Nieuws van Behringer

Achterhaalde techniek uit de jaren 70. Schaamteloos? En 1700 euro voor een fooger niet?

Ja originele prijzen waren wel beetje erg heftig, je betaalde niet alleen voor de materiaalkosten.
Schaamteloos was echter al vervangen door iets anders, zie hierboven.

Maar je kunt je toch wel iets voorstellen bij het bericht v anoniempje? Laatst al die Mutron-clone-aankondiging (die nog wel in originele productie)
Vandaar dat het hier ging van: 'pffff, nou deze weer'

('k Realizeer me dat dit het gebruikelijke Behringer-debate weer aanwakkert m.b.t. als je dan toch een clone maakt, laat het dan wat minder op het origineel lijken, - retrigger was niet de bedoeling)
 
Op Reverb worden tweedehandse Moogerfooger delays aangeboden voor bedragen rond de 1800 euro, geen geld toch? :P
Is behringer dan die duivel die alles schaamteloos kopiëert of mogen mensen blij zijn dat ze nu weer in de winkel komen tegen normale prijzen?
Maar goed, diegenen die toch graag het origineel in huis hebben kunnen natuurlijk altijd die 1800 euro er voor betalen en kunnen ze er af en toe verheerlijkt naar kijken en wegdromen bij de aanblik van een prachtig origineel....
Absoluut. En vergeet niet dat oude spullen regelmatig gerepareerd/onderhouden moeten worden door een professional. Met nieuw spul, hoe slecht geproduceerd dan ook, zul je dat niet snel hebben. Toegegeven: als modern spul met z'n chips het begeeft is het waarsch. moeilijker te repareren, maar goed...
 
... het gebruikelijke Behringer-debate weer aanwakkert ...

Wat @krautrock1958 zegt. Hoort er een beetje bij en het zou me niks verbazen als je op een ander forum kijkt over een totaal ander onderwerp ook zoiets speelt. Een fabrikant die hengels maakt waar sommige sportvissers niet dood mee willen worden gevonden aan het water, en anderen die het allemaal geweldig vinden. Ik noem maar wat.
 
Ach wat maakt het uit, zo blijft dit topic lekker levendig. :D

Mocht het hier gaan verstillen kan er altijd nog een verzamellijstje gemaakt gaan worden van de dingen die ze vreemd genoeg nog niet de Behringer-treatment hebben gegeven 8o)
... but let's not go there ...
 
Op Reverb worden tweedehandse Moogerfooger delays aangeboden voor bedragen rond de 1800 euro, geen geld toch? :P
Is behringer dan die duivel die alles schaamteloos kopiëert of mogen mensen blij zijn dat ze nu weer in de winkel komen tegen normale prijzen?
Maar goed, diegenen die toch graag het origineel in huis hebben kunnen natuurlijk altijd die 1800 euro er voor betalen en kunnen ze er af en toe verheerlijkt naar kijken en wegdromen bij de aanblik van een prachtig origineel....
Dat zijn de zeldzame 104M's. Oh wacht, die gaat Uli dus klonen. Ik heb al een Z, en wat moet je met MIDI op een MF? Tegen de tijd dat je er wat leuks mee bewerkstelligt ben je inspiratie en je liedje alweer kwijt. Iemand interesse in een FreqBox? Die gaat Uli nevernooit klonen.
 
Wat @krautrock1958 zegt. Hoort er een beetje bij en het zou me niks verbazen als je op een ander forum kijkt over een totaal ander onderwerp ook zoiets speelt. Een fabrikant die hengels maakt waar sommige sportvissers niet dood mee willen worden gevonden aan het water, en anderen die het allemaal geweldig vinden. Ik noem maar wat.
Kijk uit wat je zegt/schrijft or you'll be sleeping with the fishes :duivels:
 
Ah, niet te veel zagen over de kwaliteit. Uiteindelijk heb je iets wat je anders nooit "zou hebben gehad". (Sorry voor de volledige foute zinsconstructie, slaat nergens op. Maar denk wel dat de meesten begrijpen wat ik bedoel). Behringer is echt goed bezig. Laat die VCS-3 van Behringer maar komen. Ben zo blij. (Mag het eigenlijk niet zeggen), maar ik verwacht tussen dit en 20 dagen een "VCS-3"van hen om te testen. En..... mag het houden. En,.... Ik ga dit na 14 mei gratis hier verloten op synthforum!
 
Laatst gewijzigd:
Ah, niet te veel zagen over de kwaliteit. Uiteindelijk heb je iets wat je anders nooit "zou hebben gehad". (Sorry voor de volledige foute zinsconstructie, slaat nergens op. Maar denk wel dat de meesten begrijpen wat ik bedoel). Behringer is echt goed bezig. Laat die VCS-3 van Behringer maar komen. Ben zo blij. (Mag het eigenlijk niet zeggen), maar ik verwacht tussen dit en 20 dagen een "VCS-3"van hen om te testen. En..... mag het houden. En,.... Ik ga dit na 14 mei gratis hier verloten op synthforum!
Vet hoor, heel benieuwd wat je indruk zal zijn.
Mag je dat ook gewoon melden op een forum, meestal mag dat niet.....
 
Ah, niet te veel zagen over de kwaliteit. Uiteindelijk heb je iets wat je anders nooit "zou hebben gehad". (Sorry voor de volledige foute zinsconstructie, slaat nergens op. Maar denk wel dat de meesten begrijpen wat ik bedoel). Behringer is echt goed bezig. Laat die VCS-3 van Behringer maar komen. Ben zo blij. (Mag het eigenlijk niet zeggen), maar ik verwacht tussen dit en 20 dagen een "VCS-3"van hen om te testen. En..... mag het houden. En,.... Ik ga dit na 14 mei gratis hier verloten op synthforum!
Echt waar? En als hij dan heel dik klinkt doe je hem dan nog steeds weg?
Het voelt wel een beetje als trollerij. Waarom zouden ze aan jouw een VCS3 geven?
Weet je wel wat dat is en hoe dat werkt?
 
Weet je wel wat dat is en hoe dat werkt?
Ik weet absoluut, sinds 1987 wat het is en hoe het werkt. Maak u daar absoluut geen zorgen over... Dat is net het leuke. En ga nog wat meer zeggen. Ze (Behringer) heeft dit echt goed voor mekaar gekregen. Verwacht dit eind juli van dit jaar.
 
Laatst gewijzigd:
Nou ja op zijn minst verbazingwekkend dat je nu van mening bent veranderd nu je er gratis 1 krijgt.
Vind het wel erg lief van Uli dat hij op deze manier de sfeer op SF kan boosten :)
En tof dat je er eentje krijgt. Gefiliciteerd, ben benieuwd.

Ik ben geen "Meisje" maar een Manneke :-)
 
Productie, juni/juli. Winkel(s), (1Thomann), November, december. Komt zeker dit jaar uit. Wel beperkt in de eerste batch. (500 of zo)... Daarna in de loop van 2023/2024 zou het "moeten" zonder problemen verkrijgbaar zijn in de komende 3 jaar.
 
Behringer zou 50 new synths in de pipeline hebben zitten.
 
Uhm ja, de mensen die geen FB gebruiken zien dat niet, ik kom op een inlog-pagina.
Ah 🤔 ff screenshotje gemaakt 🙂

Screenshot_20220331_085033.jpg
 
Back
Top