Nieuws van Behringer

Ik heb er nu nog niet meteen wijds openende trance supersaw akkoorden uit gehoord. En die zijn toch wel van "enig" belang voor de JP8000.
 
$49, dus ja...
oops.. I stand corrected..

Nou ja.. de Volca keys klonk ook niet echt heel dik ofzo en ik was er toch super blij mee ooit.. het is ook meer wat je ermee doet. En dat kan prima als je er een midi keyboard of sequencer op aansluit.. :) Ik geloof dat ze redelijk goed uitgerust zijn qua CC# aansturing.
 
Ik ga al die kleine net-niet bakkies echt niet kopen. Moeten allemaal weer kabels en een plekje hebben, heb zojuist nog drie modules weer terug gekregen uit Argentinië en het staat hier eigenlijk al gewoon vol. En dan heb ik nog niet eens alles terug.
oops.. I stand corrected..

Nou ja.. de Volca keys klonk ook niet echt heel dik ofzo en ik was er toch super blij mee ooit.. het is ook meer wat je ermee doet. En dat kan prima als je er een midi keyboard of sequencer op aansluit.. :) Ik geloof dat ze redelijk goed uitgerust zijn qua CC# aansturing.
De MonoTribe had wel wat magisch maar ik heb daarna niks meer gehoord wat ik echt leuk vond.
 
Screenshot_20220319_104307_com.facebook.lite_edit_545022675434021.jpg
1647682997870.jpg
1647683001758.jpg
1647683007137.jpg
1647683013946.jpg
 
Niemand draait aan die knopjes (cutoff, reso).. werkte dat nog niet ten tijde van die demo's?

Okay dus die mini mini Volcas werken enkel met usb-midi, en daar heb je dan weer hun volca mixer voor nodig want die heeft din-midi..
 
Zal wel weer een paraKobol worden, net als die “polyfone” minimoog van ze.
 
Ah het wordt een clone van de Kobol (monofoon) maar het ziet er beetje uit als een Kijimi en die is polyfoon?
Toch zal het wel een monobak worden want ze werken nog aan een polykobol staat in het bericht.
Maar als ie in de buurt komt van de Kijimi dan zou dat wel heel lekker zijn... klinkt prachtig dat ding.
En dan voor een eurootje of 799 of zoiets. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Da's voor het eerst sinds lange tijd dat we wat over die free daw horen.
Ik stel me zo voor dat ie een fx sectie heeft vergelijkbaar met de DM 6/12, dat zou niet gek zijn toch?
 
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar hun gratis daw en vsts. Zeker in de context van dingen aan mensen uitleggen of ergens op lokatie snel iets kunnen opzetten als je niet met licenties hoeft te gaan klooien (bv audio montage/opname) maar wel een (semi-)professionele workflow wilt hebben.

Enige vraagteken is, als iets gratis is, ben JIJ het produkt. Maar in dit geval is data vergaring niet behringers core business, eerder een lokkertje, zoals de media afdeling van de media markt, eerst langs al het witgoed.
 
Is dat nu zo speciaal dat Behringer een DAW met wat plug-ins wil uitbrengen? Dat doet Roland, Korg, etc,... toch al veel langer? Ik begrijp die afgoding niet echt. Alles wat Behringer doet is blijkbaar goed en geweldig. Herinner mij nog altijd goed de commentaren (niet enkel hier) als Korg met hun Volca reeksen introduceerden, 6 jaar geleden, was het "speelgoed", "iets voor mieren" en al die ander flauwe kul. Nu Behringer, een "bedrijf" die gewoon zelf niks heeft maar enkel schaamteloos maar kopieert en alsnog met weinig respect voor de orginelen en dan nog eens wat "speelgoed" en "mieren-instrumenten" uitbrengt (die al jaren geleden al zijn gedaan door de originele merken) dan is alles goed? Voor mij doet Behringer maar. Maar uiteindelijk is het allemaal maar nep.
 
Alles wat Behringer doet is blijkbaar goed en geweldig.
dan is alles goed?
Als je deze draad daadwerkelijk leest dan zie je dat dat helemaal niet de strekking is. Sommige mensen vinden sommige apparaten interessant en sommige zien nadelen. Ik zie (bijna) niemand per definitie alles goed en geweldig vinden.
 
Back
Top