maken. De track heeft ook onwijs veel automation, en ik heb er veel plezier aan beleefd. De 909 heeft nog steeds iets speciaals.
Lekkere track hoor !! :halleluja
 
Aangezien 9 september reeds is begonnen op Nieuw-Zeeland hierbij mijn track voor 909 day.


Oeffff, lekker knallen in een donkere kelder :)
Bekijk bijlage 3852588

Eindelijk weer eens meegedaan :D Een live improvisatie met de Roland TR-6S, SP-404 Mk2 en 2x TB-3, met wat hulp van de Erica Perkons en wat FX. Ben benieuwd of iemand de sample van de melodielijn herkent.
Lekker spacen!


happy 909!

Mooie titel, klinkt ook zo alsof het van een bandje uit 93 komt :)

Hierbij mijn inzending voor de 909 challenge, met dank aan Klinkske voor het leveren van de samples. Met deze track ben ik lekker vrij geweest om te doen waar ik zin in heb en voor de verandering eens iets anders dan trance te maken. De track heeft ook onwijs veel automation, en ik heb er veel plezier aan beleefd. De 909 heeft nog steeds iets speciaals.
Nice! Toch wel trancy, maar dan wat lomper, had niet misstaan op Draaimolen festival afgelopen zaterdag :)
 
Nog véél obscuurder. Beste kans als je zelf in de 70s een hippie was of met hippie ouders bent opgegroeid.

Iets van The Doors ? Riders on the storm? t zal tonnie (hoewel ik dat niet echt obscuur vind)
 
ik heb ook nog wat in elkaar gebrouwen. Was wel kort dag en net op tijd nog.
zit dus niet heel veel tijd in. Wat onafgemaakt materiaal gecombineerd met wat gepiel op de TR8s (met de 909 kit uiteraard!) en met de waldorf quantum wat melodietjes afgeraffeld. en vervolgens beetje spelen met processing.
Tis best slecht hoor... maar wilde wel graag meedoen.


(edit: heb nog ff snel een nieuwe ge-uploed... de volume automation was niet helemaal ok gegaan in de ouwe)
 
Laatst gewijzigd:
ik heb geen idee van je sampletje... en bij hippy shit en 70's ben ik gestopt met raden.
het had hier en daar wel wat weg trouwens van Surrender van the chemical brothers... maar dat is wel anders en is het zeker niet en das 90's hippy shit :D
 
Hopla, toch nog wat tijd en inspiratie:

Nice, geeft me een beetje de sfeer van een Illusion (Discotheek) cd van jaaaaaren geleden. Alleen de snare vind ik wat irritant, maakt het wat zenuwachtig als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Tis best slecht hoor... maar wilde wel graag meedoen.
Dat valt best mee als je het mij vraagt, sterker nog, prima 909 inzending :). Zou zo onder een 2d action platform game kunnen a la Double Dragon :)
 
Back
Top