Nieuws van Behringer

In China is de vraag naar hout erg groot waardoor de prijzen hier de pan uitswingen. Wat ik niet begrijp is de keuze van hun layout. Die 'L' vorm neemt meer plek (en kosten) in tijdens transport terwijl een AKS design in een koffertje super praktisch is... Al blijft het een mooi ding
In dit geval is denk de lay-out een deel van de lol. Je kunt natuurlijk een hoop aanpassen, maar in dit geval hebben ze waarschijnlijk ook de doelgroep die zo’n ding zou willen hebben in het hoofd.
Als ik aan de VCS denk, heb ik toch de oorspronkelijke kast in m’n hoofd en dat geldt et zo goed voor de Oberheim, Prophet en PPG waar ze mee bezig zijn.
 
Doe de Moog Moogerfooger MF-103 er maar meteen achteraan 8)
Screenshot_20220331_200601_com.facebook.lite_edit_47243458405290.jpg
1648750064713.jpg
 
in wat voor wereld leef jij?
Je gaat me toch niet vertellen dat je anno 2022 ook maar 1 computer vinden kan bij de Mediamarkt de meer kost dan 999 Euro? Misschien die puin van Apple voor snobs, maar een computer? Pfffffff. Straks ga je me ook nog vertellen dat je meer dat 100 Euro uitgeeft aan een mobiele telefoon of meer dan 25 Euro spendeert aan een fiets van een junk. :D
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je anno 2022 ook maar 1 computer vinden kan bij de Mediamarkt de meer kost dan 999 Euro?
Een kleine zoekopdracht leert dat ze in ieder geval al 100 verschillende desktops hebben die aan dat criterium voldoen:

1648755143848.png


Als je een beetje fatsoenlijke PC voor audio of video wil dan kom je toch echt wel boven de 1000 Euro uit.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je anno 2022 ook maar 1 computer vinden kan bij de Mediamarkt de meer kost dan 999 Euro? Misschien die puin van Apple voor snobs, maar een computer? Pfffffff. Straks ga je me ook nog vertellen dat je meer dat 100 Euro uitgeeft aan een mobiele telefoon of meer dan 25 Euro spendeert aan een fiets van een junk. :D
Volgens de MediaMarkt site: momenteel 29 Windows desktop PC's (zonder randapparatuur) boven de 1000€. Zelfs eentje van net geen 5K. Voor de serieuze gamer zeg maar. :D
 
Hahaha


Introducing the all-new Behringer Roll And Dock.
We know that when it comes to keyboard actions, everyone has their own personal preference. Whether it's mini keys, full-size keys, or simply no keys at all - we thought it was time to "expand" the choice when it comes to key size.
As part of our brand new MMC (Massive Midi Controller) range, the RollAnd Dock is fitted with 24 "Fuller-Sized" keys, each fitted with our brand new 'Terminal Velocity Sensors' which allow for ultimate expression.
Roll And Dock is also fitted with MIDI 5.0 allowing for simultaneous control of over 500 external MIDI devices over both Bluetooth and 5G protocol.
A World First - Roll and Dock is a fitness-focused MIDI controller, allowing for up to two users to collaborate in inspiring musical workouts.
RollAnd Duck is fully compatible with the entire Behringer Semi-Modular Synth range by simply placing your module onto its magnetic centre dock.
And when you're ready to pack down, simply roll and go!
Priced at $69 USD
 
Wel vaker van die oprolkeyboards gehad. Binnen de kortste keren kaduuk en naar de afvalberg. Jongens, het is 2022: 69USD +690USD verspillingsbelasting aub.
 
Ik vind deze grap vrij subtiel.. als je niet bekend met midi bent zou je er zomaar letterlijk intrappen.. :D Maar ik heb doorgaans geen problemen met wat ze creëren voor de mensen naar wie ze luisteren.. zolang ze ook maar naar mij luisteren. :)
 
Het Fuller Size Keys formaat is trouwens al eerder gebruikt. Ik heb het wel eens rond Jean-Michel Jarre en achter Danny Carey zien staan.

%21Bw,QZ%2BQB2k~%24%28KGrHqIOKj%21EwRKUcPseBMI1uBFnjg~~_3.JPG

maxresdefault.jpg
 
Back
Top