Nieuws van Behringer

Ik begrijp niet goed waarom er zoveel met het woord "vaporware" naar Behringer gesmeten wordt. Ja, ze kondigen heel veel aan en het duurt vaak lang voordat het beschikbaar is. Maar ze tonen hardware, de zaken komen uiteindelijk op de markt. En ze gebruiken de problemen in de supply chain niet om hun prijzen omhoog te schroeven, dus die problemen lijken me alleen maar in hun nadeel.

Behringer zou meer aan de juiste volgorde moeten werken:
1. Je kondigt je nieuwe product aan
2. Je maakt het product
3. je verkoopt het product en vervolgens terug naar 1. :D

Je kan het jatters noemen met sommige van hun kloonpraktijken, maar buiten dat lijkt het me dat ze behoorlijk open en eerlijk communiceren.

Je kunt het ook Robin Hood praktijken noemen. :D
 
Wat Behringer doet is wel goed en zo maar uiteindelijk is en blijft het maar een "waan idee". Het zullen in ieder geval nooit de klassiekers worden. Denk dat Roland, Korg, etc,... zelfs met hun reïssues meer "de tand des tijds" zullen doorstaan. Namaak producten hebben meestal geen waardevol lang leven beschoren.

Het zullen zeker geen klassiekers worden en het is ook niet de intentie van Behringer dat het ooit klassiekers worden.
Behringer wil klassiekers aan de man brengen die geen duizenden euro's te besteden hebben aan klassiekers waar vaak absurde giga bedragen voor gevraagd worden en dat lijkt mij persoonlijk dan weer waardevoller.
 
En als je ze al aanraakt alleen met de toppen van je vinger?
Ik reageer even volledig naast de intentie van je bericht. Ik heb mezelf wel aangeleerd om knoppen te verdraaien zonder het frontpaneel te raken. Dat scheelt op termijn lelijke slijtageplekken en werkt heel natuurlijk als je er in het begin even op let.

Verder zijn het instrumenten en die dienen om muziek mee te maken!
 
Oh.. wat gaaf!! Deze gast woont hier in de buurt, is een goede kennis van forumlid Oberheim en mag de aftrap doen met de Pro VS!! :okdan:

 
Gaat het om dit filmpje?


Yep.. dat is Clemens ;) Ik heb het bericht van FB in een media link gepaste en zie exact hetzelfde met het Behringer bericht erbij?? Geen idee of jij dat wel of niet ziet in mijn post..
Dit is de FB link van de nieuwe Pro VS post:
 
De FB-link zit achter een login.. daarom ook het directe YT-filmpje geplaatst.
 
Ah, dan denk ik dat het mijn "Facebook Container" is die de boel controleert..
 
Ah.. Ben wel benieuwd of het filmpje nu 4 keer te zien / horen is. Iemand, check dat.. :D
Maar die Pro VS mini klinkt zeker ok.. :okdan:
 
En er komt ook nog een Eurorack versie voor mensen die deze Mini versie te groot vinden ;-)

Screenshot 2022-03-16 at 11.30.53.png
 
Yep.. dat is Clemens ;) Ik heb het bericht van FB in een media link gepaste en zie exact hetzelfde met het Behringer bericht erbij?? Geen idee of jij dat wel of niet ziet in mijn post..
Dit is de FB link van de nieuwe Pro VS post:


Hij klinkt wel lekker in dit filmpje. Had er wel bij mogen zeggen weke geluiden niet uit de VS kwamen
 
Hij klinkt wel lekker in dit filmpje. Had er wel bij mogen zeggen weke geluiden niet uit de VS kwamen
Tussen 0:03 en 0:06 wordt er gemeld dat alles uit de VS mini komt.. behalve de drums.. De VC340 dient als midi klavier dan.

 
Back
Top