Wie doet er mee? 909 day

haha heerlijk, lekker eigenzinnig. Hopelijk komen er nog eigenzinnige inzendingen.
Hier wat live gefreak, vers uit de studio (ja het is 3u23)



909 trigger out naar SQ10 naar korg ms 10 - en die staat zo ver van me vandaan dat ik met hoofdtelefoon 8m moet stappen om de zaken te tweaken, dus als t eentonig is, weetje dat ik op wandel ben, ff geduld :D

flink inspired door daft punk maar jammer genoeg niet genoeg afwisseling. zap er even door :)
 
Laatst gewijzigd:
haha heerlijk, lekker eigenzinnig. Hopelijk komen er nog eigenzinnige inzendingen.
Hier wat live gefreak, vers uit de studio (ja het is 3u23)



909 trigger out naar SQ10 naar korg ms 10 - en die staat zo ver van me vandaan dat ik met hoofdtelefoon 8m moet stappen om de zaken te tweaken, dus als t eentonig is, weetje dat ik op wandel ben, ff geduld :D

flink inspired door daft punk maar jammer genoeg niet genoeg afwisseling. zap er even door :)

Lekkere sound zeg!
 
aha super, heb ik dat toch goed onthouden :okdan:
die kick is en blijft lekker (menig 909 kenner jaloers mee gemaakt doorheen de jaren), helemaal perfect voor mij en behoorlijk prominent aanwezig in producties van de afgelopen jaren dat ik voorlopig nog voor mezelf houd :) Ik herinner en begrijp ook volledig dat je hem voornamelijk weg gedaan had omdat je enkel de kick gebruikte, wat je destijds toen door modular vervangen had.

ik moet hem eens terug open doen om bypass switches toe te voegen, vooral op de hihat tuning, want deze heeft soms een eigen willetje
Nu heb je me wel erg nieuwsgierig gemaakt :D
Heb ke toevallig een fotootje en wat audio? Vandaag is daar ook een mooie dag voor :engel:
 
Deze week niet meer gelukt om iets te jammen. Dit is van vorig jaar:

Going GoPRO for the #TR909Kickchallenge

Making Hardcore kicks like it's done for 30 years! And I love it. The Kick itself is a 909 clone "RiDrum TK-09" routed thru some gear and recorded on a Pioneer RT-707.

He ik heb dezelfde mixer… enkel mijn lampje van dat kanaal,gaat nooit uit haha
ik moet duidelijk wat meer dirven draaien, als ik je zo zie, alligator :)
dikke beuk hoor
 

heftig (in postieve zin!
Beetje voorspel... Mocht ik geen beter resultaat hebben, morgen nogal veel afspraken. Wie weet deze nacht nog wat.
Dit is enkel de 909, en wat fx en feedback op de sends. Ik heb nog nooit techno gedaan, dus vergeef me al wat niet deugd want ik deed maar wat.

lekker gruizig :)

Vet! lekker sfeertje net die synths :)
Deze week niet meer gelukt om iets te jammen. Dit is van vorig jaar:

Going GoPRO for the #TR909Kickchallenge

Making Hardcore kicks like it's done for 30 years! And I love it. The Kick itself is a 909 clone "RiDrum TK-09" routed thru some gear and recorded on a Pioneer RT-707.

F*cking vet!
 
Geen nieuwe track, maar wel bezig geweest voor vandaag met deze track, wat arrangement verbeteringen en begonnen met mixen. Nog niet tevreden met de mix, maar wel met de vibe :). Beat uit de behringer clone door de boss bx-800. Synths: Prophet 6, jx8p, jv1080, matriach, subsequent 37, td3 en mb33

 
Beetje voorspel... Mocht ik geen beter resultaat hebben, morgen nogal veel afspraken. Wie weet deze nacht nog wat.
Dit is enkel de 909, en wat fx en feedback op de sends. Ik heb nog nooit techno gedaan, dus vergeef me al wat niet deugd want ik deed maar wat.

dan heb je dat mooi geflikt is pure techno in zijn essentie met nen perfecte break
 
Geen nieuwe track, maar wel bezig geweest voor vandaag met deze track, wat arrangement verbeteringen en begonnen met mixen. Nog niet tevreden met de mix, maar wel met de vibe :). Beat uit de behringer clone door de boss bx-800. Synths: Prophet 6, jx8p, jv1080, matriach, subsequent 37, td3 en mb33


en het regent hier top productie

zalig nummer vind ik
Ik hou van die zweef vide die er zo in zit

die plaat geeft me echt zo dat gevoel van vroeger tis al laat of vroeg tis te zien hoe je het bekijkt;) en dan legt de dj dit op mooi goed gemixt dat dit nummer alleen begint te spelen waneer die 303 er in komt en dan hopla
man man ge hebt direct den vide om weer uurtjes door te gaan
 
Back
Top